ik had een 1.5 psp, maar om bv de brouwser te hebben moet je al upgraden naar 2.0, daar kan je ook wel home brews voor krijgen maar dan weet je dus echt niet wat je op je psp zet, dus upgraden is dan de andere oplossing. nu heb ik gehoord dat deze functie blijft als je weer downgrade ????? de 2.6 versie moet ook wel weer een leuke uitbreiding hebben, deze upgrade wordt aangeraden om die niet uit te voeren omdat men idd nog niet weet hoe die is te downgraden en wat er precies nog meer gebeurt.
de spiderman movie heb ik ook binnen, is wel leuk om een filmpje te kijken als je in de auto zit of zo. (niet tijdens het besturen, haha) deze is te verkrijgen door je psp te registreren via
http://www.yourpsp.com. verder zet ik de films nu om via "movies on psp" of download ze. de downloads zijn meestal al kant en klaar te downloaden, op je stick zetten en kijken maar.
de gigapack is wel een goedkope manier on aan de 1 gig stick te komen ( scheeld je op het moment ongeveer 30 euro van als je het los koopt. hoop alleen niet dat je dan idd een 2.5+ hebt
volgende meeting die dingen een keer meenemen, kunnen we multyplayeren,