Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Chris, je weet hoe ik over de quadra denk. de beleving in een 5je is toch heel anders...
en van mij mag luco nog wel een tijdje wegblijven hoor.
en van mij mag luco nog wel een tijdje wegblijven hoor.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
5je erbij Clio blijft mijn dagelijkse autoFlorus schreef:Van Clio terug naar een 5je,...........Je lijkt wel nie wijs![]()
![]()
VLK Groep
Niemand interesse in mijn 19 ? 

de 16v
Ga voor n kleine turbo kijken
Wat voor iets zeg ik nog niet, maar dan moet de 19 echt weg.
Ga voor n kleine turbo kijken
Wat voor iets zeg ik nog niet, maar dan moet de 19 echt weg.
ik vond 600 ook al niet teveel..
Is nog over te lullen zelfs
heb er van afgelopen jaar nog 2500 euro aan rekeningen bij en dat is exclusief de nieuwe distributieriem + rollen + olie + filter + bougies die er 4 weken geleden op zijn gekomen toen ik m kocht.
Is nog over te lullen zelfs

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sja, die andere die je gaat kopen:
echt beter dan zo'n 19 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Er is wat haast bij anders is ie weg ben ik bang
Ohja, al het goede komt uit belgie?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat me raden een 11 turbo?Riël schreef:Er is wat haast bij anders is ie weg ben ik bang![]()
wat moet jij betalen ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ziet er leuk uit een gele banaan op het bodegraven circuit! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ding is nog best rap, ligt goed in de bocht!!
zag je die gasten kijken bij de wasbox?
zag je die gasten kijken bij de wasbox?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
we kregen nog net geen applaus!
waar heb je dit 5je gekocht eigenlijk?
waar heb je dit 5je gekocht eigenlijk?
Applaus was wel leuk geweest
Heb 'm gekocht voor hetgéne wat ik er net mee heb gedaan
Toen ik m'n williams verkocht had,had ik geen auto meer om me in te verplaatsen,dus zat een beetje rond te kijken,en liep tegen dit 5je aan voor 100 euri,met 2 (bijna) nieuwe voorbanden,LM velgen en een jaar a.p.k.,dus tja,goedkoper kan je niet rijden
,en je hoeft niet zo krap te kijken met zo'n bak,kan 'k op me gemak een beetje oefenen 

Heb 'm gekocht voor hetgéne wat ik er net mee heb gedaan
Toen ik m'n williams verkocht had,had ik geen auto meer om me in te verplaatsen,dus zat een beetje rond te kijken,en liep tegen dit 5je aan voor 100 euri,met 2 (bijna) nieuwe voorbanden,LM velgen en een jaar a.p.k.,dus tja,goedkoper kan je niet rijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lachen ding hoor! maar waar komt die vandaan dan?
Ivo, goedenavond!
RJ, hoe is het? Lekker ACT bijlezen?
Ivo, goedenavond!
Kijk florus die snapt het...., wie weet neem ik in januari ook wel zoets als dagelijks vervoer...., of misschien toch maar een sierra...
Goedenavond ja..., laat het goede maar weg, ik lijk wel een ouwe kerel, last van mn rug, gaat eff bubbelen in bad zo, kom later wel weer online hoor jongens...
Maar ebn zo eff weg denk, en om 20.30 uur eff Ronin kijken, blijft super...., een knal rode E500

Goedenavond ja..., laat het goede maar weg, ik lijk wel een ouwe kerel, last van mn rug, gaat eff bubbelen in bad zo, kom later wel weer online hoor jongens...

Maar ebn zo eff weg denk, en om 20.30 uur eff Ronin kijken, blijft super...., een knal rode E500

-
Gaat goed heb idd act ff bijgelezen, gaat goed zo eindelijk komen de discussies los zal wat worden met de ALV.jochem de haas schreef:lachen ding hoor! maar waar komt die vandaan dan?
Ivo, goedenavond!
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris zegt: Ivo, wat doen we met eten? En jij RJ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Florus schreef:Heb 'm in Purmerend weggehaald,alleen daar was ie nog zwart van kleur

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Blijft super! Succes in bad! Ga je met jezelf spelen?Ivo8hoven schreef:Maar ebn zo eff weg denk, en om 20.30 uur eff Ronin kijken, blijft super...., een knal rode E500

voorlopig is de opkomstlijst vrij beperkt...Robert-Jan schreef:Gaat goed heb idd act ff bijgelezen, gaat goed zo eindelijk komen de discussies los zal wat worden met de ALV.jochem de haas schreef:lachen ding hoor! maar waar komt die vandaan dan?
Ivo, goedenavond!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En daar zal de helf ook wel weer van wegvallen. (Chris)-Ray- schreef:voorlopig is de opkomstlijst vrij beperkt...Robert-Jan schreef:Gaat goed heb idd act ff bijgelezen, gaat goed zo eindelijk komen de discussies los zal wat worden met de ALV.jochem de haas schreef:lachen ding hoor! maar waar komt die vandaan dan?
Ivo, goedenavond!
-
vanavond of met de ALV?jochem de haas schreef:Chris zegt: Ivo, wat doen we met eten? En jij RJ?
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris: Beters, ziet er leuk uit zo met die velgen!Florus schreef:@ Jochem:Zaten er al onder,die gast wou ze eigenlijk op 't laatste moment eronderuit halen,maar 'k was toen al onderweg naar 'm en heb de auto toen gelijk meegenomen,toen heeft ie ze maar laten zitten![]()
Waar blijven die foto's dan?
Ik zet die foto's vanavond thuis online, lukt niet met die zooi van Jochem hier.

Volgende keer burn out? ff achteruit -> vooruit! Je gelooft me niet hé.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De ALV is noglang weg, en ik heb nu honger!Robert-Jan schreef:vanavond of met de ALV?jochem de haas schreef:Chris zegt: Ivo, wat doen we met eten? En jij RJ?

-
that's the way.jochem de haas schreef: Volgende keer burn out? ff achteruit -> vooruit! Je gelooft me niet hé.
remeber tijdens de afsluitingmeeting

VLK Groep
sierra's zijn vet man, heb ook een tijdje met zo een ding gereden toen mijn gtt uitelkaar lag, nog nooit zoveel lol gehad met een auto van 200 euroIvo8hoven schreef:Kijk florus die snapt het...., wie weet neem ik in januari ook wel zoets als dagelijks vervoer...., of misschien toch maar een sierra...![]()
![]()
Goedenavond ja..., laat het goede maar weg, ik lijk wel een ouwe kerel, last van mn rug, gaat eff bubbelen in bad zo, kom later wel weer online hoor jongens...![]()
Laatst gewijzigd door -PAZ- op zo 20 nov 2005 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
ik heb net gegetenjochem de haas schreef:De ALV is noglang weg, en ik heb nu honger!Robert-Jan schreef:vanavond of met de ALV?jochem de haas schreef:Chris zegt: Ivo, wat doen we met eten? En jij RJ?
VLK Groep