Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Paul1916v schreef:Je bent van harte welkom in Velp wat mij betreft.
Krijg je alsnog die McFlurry van me
Mag ik 'm zeker eerst zelf gaan halen Whahaha....of zal ik meteen maar weer wat te eten voor jullie meenemen? O nee... 'koken' heet dat in de volksmond hè?! Of zou dat te laat zijn? Vind ik dan alleen nog maar botjes?
Ron(nie) schreef:ja vanochtend toen die nog lief naar me keek, maar ja toen wist ik nog niet dat ie vandaag een spuitje zou krijgen
Ik ken het...onze vorige hond kreeg een toeval toen ik 'm ging uitlaten...kei zielig. Nou dierenarts erbij en die heeft 'm nog wat spul toegediend... Marieke ging naar stad, komt terug en de hond is weg... Wassie in de tussentijd er tussenuit gepiept...vind het nog steeds erg dat ik er niet bij was...
Paul1916v schreef:Dan kom ik met een volle portemonee
Nou....100 euro voor 3 frietjes is opzich in principe best een beetje boel too much Maar dan kunnen we iig wel flink spaaien Dus Haas en Frits: niks meer eten de rest van deze week En Paul heb je aan een mc flurry genoeg of zal ik nog iets anders voor je meenemen?
Heb gister btw wel een kaart van mijn schoonmoeder gekregen met de handtekening van Frans Bauer Helaas heb ik die niet bij het concert weten te bemachtigen.
Nou....100 euro voor 3 frietjes is opzich in principe best een beetje boel too much Maar dan kunnen we iig wel flink spaaien Dus Haas en Frits: niks meer eten de rest van deze week En Paul heb je aan een mc flurry genoeg of zal ik nog iets anders voor je meenemen?
nou, heb t hele weekend amper gegeten doordat ik nooit boodschappen heb kunnen doen, dus ja.. ik heb nog honger zat hoor
nou, heb t hele weekend amper gegeten doordat ik nooit boodschappen heb kunnen doen, dus ja.. ik heb nog honger zat hoor
Ik zal mijn vuilnisemmer zo even voor je op de kop gooien...misschien zit er nog een pizzakorstje in
Of een bodempje karnemelk
Ronnie Detmers schreef:Heb gister btw wel een kaart van mijn schoonmoeder gekregen met de handtekening van Frans Bauer Helaas heb ik die niet bij het concert weten te bemachtigen.