Schuurpapiertje ertegenaan en met je andere hand je biertje drinken.

ha goed ideeSteven schreef:Krik je auto op, haal het wiel eraf, zet dit wiel erop, start de motor, zet em in een een versnelling. Voila je eigen mobiele draaibank.
Schuurpapiertje ertegenaan en met je andere hand je biertje drinken.
ik rij op 0,8 a0,9 bar en die stekertjes heb ik niet.. chargecooler weet je nogSteven schreef:Overdrukbgrenzing misschien? Zitten die stekkertjes op de slang van turbo naar IC er nog op en draai je 1 bar of meer?
En anders kan het ook nog wel es de carb zijn die bevriest, had vorig jaar dattie soms ook opeens begon te bokken.
Stukkie volgas dat de temp weer ff wat opkwam en weg was het
Op mijn CHARGECOOLERslash schreef: ik rij op 0,8 a0,9 bar en die stekertjes heb ik niet.. chargecooler weet je nog![]()
heb een carb revisieset besteld, zal es kijken hoe dat gaat....
Ken beter eerst je filter checken of vervangen a 12,- dan gelijk een benzine pomp halen 100,- denk ik dan maar.Steven schreef:Benzinefilter kan, benzinepomp overlijd meestal langzaam, dus begint alleen bij volgas in hoge toeren en dan loopt het langzaam terug tot je nauwelijks meer vooruit komt.
ik sta nu tijdelijk in alphen,peter5GTTurbo schreef:Op mijn CHARGECOOLERslash schreef: ik rij op 0,8 a0,9 bar en die stekertjes heb ik niet.. chargecooler weet je nog![]()
heb een carb revisieset besteld, zal es kijken hoe dat gaat....heb ik gewoon een ovderdrukbeveiliging zitten hoor.
Alleen niet aangesloten.
En die stekkertjes hangen waarschijnlijk gewoon ergens los.
Geen idee of je benzinepomp aan z`n eind is.
Misschien dat je benzinefilter vuil is.
btw sta jij nou bij de men at work in Leiden ???
ik WIST dat je nick iets met Slash van GN'R te maken hadslash schreef:vergeet niet dat ie (slash) ook nog ik Slash's Snakepit en Bluesball heeft gezeten....slash schreef:Slash heeft bij beide gespeeld. Nadat Guns 'n Roses uit elkaar is gegaan heeft hij samen met wat andere ex Roses leden Velvet Revolver opgericht.Frits schreef:Frits you're rightR(ay)Si schreef:Blijft van Guns 'n RosesFrits schreef:[wel slash, maar dan van Velvet Revolver.... hahaikke in die war
Axl Rose zelf is nog met Guns 'n Roses doorgegaan maar met weinig succes
ja The Spaghetti Incident is een leuke cd, echt vette covers!!ForeverYoung schreef:ik WIST dat je nick iets met Slash van GN'R te maken hadslash schreef:vergeet niet dat ie (slash) ook nog ik Slash's Snakepit en Bluesball heeft gezeten....slash schreef:Slash heeft bij beide gespeeld. Nadat Guns 'n Roses uit elkaar is gegaan heeft hij samen met wat andere ex Roses leden Velvet Revolver opgericht.Frits schreef:Frits you're rightR(ay)Si schreef:Blijft van Guns 'n RosesFrits schreef:[wel slash, maar dan van Velvet Revolver.... hahaikke in die war
Axl Rose zelf is nog met Guns 'n Roses doorgegaan maar met weinig succes![]()
vermoedde het wel, maar kon er geen bevestiging van vinden
zat net dus ff je topic door te bladeren, en op pagina 2 4x Slash in beeld
je bent wel een echte fan trouwens (Bluesball zei mij namelijk niks, en ook ik vind Slash helemaal geweldig, Slash's Snakepit ken ik van naam, muziek niet, Velvet Revolver is leuk maar haalt het niet bij GN'R, ben al fan vanaf m'n 9e
,ben nu 22, Guns N' Roses cd's zitten dan ook vastgeroest in de cd-wisselaar in de auto
)
oh, en The Spaghetti Incident heb ik in '93 ofzo nieuw op muziekcassette gekocht en draai ik nog regelmatig in de autoradio
195/55-13T is alleen nog leverbaar in Semperit M811 (in T snelheid dus)slash schreef:iemand nog een tip voor het bandenmerk???
op autobandenmarkt.nl staan alleen van die goedkope dingetjes
hoe zit dat met je monster carb??slash schreef:volgende week mijn carb in de revisie, iemand een suggestie voor de sproeierbezetting (hoofd, vollast sproeier)
0.9 Bar en een chargecooler en k-tec uitlaatsysteem
grtzzz
Jop