dag mensen,
ik heb n renault express uit 1994 1.2 benzine, en nou is het blok aan barrels.... toen d8 ik, het is mischien wel geinig om er een gt-turbo blok in te hangen als er toch een ander blok in moet, weet iemand of dit passen wil? is er reeds al zon project bekend??
ik hoor t graag, de groeten Titus
gt turbo moter in renault express?
-
- Über-Spammer
ja past 
zoek eens op joost, en je komt vast wel een gttexpress tegen

zoek eens op joost, en je komt vast wel een gttexpress tegen
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nacht merrie's...Chris@R5 schreef:The Joost-Saga

Maar goed. dat heeft niets met de topic starter te maken. Succes als je toch zo ver komt om het om te bouwen. Anders een 1.8 16v niet een idee?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
het past prima, express is eigenlijk onder de kap een 5 he 

Makkie 
Benodigdheden:
ALLES onder de motorkap van een GTT
GTT dashboard+kabelboom (compleet van voor tot achter!!)
GTT benzinepomp + filter
GTT vlotter
En nieuwe benzineleidingen (1.2 zijn te dun)
En een aangepaste uitlaat, die van een gtt past neit want de express is langer, maar die van de express past weer niet op het blok van de gtt dus effe knutselen.
Op zich is 't eigenlijk wel goed te doen, maar je moet er echt een complete gt turbo naast hebben staan !!

Benodigdheden:
ALLES onder de motorkap van een GTT
GTT dashboard+kabelboom (compleet van voor tot achter!!)
GTT benzinepomp + filter
GTT vlotter
En nieuwe benzineleidingen (1.2 zijn te dun)
En een aangepaste uitlaat, die van een gtt past neit want de express is langer, maar die van de express past weer niet op het blok van de gtt dus effe knutselen.
Op zich is 't eigenlijk wel goed te doen, maar je moet er echt een complete gt turbo naast hebben staan !!
mischien toch niet zo heel erg handig, ja alles kan natuurlijk, maar dan ben ik zo weer 800 euro verder wil ik er n gtt naast zetten die ik dan weer kan strippen.... 1.8 16v mischien ietsje minder ingredienten nodig? en waarvan moet ik dan t blok pakken?
Is nog lastiger 
Je moet toch wel op een dikke 1000 euro rekenen hoor, wil je t goed doen.
Maar dan heb je wel wat en ik vind dat een relatief goedkope motorswap!

Maar dan heb je wel wat en ik vind dat een relatief goedkope motorswap!
Ja, alles zoiets 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
teit schreef:mischien toch niet zo heel erg handig, ja alles kan natuurlijk, maar dan ben ik zo weer 800 euro verder wil ik er n gtt naast zetten die ik dan weer kan strippen.... 1.8 16v mischien ietsje minder ingredienten nodig? en waarvan moet ik dan t blok pakken?
Riël schreef:Is nog lastiger
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
een express is een 5 onder de kap, dus altijd minder werk en geld dan een blok wat er normaal al niet in zit...teit schreef:past alleen het blok van een renault 5? (geen clio blok bijvoorbeeld?)
gtt kopen zit niet helemaal binnen m'n budget helaas
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!