Die gast kwam uit Arnhem inderdaad, was ook RTC lid, hij is nog met regelmaat op meetings te vinden.MartijnG schreef:Die ken ikDie is vaak in onderhoud geweest bij Bochane Arnhem-Zuid...niemand van de mnteurs vond m mooi...
De Onbekende Renault.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Om half 9 vanavond een donker rode Clio2 RS, die in Leende de snelweg op wilde draaie richting Weert.
Kon het Kenteken nie lezen door de dikke pak sneeuw erop.
Overigens zat heel de auto vol sneeuw aleen de vooruit was schoon gemaakt door de ruiten wissertjes
Ik was trouwens onderkoffer in de Fiat Seicento Abarth van me moeder

Kon het Kenteken nie lezen door de dikke pak sneeuw erop.
Overigens zat heel de auto vol sneeuw aleen de vooruit was schoon gemaakt door de ruiten wissertjes

Ik was trouwens onderkoffer in de Fiat Seicento Abarth van me moeder

vanmiddag op de N61 tussen ijzendijke en schoondijke, erg lage clio 16v ding kwam in tegen gestelde richting voorbij met zeer hoge snelheids
kon dus ook geen rtc kenmerken ontdekken, ding had wel een open uitlaat met een leuke 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
Heb je niet gezien ? waar kwam je vandaan , dat was idd de beruchte GTE express , nu voorzien van een nieuwe kopRobertR19 schreef:Vanmorgen bij de kruising bij Wytgaard/Wirdum
Jan Geert in zijn rode express.
Collega kwam in Oosterzee-buren nog een blauwe 5GTT tegen.
Vanavond bij Steenwijk, blauwe clio16v met 19 16v ph2 velgen.

zal vanmiddag wel effe kijken woon er vlakbijpeter5GTTurbo schreef:Vandaag bij de burgervlotbrug in burgervlotbrug op de burgerweg.
Een blauwe cliko 16V geen zin om goed te kijken naar de staat of rtc kenmerken want het regende pijpenstelen.
heb hem trouwens nog niet gezien in de buurt
Gisteren in Oudewater een zilvergrijze 19 16v FZ-ZV??
aardige jonge dame van 18 jaar uit Montfoort is de eigenaresse!
zij gaat zich snel bij de R.T.C toevoegen en komt naar Meetings vertelde ze!
Laatst gewijzigd door Ronnie B. op za 26 nov 2005 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gistern op de A15 een oervijfje reed van gorinchem richting rotterdam
cremekleurig
cremekleurig
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
die heeft best lef met al dat zout op de weg!Luco/Alpine-racer schreef:gistern op de A15 een oervijfje reed van gorinchem richting rotterdam
cremekleurig
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zout??? lag een 10 cm sneeuw en was een grote ijsplaat was om 5 uur weggegaan uit spijkenisse was om 23.30 uur thuis pfffffffffffffffffffffffffff
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
heb jij datLuco/Alpine-racer schreef:zout??? lag een 10 cm sneeuw en was een grote ijsplaat was om 5 uur weggegaan uit spijkenisse was om 23.30 uur thuis pfffffffffffffffffffffffffff

[chat modus]
Ik hoef gelukkig maar 3 minuutjes te fietsen om bij mijn werk te komen
[/chat mudus]
Ik hoef gelukkig maar 3 minuutjes te fietsen om bij mijn werk te komen

[/chat mudus]
-
Stond bij stoplichten te wachten in de vrachtwagen.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Heb je niet gezien ? waar kwam je vandaan , dat was idd de beruchte GTE express , nu voorzien van een nieuwe kopRobertR19 schreef:Vanmorgen bij de kruising bij Wytgaard/Wirdum
Jan Geert in zijn rode express.
Collega kwam in Oosterzee-buren nog een blauwe 5GTT tegen.
Vanavond bij Steenwijk, blauwe clio16v met 19 16v ph2 velgen.
Ging richting Heerenveen.
-
Is de oude gtt van mijn man Marcel... Bekleding is helaas helemaal stuk gegaan, maar de auto blijft mooi!Haas schreef:vanmiddag weer zien rijden rond 18 uur op de annastraat in nijmegen. Had t gas er aardig op, roffelde lekkerHaas schreef:uurtje geleden bij de ElektroLite, groenestraat, nijmgen:
Ph I gtt, blauw, origineel uiterlijk, remuspijpje: NV-JL-04 met rtc zijruitstickers, wie?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jaja, dat heeft ze mij ook al eens verteld.Ronnie B. schreef:Gisteren in Oudewater een zilvergrijze 19 16v FZ-ZV??

