Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou, hij en Jan met die blauwe Megane zijn toch elk automaxx event terug te vinden. Die gasten krijgen gewoon een jaar kaart van Automaxx omdat ze mee doen in de Top 40 en de show and shine.
Zelfde geldt voor de sprinters, allemaal een gratis jaar kaart.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Om hier ff op in te springen, lex zou jij het wat vinden om je aan te melden voor de top 40 met je 5?Lex schreef:Nou, hij en Jan met die blauwe Megane zijn toch elk automaxx event terug te vinden. Die gasten krijgen gewoon een jaar kaart van Automaxx omdat ze mee doen in de Top 40 en de show and shine.
VLK Groep
-
Wat zijn dat voor regels johLex schreef:tuurlijk RJ. Maar ik mag volgend jaar niet meedoen omdat ik een store meewerker ben.

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar dit weet ik niet zeker. (sorry dat had er nog bij gemoeten)
Ach ik heb volgend jaar het hele jaar gratis entree en een paddock plaats
Trouwens John vroeg me of ik nog meer auto's wist voor op de Scorpion stand. Tuurlijk wist ik er wel een paar
. Ik moet nog even uitvinden wat zijn plan is, maar ik denk dat ik jullie een aantal maal mag uitnodigen om mee te gaan en dat je kaartje dan betaald wordt. Auto's op de stand, eten en drinken mee. En een beetje rondhangen daar. Lijkt jullie dat wat?
Ach ik heb volgend jaar het hele jaar gratis entree en een paddock plaats

Trouwens John vroeg me of ik nog meer auto's wist voor op de Scorpion stand. Tuurlijk wist ik er wel een paar

-
Weet niet of een standaard Clio 16V in het plannetje past maar anders lijkt het me wel wat 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Doen we toch effe een beetje tjoening
. Aangezien JL toch niks meer met Renault doet, zal ik eens kijken of we wat met K-tec kunnen rommelen
Maar ook sprinters die zin hebben om mee te gaan zijn welkom, we moeten nog even kijken hoe we dat gaan inkleden maar dat komt vast goed.

Maar ook sprinters die zin hebben om mee te gaan zijn welkom, we moeten nog even kijken hoe we dat gaan inkleden maar dat komt vast goed.
-
Dan zal ik toch aan een ander setje rims moeten, Lex ik kom binnenkort wel ff langs 
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maak dat effe volgend jaarRobert-Jan schreef:Dan zal ik toch aan een ander setje rims moeten, Lex ik kom binnenkort wel ff langs

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet ikChris schreef:Lex, wij zijn nooit te beroerd om elkaar een handje te helpen, weet je toch!
En ik zet die orange 5 wel op mijn naam, kun je gewoon aan die Top 40 meedoen!

-
Dat zal ook wel volgend jaar wordenLex schreef:Maak dat effe volgend jaarRobert-Jan schreef:Dan zal ik toch aan een ander setje rims moeten, Lex ik kom binnenkort wel ff langs, zit nog effe vast aan de Ford

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Moet je maar niet zo'n end uit de buurt gaan wonenIvo8hoven schreef:Mag ik niet meer mee ofzow.....Chris schreef:Ik rij Nieuwegein wel ff in, ik zal Haas & Ronnie ook wel ff ophalen.![]()
Ik ben er uiteraard ook bij jongens..., maatr twijfel of Ronnie wel optijd wakker is...

Ik hoorde dat jij zelf reed? Zei al tegen Haas dat je bij mijn in kon stappen, maar dat word te vol volgens hem... Volgens mij hebben we wel eens gekker gedaan met een Golf 4, Brandenburg in de koffer!Ivo8hoven schreef:Mag ik niet meer mee ofzow.....Chris schreef:Ik rij Nieuwegein wel ff in, ik zal Haas & Ronnie ook wel ff ophalen.![]()
Ik ben er uiteraard ook bij jongens..., maatr twijfel of Ronnie wel optijd wakker is...
-
Ik ga morgen samen met Peter naar de alv met de Renault's
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klinkt niet echt goed ......want ik lees nog niets over het uittesten( euh zoeken ) van de promogirls.......de res,t ja dat lukt wel denk ikLex schreef:Maar dit weet ik niet zeker. (sorry dat had er nog bij gemoeten)
Ach ik heb volgend jaar het hele jaar gratis entree en een paddock plaats![]()
Trouwens John vroeg me of ik nog meer auto's wist voor op de Scorpion stand. Tuurlijk wist ik er wel een paar. Ik moet nog even uitvinden wat zijn plan is, maar ik denk dat ik jullie een aantal maal mag uitnodigen om mee te gaan en dat je kaartje dan betaald wordt. Auto's op de stand, eten en drinken mee. En een beetje rondhangen daar. Lijkt jullie dat wat?

Ja goed. Maar ik ben de laatste tijd erg druk met andere dingen dus dit jaar rijd hij nog niet. Ik heb binnenkort 2 weken vrij en dan moet het grootste gedeelte gebeuren. En met de openingsmeeting ben ik er zeker bij 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat heb jij daarnou te zoeken als GT rijderRoy schreef:Vergeten jullie mij nou?![]()
Lex, hoe kan je je inschrijven voor die top 40? Ik wilde me al eens aanmelden maar dat kon toen niet of zoiets.
Nee joh daar moet je een wijze bak voor hebben......wij moeten meedoen met sprinten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
KIJK ik kan ook niet anders verwachten de enige echte sjonnie 5
Kerstvakantie ...ja dat denk ik wel ( ga dan ook aan me 5 kloten )maar het komt vast wel goed ...
Moet ook naar zwolle voor een dashboord

Kerstvakantie ...ja dat denk ik wel ( ga dan ook aan me 5 kloten )maar het komt vast wel goed ...
Moet ook naar zwolle voor een dashboord
Lex schreef:Nog wat verkocht vandaag?
Ja

Ik heb voor dat de mensen een proefrit kwamen maken maar ff na t tanken een extra rondje gereden om t kijken oftie niet toevallig rare geluiden maakt alstie flink op z'n staart getrapt word

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb geen idee eigenlijk, zal er eens induiken. Ik denk dat je een goeie kans maakt. Dikke buitenkant, vette audio, goed interieur en motortuning. Je wagen voldoet aan alle aspecten. Wordt het niet eens tijd voor een 2de reportage.Roy schreef:Vergeten jullie mij nou?![]()
Lex, hoe kan je je inschrijven voor die top 40? Ik wilde me al eens aanmelden maar dat kon toen niet of zoiets.
-
Die oranje GT Turbo cabrio heeft er ook ingestaan, denk dat die Roy een erg goeie kans maakt, die van jou ook trouwens Lex 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien ooit. Kunnen ze een 5 x 5 reportage gaan maken.
Even denken welke dikke 5jes we hebben: Roy, Florus, Ivo, Jochem, Tjabel, Chris, Pazmaniac, Gerry, Bas, Janine, Casper pffff gelukkig is 5 x 5, 25

Even denken welke dikke 5jes we hebben: Roy, Florus, Ivo, Jochem, Tjabel, Chris, Pazmaniac, Gerry, Bas, Janine, Casper pffff gelukkig is 5 x 5, 25

-
Zoals het er naar uit gaat zien is er volgend jaar een Renault 5 meeting van die http://www.5gt.nl site, misschien een idee om daar een reporter van Automaxx uit te nodigen
VLK Groep
Er zijn er daar nog beswel veel van 'under construction' Lexie.Lex schreef:Misschien ooit. Kunnen ze een 5 x 5 reportage gaan maken.![]()
Die van Janine zal ooknie met een paar maandjes af zijn denk ik zo.