@ Rianne: Jij hebt ook een heel leuk wagentje! Ook een goede keuze... Enne, de kleur kan je veranderen hoor

http://www.hartsant.nlWilma schreef:Graag!!! Wil weten waar ik alles vandaan kan halen![]()
Witte pinkers en knipperlichten voor enzo![]()
Ships, gaat niet doorWilma schreef:Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen
Zus van Edwin?Wilma schreef:Ships, gaat niet doorWilma schreef:Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen![]()
Heb er momenteel 145/70/R13 onder liggen en dat vindt die gozer te smalDan maar op zoek naar een ander leuk setje
Edwin16v schreef:
Haar velgen gaan de verkoop in; zijn T-lines 7j geloof ik. Dezelfde als Jacco.
Mijn zus is niet heel erg actief hiero. Haar naam op het forum is Missclio16v.
Ja, dat zei ik ook.... Helaas helaas, het was al te mooi om waar te zijn.Monica schreef:Is zeker te smal!
Maar wel standaard en DAAR vraagt hij om
Jammer, maakt nixWilma schreef:@ Jacco: ik heb geen foto van dat setje.
Er azen er al meer op die T-lines als je dat topic zo ziet![]()
Als je Barbie heet wel jaWilma schreef:Dit is ook een normale kleur hoor!!!!!!!
Ronnie Detmers schreef:Ik vind het een gave kleur hoor, toevallig is de blouse die ik nou aan heb ook zo Roze![]()
Suus, wij gaan binnenkort shoppensuus schreef:hoe bedoeeeeel je??????Jacco Osté schreef:Neem even contact op met Suus, die weet daar alles vanMonica schreef:Ben al aan het zoeken naar roze accessoires![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha gaaaaaaaaaf wilma!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feliciteerd met je wwwtje!