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
De auto of de eigenaresse?Lex schreef:Jaja, dat heeft ze mij ook al eens verteld.Ronnie B. schreef:Gisteren in Oudewater een zilvergrijze 19 16v FZ-ZV??
zij gaat zich snel bij de R.T.C toevoegen en komt naar Meetings vertelde ze!Leuk ding trouwens

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Dat is dan waarschijnlijk deze geweest:Arjen schreef:Gespot in OOgeveen bij de oversteek van de Hoofdstraat:
19 16v phase1 met een raamband van de Hoogeveen Tuning Scene (ofzoiets). Zat wel een mooi geluidje in.
[img]http://tinypic.com/hugfhv.jpg[/img]
[img]http://tinypic.com/hugfn4.jpg[/img]
Groeten,
Rik
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Gister op de parkeerplaats van de Wavin in Hardenberg (waar ik werk):
een Clio RS kleur zilvergrijs met kenteken 16-FD-NF.
Ik had al gezien dat er een Clio stond die ik nog niet kende, maar toen ik er langs liep, zag ik een aparte voorbumper en bleek het er zo een te zijn met Renault Sport achterop
normaal werk ik 's avonds en gister moest ik een keertje overdag. (EDIT: 's avonds staat deze Clio er niet)
ik was nogal laat dus geen tijd om een sticker onder z'n ruitenwisser te drukken, en toen ik om 16:00 weer naar m'n auto liep was ie al weg.
een Clio RS kleur zilvergrijs met kenteken 16-FD-NF.
Ik had al gezien dat er een Clio stond die ik nog niet kende, maar toen ik er langs liep, zag ik een aparte voorbumper en bleek het er zo een te zijn met Renault Sport achterop

normaal werk ik 's avonds en gister moest ik een keertje overdag. (EDIT: 's avonds staat deze Clio er niet)
ik was nogal laat dus geen tijd om een sticker onder z'n ruitenwisser te drukken, en toen ik om 16:00 weer naar m'n auto liep was ie al weg.
Laatst gewijzigd door Edward op za 26 nov 2005 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zie in Hoogeveen vlakbij Stork Fokker, ook vaak een blauwe Clio RS ph1
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Vrijdag avond op de waalbrug in Nijmegen om ongeveer half 8 een witte 5 GTX voorzien van fase 1 GTT velgen
KLopt, dat was hem inderdaad. Mooie wagen alleen jammer van die sticker.Rik Hamberg schreef:Dat is dan waarschijnlijk deze geweest:Arjen schreef:Gespot in OOgeveen bij de oversteek van de Hoofdstraat:
19 16v phase1 met een raamband van de Hoogeveen Tuning Scene (ofzoiets). Zat wel een mooi geluidje in.
[img]http://tinypic.com/hugfhv.jpg[/img]
[img]http://tinypic.com/hugfn4.jpg[/img]
Groeten,
Rik
Vandaag rond 14:00 uur, tussen marknesse en blokzijl een goud achtig soort kleur(wel orgineel renault, kon de kleur niet echt thuisbrengen).
type 2 phase 1 clio.(als ik het goed heb)
Had erop zich ook aardig de gang in.
En toen rond 16:15 bij marknesse(ik reed richting emmeloord) een blauwe renault clio 16v of williams die me tegemoet reed.
Het leek een williams(gouden velgen), maar kon een ook 16v geweest zijn.
type 2 phase 1 clio.(als ik het goed heb)
Had erop zich ook aardig de gang in.
En toen rond 16:15 bij marknesse(ik reed richting emmeloord) een blauwe renault clio 16v of williams die me tegemoet reed.
Het leek een williams(gouden velgen), maar kon een ook 16v geweest zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Zaterdagavond in Eindhoven, achter de bioscoop Pathe.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 5_1939.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 5_1939.jpg[/img]
mooie trekhaak 

dat snapte ik dus ook niet. Zeker een 16v van een beun de haasBart RT schreef:mooie trekhaak
Hey Bart, ik heb jou skelter niet gezien dit weekend. Waar heb je em staan in de winter? Op je buro in je slaapkamer ofzo?

Nee onder mn bedMarcoG schreef:dat snapte ik dus ook niet. Zeker een 16v van een beun de haasBart RT schreef:mooie trekhaak
Hey Bart, ik heb jou skelter niet gezien dit weekend. Waar heb je em staan in de winter? Op je buro in je slaapkamer ofzo?

kheb hem hier op de inrit mooi onder het afdak staan, kben nog ff met mn winter wielletjes bezig..

Vanmiddag in Meppel gespot de mooie uitgebouwde clio van ericm
[img]http://img379.imageshack.us/img379/193/clico5dl.jpg[/img]
(de foto is uit z'n wie is wie topic)
En bij de videotheek in Meppel een clio 16v gezien 07-GN-LN, met logo-loze motorkap en leuke lmv's d'r onder.
[img]http://img379.imageshack.us/img379/193/clico5dl.jpg[/img]
(de foto is uit z'n wie is wie topic)
En bij de videotheek in Meppel een clio 16v gezien 07-GN-LN, met logo-loze motorkap en leuke lmv's d'r onder.

Ja volgens mij was het inderdaad die kleur(lijkt er wel redelijk veel op).
hoe ken jij haar nou weer dan?Lex schreef:Jaja, dat heeft ze mij ook al eens verteld.Ronnie B. schreef:Gisteren in Oudewater een zilvergrijze 19 16v FZ-ZV??
zij gaat zich snel bij de R.T.C toevoegen en komt naar Meetings vertelde ze!Leuk ding trouwens