Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
zag laatst ergens een plaatje voorbij komen van een gtt met de knipperlichten in de bumper, doorlopend in de sierstrip. Twas wel een grappig gezicht. Zijschermen doorlaten lopen tot de hoek en een std PH II grille erin en verlengd. Zag er in combi met de gelaste motorkap erg vet uit!
ff zoeken of ik dat plaatje nog kan vinden
ach jah, mij zou het niet zoveel uitmaken hoe ik het verdien (lees: behalve Drugs e.d), niet alles hoeft meer eerlijk he, hehe. Tegenwoordig wordt er toch een rib uit je lijf gehaald door de overheid. (zo zeg je dat toch)
ja, maarhoe meer mensen zwart werken, dealtjes maken enz, hoe groter die rib steeds wordt
zelfde als met verzekeringen. Iedereen probeert ze te tillen, maar als de premies omhoog gaan, ist meteen janken...
Een klant van me, 18 jaar oud, nog nooit gewerkt, rijd in een (ik geloof) M6 (soort coupe achtig iets?). Gekregen van paps die een keten slagerijen bezit. Ventje is zo arrogant als de pest....
Wel grappig dat ie altijd de meest goedkope rommel bij ons haalt die we hebben
ik val hier gewoon op met mijn gare 5 tussen al die nieuwe cupra's, leons, benzen, beamers, golfkes, senators en dat soort meuk. Denk dat de autowaarde bij elkaar hier meer is dan de keetwaarde waar ze in wonen
Haas schreef:ik val hier gewoon op met mijn gare 5 tussen al die nieuwe cupra's, leons, benzen, beamers, golfkes, senators en dat soort meuk. Denk dat de autowaarde bij elkaar hier meer is dan de keetwaarde waar ze in wonen
Dat is hier in de wijk ook en dan denk ik maar zo ik heb een eigen auto jullie allemaal een leasebak
Bij mij op het werk komen ze ook vaak voor onderdelen en het is altijd te duur bij die lui in plaats dat ze dan gelijk naar de sloop rijden en het merendeel is niet eens te verstaan
Haas schreef:ik val hier gewoon op met mijn gare 5 tussen al die nieuwe cupra's, leons, benzen, beamers, golfkes, senators en dat soort meuk. Denk dat de autowaarde bij elkaar hier meer is dan de keetwaarde waar ze in wonen
Kolere, wat voor huis woon je, als een Senator al meer waard is?
de coolste buurt van nijmegen
laat duidelijk zijn, dat ik op een kamer zit en geen keet heb hier
de coolste buurt van nijmegen
laat duidelijk zijn, dat ik op een kamer zit en geen keet heb hier