Trouwens... Dit is zeker niet de plek om wat over me eigen pk-tjes te vertellen he (bij voorstellen horen natuurlijk ook hobby's, al heb ik het idee dat het voorstellen al over is en we nu gewoon aant klepperen zijn ofzo)... het was namelijk ook al geen kappersforum hoorde ik net...
Bientje schreef:Trouwens... Dit is zeker niet de plek om wat over me eigen pk-tjes te vertellen he (bij voorstellen horen natuurlijk ook hobby's, al heb ik het idee dat het voorstellen al over is en we nu gewoon aant klepperen zijn ofzo)... het was namelijk ook al geen kappersforum hoorde ik net...
Bientje schreef:Trouwens... Dit is zeker niet de plek om wat over me eigen pk-tjes te vertellen he
Gewoon doen. hebben we weer wat anders om op door te gaan.
Owke... here goes:
Mijn eigen pk-tjes:
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b372/ ... 0277lo.jpg[/img]
Dit is Pascal een ruin van 1.82 hoog 15pk (jaja een paard heeft niet maar 1 pk, snap ook niet waar de maat van paardenkrachten vandaan komt..) bouwjaar 1998. Heb er weinig grote aanpassingen aan gedaan, maar misschien... nee ik laat hem zoals hij is.
Bientje schreef:Daarom... trouwens... kunnen we het niet gewoon over auto's hebben? Daar was dit forum toch voor bedoeld??
Go your gang.
Nou ja... ik ben verliefd, op een auto... Dus ik had m net in de onbekende renault gezet, en toen hoorde ik dat ie tekoop was... en ik heb nog geen rijbewijs dus nu voel ik me wel een beetje stinkmodder, want ik wil de auto hebben, en het is nog een GTT ook (en dat terwijl ik de clio leuker vind!)...
Robert-Jan schreef:Dat ding is zo verrot vraag maar aan Sander
Ja maar ik heb het over de kleur!!!!!! En dat ie verrot is... ja, tijd zat... en een handig vriendje, en een heel forum dat klaar staat om dit lieve meisje te helpen als er problemen zijn
Ralf schreef:ben je al wel begonnen met lessen? anders kan je um alvast kopen en ffies wachten en dan rijden
Nee gebrek aan finacien... heb net ontslag genomen, heb nog geen nieuwe baan, dus hard op zoek, moet me moeder onderhouden, en elk weekend met de trein heen en terug naar me vriend, want hij kan niet naar mij toe, hij is alergisch voor katten, en ik heb 4 van die beesten... Dus nee, geld voor een rijbewijs is er niet
daarom vroeg ik ook net of er iemand mij wilde sponsoren
druk topicje hier (EDIT: nog nooit meegemaakt dat er tijdens het typen van m'n tekstje zo even een stuk of 7 posts tussendoor glippen )
inderdaad een GT Turbo (hij ziet er volgens mij niet uit als een GT, met die standaard voorbumper, dus ik heb ff het kenteken nagetrokken, eigenwijs als ik ben )
aparte woorden gebruik je trouwens (geen idee wat banketstaaf of stinkmodder moet inhouden )
Laatst gewijzigd door Edward op do 17 nov 2005 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ralf schreef:ben je al wel begonnen met lessen? anders kan je um alvast kopen en ffies wachten en dan rijden
Nee gebrek aan finacien... heb net ontslag genomen, heb nog geen nieuwe baan, dus hard op zoek, moet me moeder onderhouden, en elk weekend met de trein heen en terug naar me vriend, want hij kan niet naar mij toe, hij is alergisch voor katten, en ik heb 4 van die beesten... Dus nee, geld voor een rijbewijs is er niet
daarom vroeg ik ook net of er iemand mij wilde sponsoren
Das wel jammer, en nee sponsoren kan ik niet, heb ook 2 auto's en een vriendin..
edit: kwoot erbij gezet
Laatst gewijzigd door Ralf op do 17 nov 2005 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
inderdaad een GT Turbo (hij ziet er volgens mij niet uit als een GT, met die standaard voorbumper, dus ik heb ff het kenteken nagetrokken, eigenwijs als ik ben )
aparte woorden gebruik je trouwens (geen idee wat banketstaaf of stinkmodder moet inhouden )
Goed... ik ga het nog een keer uitleggen: Banketstaaf is lul of lullig... Stinkmodder en Bagger zijn Kut en klote alsin: zwaar klote danwel zwaar kut... jij nu begrijp?
Bientje schreef:Goed... ik ga het nog een keer uitleggen: Banketstaaf is lul of lullig... Stinkmodder en Bagger zijn k#t en klote alsin: zwaar klote danwel zwaar k#t... jij nu begrijp?
hee die van banketstaaf vermoedde ik wel
Bientje schreef:Goed... ik ga het nog een keer uitleggen: Banketstaaf is lul of lullig... Stinkmodder en Bagger zijn k#t en klote alsin: zwaar klote danwel zwaar k#t... jij nu begrijp?
Ralf schreef:ff andere topics ook lezen foreverthong, daar stond het woordenboek al uitgelegd...
Ach maakt niet uit hoor... Ik wil het best vaker uitleggen hoor, bovendien het klinkt ook wat beter, en het is leuker om te zeggen.... Ik banketstaaf namelijk te veel...
Ralf schreef:ff andere topics ook lezen foreverthong, daar stond het woordenboek al uitgelegd...
hoog tijd voor een andere nickname (eentje waar geen grappen mee gemaakt kunnen worden)
en over dat van andere topics, ik ga willekeurig door de latest posts sinds m'n laatste bezoek, dus het topic waar dit in staat uitgelegd moet ik nog lezen.