Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik zal er niet bij zijn ga samen met stephanie naar de kleine van mijn zuster kijken hahaha 

-
waar is mn laatste post heen?
sloeg wel idd nergens op...

Jos,
je leest hier toch mee.
De spanrol had inderdaad los gemoeten. Bovendien zou renault aanbevelen in een servicebrief de spanrol en looprol van de multiriem altijd mee te vervangen. Maargoed, dit daar aan toe, deze zijn nog goed in principe.
Waarschijnlijk is het inderdaad je pomp die toch wat erg belast is, beste optie is een nieuwe te kopen. Ik heb me laten vertellen dat deze 180 euro kost. Revisie zou 200 euro zijn.
Ik zou voor nog een 2nd of 3rd opinion gaan voor dat je m zou gaan vervangen, maar ik zeg pomp stuk.
Groetjes!
je leest hier toch mee.
De spanrol had inderdaad los gemoeten. Bovendien zou renault aanbevelen in een servicebrief de spanrol en looprol van de multiriem altijd mee te vervangen. Maargoed, dit daar aan toe, deze zijn nog goed in principe.
Waarschijnlijk is het inderdaad je pomp die toch wat erg belast is, beste optie is een nieuwe te kopen. Ik heb me laten vertellen dat deze 180 euro kost. Revisie zou 200 euro zijn.
Ik zou voor nog een 2nd of 3rd opinion gaan voor dat je m zou gaan vervangen, maar ik zeg pomp stuk.
Groetjes!
kent iemand van jullie misschien een parelmoerwitte gtt met een grove vlok (of hoe je het ook noemt) a la jochem de haas?? die zou ergens in limburg rond moeten rijden en er schijnen foto's van te zijn......dus ik hoop dat iemand hem kent??? als ie bestaat natuurlijk
ik wil namelijk ff weten hoe zo'n parelmoerwitte lak er uit ziet met n grove vlok dr in....... 

R 5 Convertible Rulezz
Bandjes rijden fijn Riel. Zijn weer zacht, ipv die taaie ouwe banden wat er eerst op lagen. Auto stuurt ook weer prettiger.
Die twee oude P5000 liggen daar in de container nu.

Die twee oude P5000 liggen daar in de container nu.
Nu sportrack 2.
Goeie prijs/kwaliteit!
Goeie prijs/kwaliteit!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Michelin

Nah.
Bridgestone
Bridgestone

-
shut up, GOODYEAR

was dat dan? 

-
Grootste bandenfabrikant van de Wereld 

S02Riël schreef:Nah.
Bridgestone

dacht dat jij tandwielen was aan het fixen?
Ik moest simpele tandwielen maken, die heb ik je gegeven. Wat jij wil gaat niet zo 123... met solid
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Ik wil even iets met jullie delen. Jullie vragen jullie natuurlijk af wat dit is (avatar riel):
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/technific.GIF
Dit is Niek (van Techniek), logo van Technific. Riel werkt voor die organisatie. Hij vertelt me niet echt wat hij daar doet.... Maar ik geloof dat ik erachter ben... Hij heeft model gestaan voor het logo!
[/img]
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/technific.GIF
Dit is Niek (van Techniek), logo van Technific. Riel werkt voor die organisatie. Hij vertelt me niet echt wat hij daar doet.... Maar ik geloof dat ik erachter ben... Hij heeft model gestaan voor het logo!

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]

ha ha ha

kent iemand van jullie misschien een parelmoerwitte gtt met een grove vlok (of hoe je het ook noemt) a la jochem de haas?? die zou ergens in limburg rond moeten rijden en er schijnen foto's van te zijn......dus ik hoop dat iemand hem kent??? als ie bestaat natuurlijk
ik wil namelijk ff weten hoe zo'n parelmoerwitte lak er uit ziet met n grove vlok dr in....... 

R 5 Convertible Rulezz
Nee, ken ik niet 

-
Wel vaker ene zien staan in omgeving elsloo, maar niet met grove vlok geloof ik...
Hey Rianne, Riel heeft wel een grote 'sleutel' he?

Hey Rianne, Riel heeft wel een grote 'sleutel' he?

't is nog wel een STEEK-sleutel 

-
Met automaitsch smeer systeem...

Heeft iemand toevallig een tip, welke autoradio ik op dit moment het beste kan kopen? max. 150euro
Nee.Rianne RT schreef:Heeft iemand toevallig een tip, welke autoradio ik op dit moment het beste kan kopen? max. 150euro
Pioneer deh-1700? is wel een goed radio'tje voor die centen 

-
Fijne feestdagen!
@ Rianne: in de mediamarkt hebben ze goede JVC's in de aanbieding!
@ Rianne: in de mediamarkt hebben ze goede JVC's in de aanbieding!