zie je nu wel, die dealers van renault zijn helemaal niet duurLex schreef:Jemig is dat ding in nieuwstaat dan? Das nog meer dan ie in 92 bij dealer kostte

zie je nu wel, die dealers van renault zijn helemaal niet duurLex schreef:Jemig is dat ding in nieuwstaat dan? Das nog meer dan ie in 92 bij dealer kostte
Slapende Noordelingen.....Lex schreef:Het is een GTS, vandaar dat je hem niet kent
Zelfde kleur als de mijne, maar het is de mijne niet.
06 Aug 2005 17:58 (RTC Member) Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Bij de Saab garage in Leeuwarden staat op het terrein een blauwe beetje 432 kleur maar dan net iets anders, 5Gtt met renault sport sticker op voorruit, zit geen tenteken plaat op
Zal ik doen mrChris schreef:
RJ, PM Kier de volgende keer zelf ff, nieuwsgierig aagje!
ik krijg bijna dezelfde als deze onder de meganeRobert-Jan schreef:[img]http://www.steffan.de/_dat/imgProducts/ ... 075305.jpg[/img]
Wat vinden jullie van deze velgen is 16''
nee nog nietChris schreef:RJ, nice, al besteld?
niet voor 75 euro de 4 in zeer goede staatChris schreef:Immi zuigt Erik!
onder mijn Clio dat past niet met zo'n velg zit namelijk te twijfelen tuseen 9J en 7J breedChris schreef:BTW, ik zou er 17 onder zetten!
Mee eens.Erik Olijnsma schreef:niet voor 75 euro de 4 in zeer goede staatChris schreef:Immi zuigt Erik!
![]()
en zeker niet voor de winterbanden
Ik bedoelde de koepee van Olijntje.Robert-Jan schreef:onder mijn Clio dat past niet met zo'n velg zit namelijk te twijfelen tuseen 9J en 7J breedChris schreef:BTW, ik zou er 17 onder zetten!
voor de winter heb ik een voorkeur voor wat smallere banden met hogere wangChris schreef:Mee eens.Erik Olijnsma schreef:niet voor 75 euro de 4 in zeer goede staatChris schreef:Immi zuigt Erik!
![]()
en zeker niet voor de winterbanden
Is het geen kromme zooi van een ander dan?
Is het niet leuker om weer eens wat in de GT te steken?
Dat werkt ook het beste als ik winterbanden zou monteren onder mijn Clio zou ik voor 185/55/15 gaan ipv 195/50/15Erik Olijnsma schreef:voor de winter heb ik een voorkeur voor wat smallere banden met hogere wang![]()