iemand een id / uitleg voor mij??

Arie van de Hoek schreef:Niemand interesse ???Arie van de Hoek schreef:Wie heeft er tijd/zin om tegen vergoeding klepppen te gaan stellen van mijn GTT ???
Arie van de Hoek schreef:"]Arie van de Hoek schreef:Niemand interesse ???Arie van de Hoek schreef:Wie heeft er tijd/zin om tegen vergoeding klepppen te gaan stellen van mijn GTT ???
Gereedschap genoeg hier.Arie van de Hoek schreef:Geen gereedschap i.i.g. om dit klusje te klaren.![]()
Zorg wel voor nieuwe klepdekselpakking o.a. als dat nodig is.
Waarom strakker dan voorgeschreven?Steven schreef:[...]
-Voelermaat 0,15 en 0,20 mm (nee NIET 0,20 en 0,25!)
[...]
Potentiele kandidaat om het te doen tegen een leuke vergoeding ????peter5GTTurbo schreef:Gereedschap genoeg hier.Arie van de Hoek schreef:Geen gereedschap i.i.g. om dit klusje te klaren.![]()
Zorg wel voor nieuwe klepdekselpakking o.a. als dat nodig is.
Moet die van mij ook maar weer eens doen.
btw een voelermaatje kost geen drol bij de bezan.
Een 1700 cc heeft plaatjes als ik me niet vergis. ipv stelboutjes. En deze zijn idd een stuk moeilijker te stellen.Jobba schreef:klopt het dat een 1700cc blok lastiger te stellen is?
zoja weet iemand ook waarom?
wat is het verschil dan?? want wil het vandaag 's een keer zelf gaan doen, maa als ik niet weet wat de inlaat en uitlaat klep is kom ik nog niet verBart V schreef:Let goed op het onderscheid tussen de in en uitlaatkleppen (kan je zien aan de spruitstukken)
hmm als leek zie ik dit toch niet zo zittenBart V schreef:Als je het juiste gereedschap hebt is het goed te doen zonder de nokkenas te demonteren. Je drukt dan de stoter in, en je kan dan het plaatje er zo uitwippen en vervangen. Even vantevoren de klepspeling opmeten, en uitrekenen welke plaatjes je moet hebben. Dan is het een halfuurtje werk.