Had pas een probleem in Belgie en moest weggesleept worden!!, een vriend van me bevestigde een sleepkabel aan het sleepoog aan de linker voorkant van mijn Safrane.
Toen we wegreden, was er veel kabaal van versplinterend glas en scheurend metaal en krakend kunsstof!!
Mistlamp kapot, bumper ontzet, sleepoog gedeeltelijk afgescheurd
Waarschijnlijk heb ik met het sleepoog, dat nogal laag zit, een keer een stoeprand oid. geraakt, waarna de plek waar deze vastzat is verzwakt!!
Let hier dus op zodat t bij jullie niet gebeurd!!
Zwakke sleepogen Safrane!!
-
thanx voor de tip!
en vergeet volgende x de handrem niet

en vergeet volgende x de handrem niet
Klote man! Sterkte ermee! 

heb zo ooit met men R4ke eens iemand gedepanneerd . Zijn matra murena stond in panne, en hij vroeg of ik hem even in gang kon trekken ; geen probleem, maar toen ik met m'n R4ke afkwam begon hij nogal te lachen ... ga je me daarmee proberen voorttrekken ???" ...
Hang de 4 aan de murena met een trekkabel aan zijn voorste sleepoog; geef gas, en vlieg ineens vooruit ... hing er toch wel een stuk voorbumper/sleepoog/chassisbalk aan mijn auto van een matra zeker
die man z'n gezicht was geld waard ... had er wel niet bijverteld dat het een 4AT was

Hang de 4 aan de murena met een trekkabel aan zijn voorste sleepoog; geef gas, en vlieg ineens vooruit ... hing er toch wel een stuk voorbumper/sleepoog/chassisbalk aan mijn auto van een matra zeker

'uit de shit geholpen' zo beter ??
achteraf bekeken , eigenlijk in de shit geholpen

achteraf bekeken , eigenlijk in de shit geholpen

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
iddRalf schreef:nee hoor schrijf gewoon maar in het belgisch.. dat is juist wel leuk..

Het onderwerp van dit topic heeft het volgende filmpje al verraden natuurlijk, maar het laat wel prima zien hoe dom Amerikanen zijn.
Dus bij deze ook meteen de les: GEEN aanloop nemen als je een auto trekt!!
http://www.thatvideosite.com/view/14.html

Dus bij deze ook meteen de les: GEEN aanloop nemen als je een auto trekt!!
http://www.thatvideosite.com/view/14.html