Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Paul, thanks. Ik heb geen idee wanneer die weer eens de weg op gaat, staan eerst nog wat andere dingen op de lijst.
Zag dit net staan over die GT met kooi:
Allepinie schreef:Auto ken ik, vaste bezoeker van zondagavond-need-for-speed-drag-races... Erg afgejakkerd dus je het mij vraagt... Ziet er wel mooi uit!
Ivo8hoven schreef:Kijk ik had stiekem ook al op een reactie van Lexxie verwacht
En Chris, was allemaal vertrouwd, heb alle papieren meegegeven, en de vrijwaring heb ik al binnen per fax, org. komt per post
Je moet soms een gokje wagen
Alleen die stomme k*%$e wielen niet te leveren, dat zijn eigenlijk de enige die ik echt goed vind eronder.....
Net geld geboden via Peugeot forum op 17"RC wielen, zijn het 307 SW wielen, dus met 50 profiel banden, gaat nie passen
Op http://www.wheelcentre.nl hebben ze die velgen voor 635 per set excl. banden, misschien kun je ze even een mailtje sturen voor een levertijd en een nette setprijs??
Ivo8hoven schreef:Kijk ik had stiekem ook al op een reactie van Lexxie verwacht
En Chris, was allemaal vertrouwd, heb alle papieren meegegeven, en de vrijwaring heb ik al binnen per fax, org. komt per post
Je moet soms een gokje wagen
Alleen die stomme k*%$e wielen niet te leveren, dat zijn eigenlijk de enige die ik echt goed vind eronder.....
Net geld geboden via Peugeot forum op 17"RC wielen, zijn het 307 SW wielen, dus met 50 profiel banden, gaat nie passen
Op http://www.wheelcentre.nl hebben ze die velgen voor 635 per set excl. banden, misschien kun je ze even een mailtje sturen voor een levertijd en een nette setprijs??
Thanx Robbie...
Ik had vandaag een velgenboer aan de lijn die had ze liggen...........alleen maar 3 velgen, de vierde moest besteld worden, en niet meer te krijgen....
Eigenlijk moet er een Bleu Recife RC komen voor mevrouw..., maar die prijzen liggen mij net iets te hoog
Voorlopig is er een hoop zooi te krijgen om zo'n peus een beetje aan te kleden naar mijn smaak
Ivo8hoven schreef:Je moet het voorzichtig brengen....
Eigenlijk moet er een Bleu Recife RC komen voor mevrouw..., maar die prijzen liggen mij net iets te hoog
Voorlopig is er een hoop zooi te krijgen om zo'n peus een beetje aan te kleden naar mijn smaak
geen stress maatje komt goed!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP