ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Riël schreef:De regel is zooo simpel.

Als je er niet voor betaalt, is het illegaal. Tenzij je het van de auteur, zij het indirect, krijgt.
ben je niet in de war met de Duitse auteurswet ofzo :)

staat hier toch allemaal duidelijk uitgelegd dat het in Nederland gewoon legaal is.

Al download je 12 miljoen mp3'tjes, geen rechter die kan zeggen dat je daarbij iets verkeerd hebt gedaan. Heb je tegelijk ook 12 miljoen liedjes geupload, dan is er pas stront aan de knikker :D
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zit net effe The Warriors te spelen voor de PS2 en da's toch wel een vet spel! :) Lekker geweldadig en een beetje GTA-achtig. Iemand anders die dit spel al eens gespeeld heeft?
Ferdy
Über-Spammer

nope, nog niet gespeeld

mij lijkt Prince of Persia: The Two Thrones wel errug vettigjes

nu alleen beetje druk bezig met andere spellen op mn DS :D:D
Merijn
Über-Spammer

PoP heb ik ook sinds vorige week... Niet mijn spel, maar is wel vermakelijk om een uurtje te spelen. :)
Ferdy
Über-Spammer

ik heb de pc versie daarvan, maar nog niet gespeeld

heb een M3 adapter voor de DS + een DVD met zo goed als alle uitgebrachte spelletjes, dus kan mezelf nog wel even zoet houden :)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Je hebt toch ook een vriendin die je wel zoet kan houden,of zit jij in de ene hoek te gamen en je vriendin in de andere hoek the bold te kijken :D :wink:
Merijn
Über-Spammer

Ik heb geen last van een vriendin... :P
Ferdy
Über-Spammer

Ronnie Detmers schreef:Je hebt toch ook een vriendin die je wel zoet kan houden,of zit jij in de ene hoek te gamen en je vriendin in de andere hoek the bold te kijken :D :wink:
ja, soms lijkt het daar wel op ja :P

verklaar jij even wat jij in het babe topic gepost hebt dan ;)
of zat je vriendin daarbij toen je die links uitzocht ?
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Haha, ja ze zat naast me :p :wink:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Ik heb geen last van een vriendin... :P
Tja het is waar je voor kiest he :wink: ik zou niet zonder willen alhoewel af en toe :X
Ferdy
Über-Spammer

Ronnie Detmers schreef:Haha, ja ze zat naast me :p :wink:
kan ze je niet zoet houden dan ? ;)

back on topic

Mario and Luigi: Partners in Time (Y)
vet spelleke
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Haha, nee joh, moest ff wat zoeken om the posten,

iemand Call of duty 2 al gespeeld/cq uitgespeeld? Ik ben het ook eens gaan proberen, ben niet zo'n gamer, maar hebt het wel uitgespeeld, moet zeggen, kreeg toch wel kippenvel van dat spel, die verhalen enzo (Y)
Merijn
Über-Spammer

Ik wil Mario Tennis voor de GBA, maar vind het veel te duur allemaal :( 45 euro voor een spelletje... (N)
Ferdy
Über-Spammer

Merijn schreef:Ik wil Mario Tennis voor de GBA, maar vind het veel te duur allemaal :( 45 euro voor een spelletje... (N)
dat zeg ik,
koop een M3 adapter, nergens meer last van
CF kaartje erbij en kaartlezer
kun je alles spelen :D
ik word er vrolijk van in ieder geval dus :)
Merijn
Über-Spammer

Ronnie Detmers schreef:Haha, nee joh, moest ff wat zoeken om the posten,

iemand Call of duty 2 al gespeeld/cq uitgespeeld? Ik ben het ook eens gaan proberen, ben niet zo'n gamer, maar hebt het wel uitgespeeld, moet zeggen, kreeg toch wel kippenvel van dat spel, die verhalen enzo (Y)
Hij staat in de queue... :) Nog een paar uurtjes en we kunnen spelen. ;) Ben erg benieuwd!
Ferdy
Über-Spammer

ik heb hem al een tijdje binnen
maar nog niet aan toe gekomen

eerst NFS Most Wanted nog even afmaken
moet er nog 1tje van de blacklist
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:

Hij staat in de queue... :) Nog een paar uurtjes en we kunnen spelen. ;) Ben erg benieuwd!
Zoals ik al zei, ik vind hem erg vet, ben niet zo'n kenner, dus dan is al het nieuwe wel goed, maar stond verbaast dat ik hem toch redelijk snel uit gespeeld heb, kreeg ineens aftiteling. :)
Ferdy
Über-Spammer

Ronnie Detmers schreef:
Merijn schreef:

Zoals ik al zei, ik vind hem erg vet, ben niet zo'n kenner, dus dan is al het nieuwe wel goed, maar stond verbaast dat ik hem toch redelijk snel uit gespeeld heb, kreeg ineens aftiteling. :)
door deel 1 was je ook zo heen vond ik
Kim [meganerat]

wie van jullie heeft een PSP??
en welke spellen heb je??
en wat vind je een "must have"

ik zelf heb:
F1 grand prix
Ridg racer
lumines
medievil

medievil speel ik eigenlijk het meest , gewoon lekker rustig spel. ridge racer is lekker raggen en maar proberen te winnen. F1 valt eigenlijk vies tegen, niet omdat het een dom spel is maar omdat het erg lastig is om die wagens rond te rijden. zelfs met hulp ben je hem zo kwijt.

verder heb ik nog een paar films, maar die koop ik niet meer omdat alles is te downloaden of om te zetten naar mpg 4.

de PSP zelf is echt een onwijs mooie console met super beeld maar een te laag geluidsniveau.

wat zijn de ervaringen met de update's en eventuele downgrades??
en de daarbij behorende "home bruw's"
Thierry

Ik heb een PSP!! :D

GTA: Liberty City Stories en PES5 zijn echt aanraders (Y) (Y)
Maar WipeOut en Lumines zijn ook leuk

En ik heb de mijne al eens ge-downgrade van 2.0 naar 1.5 om homebrew te kunnen spelen, maar voor GTA moet je minimaal 2.0 hebben. Maar tegenwoordig werken er al veel homebrew programma's op 2.0 (o.a. een SNES emulator :worship: )
Edwin16v
Contacteer:

Thierry schreef:Ik heb een PSP!! :D

GTA: Liberty City Stories en PES5 zijn echt aanraders (Y) (Y)
Maar WipeOut en Lumines zijn ook leuk
Ik heb ook een PSP.
Lekker zo'n Gigapack genomen, firmware gedowngrade naar 1.5.
Nu lekker games spelen vanaf memstick :)
GTA heb ik nog niet, die draait alleen op firmware 2.0 en hoger :(
Thierry

Die GigaPack is vet ja, ik moet nog steeds een grotere memory stick halen. Heb je ook die gratis Spiderman2 UMD ontvangen?
Thierry

Merijn schreef:Ik zit net effe The Warriors te spelen voor de PS2 en da's toch wel een vet spel! :) Lekker geweldadig en een beetje GTA-achtig. Iemand anders die dit spel al eens gespeeld heeft?
Die ken ik niet, maar ik ga er eens naar zoeken.
Als je van geweld houdt moet je zeker God of War eens proberen, echt een gruwelijk goed en geweldadig spel (Y)

Edit: The Warriors is van de makers van GTA, dus niet gek dat die er op lijkt :) Maar ziet er wel goed uit
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb de PSP sinds zaterdag (gigapack) met de volgende spellen:

- GTA, Liberty City Stories.
- Pursuit Force.

Voor de gein een filmpie erbij, goede kwaliteit!

Erg leuk pocket ding met goede games, maar inderdaad, het geluid is wat minder.

Wat bedoelen jullie met down/up grade? Zo ver was ik nog niet! :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Thierry

Het downgraden van de PSP is het omgedraaide van upgraden, dus een lagere firmware versie erop zetten ipv een hogere. Dit wordt gedaan, omdat het dan mogelijk wordt om spellen vanaf de memory stick te spelen. Bij firmware versies hoger dan 1.50 is dit niet meer mogelijk.
Maar om te kunnen downgraden moet wel eerst de huidige firmware gehacked worden en dit is nog gelukt bij de 2.00 versie (die ik heb :D ), maar de versies 2.01, 2.50 en 2.60 zijn op dit moment nog niet gehacked, dus die kunnen ook niet gedowngrade worden naar 1.50.

