Ik zou dus willen vragen of iemand hier een geluidsfragment van heeft, en zo niet of dat ik een keer bij iemand van jullie (met zo'n Peco) langs kan komen of iemand van jullie bij mij.
Alvast bedankt

peco, heb ik er ook onder zitten (rvs 86mm) alleenDennis 16V schreef:Oke dan heb ik in ieder geval al een beetje een idee van hoe het klinkt. Wat was het eigenlijk voor een uitlaat in dat fragment?
Trouwens meer info en geluiden zijn zeer welkom!
Ja precies maar ik dacht dat het misschien een andere uitlaat was omdat er in je link staat zo ongeveer. Dus ik dacht dat het misschien een andere uitlaat was maar ongeveer hetzelfde klinktMarcel B. schreef:een peco, dat vroeg je toch?Dennis 16V schreef:Wat was het eigenlijk voor een uitlaat in dat fragment?
Ja alles ombouwen, incl kabelboom.clio_16_klapper schreef:FF een vraagie de deuren van een gewone clio Type-1 zijn die het zelfde als een 16V? en kan je dan het elektrische raam gedeelte dr zo in monteren??
Beslissing is genomen, binnenkort ga ik een Peco laten monteren bij Rijswijkle mouton noir (sandy) schreef:peco, heb ik er ook onder zitten (rvs 86mm) alleenDennis 16V schreef:Oke dan heb ik in ieder geval al een beetje een idee van hoe het klinkt. Wat was het eigenlijk voor een uitlaat in dat fragment?
Trouwens meer info en geluiden zijn zeer welkom!
einddemper en demperloze pijp v/a de cat
klinkt lekker donker en op de snelweg is't ook nog prima uit te houden!
GEWOON DOEN DUS!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=150iemand foto's van rob's kas??
mightycliofreak schreef:iemand foto's van rob's kas??
ik bereken het als volgt...
7 breed speedline, ET 35
9 breed Brock ET 15
Verschil is 20 = 20 mm
Verschil 7 en 9J breed = 20mm
Met de 7J speedlines heb ik maar dan 20mm ruimte naar buiten toe, dus denk ik dat ze zullen passen...
mightycliofreak schreef:ahhh, de lotuz heeft duidelijk de stoeltjes gezien op kapaza
Toch zien die stoelen er uit als fase 1 stoelen. Vandaar dat ik me afvraag of dit origineel geleverd is door Renault of dat men het interieur later met leer heeft laten bekleden.mightycliofreak schreef:de clio 16v lederen stoelen = R19 16v stoelen = williams stoelen, uiteraard met leder bekleedt dan
verder is er geen verschil tussen de phase2 16v, R1916v en williams
phase1 16v = de gewone clio stoel (voorbeeld 1200rn, maar met hogere wangen, voor meer steun)
idd, de clio 16v phase 1 stoel is nooit gemaakt in leder, in de phase 1 kon je leder krijgen, maar dan was het direct de R1916v stoel met lederClio Baccara 16v schreef:Nee met leer zijn altijd de r19 16v / williams stoelen.
Ook in de phase 1 clio's.
Gr, Frits.
Dit zijn geen fase 2 stoelen. Kijk maar naar de ronding van de wangen en de uitstekende zitting.mightycliofreak schreef:ik heb die persoon gecontacteerd en wist me te vertellen dat het originele Renault stoelen zijn, dus de 16v phase 2 stoelen
ze zien er mij wel wat bleekjes uit, vond het ook niet echt pluis, maar ik neem die persoon zijn woord
verder is de prijs zeker
Ja, maar deze staat nooit aan.mightycliofreak schreef: btw, hebje nog msn messenger lotuz?