De meeste Gigapacks zitten al met firmware 2.01...
Merijn
Über-Spammer

Ik heb gisteren Call of Duty 2, Pro Evolution Soccer 5, King Kong en Matrix: Path of Neo gedownload... Alleen PES5 gespeeld en ben erg onder de indruk. Vind het leuker om te spelen dan Fifa 06 eigenlijk... :S
Edwin16v
Contacteer:

Thierry schreef:Het downgraden van de PSP is het omgedraaide van upgraden, dus een lagere firmware versie erop zetten ipv een hogere. Dit wordt gedaan, omdat het dan mogelijk wordt om spellen vanaf de memory stick te spelen. Bij firmware versies hoger dan 1.50 is dit niet meer mogelijk.
Maar om te kunnen downgraden moet wel eerst de huidige firmware gehacked worden en dit is nog gelukt bij de 2.00 versie (die ik heb :D ), maar de versies 2.01, 2.50 en 2.60 zijn op dit moment nog niet gehacked, dus die kunnen ook niet gedowngrade worden naar 1.50.

De meeste Gigapacks zitten al met firmware 2.01...
Mijn gigapack heb ik speciaal uitgezocht.
Lopen zoeken naar een "F" op de doos, versie 2.0 dus :)
Thierry

Haha, dat klopt ja :) Goed gedaan :D

@Merijn: De PES serie is gewoon veel beter dan FIFA :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Goed, dat uppen en downen snap ik nog niet helemaal. ;)

Wanneer moet of ga ik dat doen dan?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer

Thierry schreef:@Merijn: De PES serie is gewoon veel beter dan FIFA :p
Grafisch echt niet, maar qua gameplay zeker wel! :)

Ik haat het alleen als mijn keeper Farzel Haar heet en de spits Van Mistelboum... :lol:
Laatst gewijzigd door Merijn op wo 21 dec 2005 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Edwin16v
Contacteer:

Chris schreef:Goed, dat uppen en downen snap ik nog niet helemaal. ;)

Wanneer moet of ga ik dat doen dan?
Als je Iso's wil spelen vanaf je memstick zul je moeten downgraden naar firmware 1.5 omdat je op ander firmware's de emulator niet kan draaien.
Let er wel op dat je niet kan downgraden naar 1.5 als je huidige versie 2.01 of hoger is.
Thierry

Merijn schreef:
Thierry schreef:@Merijn: De PES serie is gewoon veel beter dan FIFA :p
Grafisch echt niet, maar qua gameplay zeker wel! :)

Ik haat het alleen als mijn keeper Farzel Haar heet en de spits Van Mistelboum... :lol:
Dat is wel jammer ja :lol: Maar die kun je makkelijk aanpassen he
Kim [meganerat]

ik had een 1.5 psp, maar om bv de brouwser te hebben moet je al upgraden naar 2.0, daar kan je ook wel home brews voor krijgen maar dan weet je dus echt niet wat je op je psp zet, dus upgraden is dan de andere oplossing. nu heb ik gehoord dat deze functie blijft als je weer downgrade ????? de 2.6 versie moet ook wel weer een leuke uitbreiding hebben, deze upgrade wordt aangeraden om die niet uit te voeren omdat men idd nog niet weet hoe die is te downgraden en wat er precies nog meer gebeurt.

de spiderman movie heb ik ook binnen, is wel leuk om een filmpje te kijken als je in de auto zit of zo. (niet tijdens het besturen, haha) deze is te verkrijgen door je psp te registreren via http://www.yourpsp.com. verder zet ik de films nu om via "movies on psp" of download ze. de downloads zijn meestal al kant en klaar te downloaden, op je stick zetten en kijken maar.

de gigapack is wel een goedkope manier on aan de 1 gig stick te komen ( scheeld je op het moment ongeveer 30 euro van als je het los koopt. hoop alleen niet dat je dan idd een 2.5+ hebt (N)

volgende meeting die dingen een keer meenemen, kunnen we multyplayeren, :D
Thierry

meganerat schreef:volgende meeting die dingen een keer meenemen, kunnen we multyplayeren, :D
Haha, daar zat ik ook al aan te denken :)
Edwin16v
Contacteer:

Thierry schreef:
meganerat schreef:volgende meeting die dingen een keer meenemen, kunnen we multyplayeren, :D
Haha, daar zat ik ook al aan te denken :)
Strak plan 8)
Plaats reactie