RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Riël schreef:
Rob schreef:
En volgende keer kunnen jullie misschien bordjes ophangen hoe je op het terrein naar de plaats komt. Zelfs jullie eigen bestuurslid wist het niet.. he Riel ;) Dit zie je wel altijd bij de Duitse meetings. Misschien een idee voor de volgende keer?

:lol: Mijn excuses, het was inderdaad lomp om op een eenrichtingsweg met 15 auto's achterelkaar te staan als deze dood loopt :D

Over die heenreis, ik heb zelf rustig gereden smorgens en deed er 2 uurtjes over. Viel me nog mee hoor. Bovendien scheelt het om over Venlo te rijden voor je gevoel nogal. Ook in km's trouwens.
hehe, komt bekend voor :lol:. Nee hoor geen rtc te zien in deze afslag we rijden nog ff door. Sta ik daar in eens voor dat hek, met een rits renaults achter me :lol:
Arjen

Organisatie bedankt. Het was weer leuk om zoveel Renaults op 1 plek te zien. En het was lekker dichtbij dus.........goede locatie! Daarnaast nog mooi een versterker van een bepaald iemand meegekregen, die nu fijn bij mij in de weg ligt (Y)
Menno

Arjen schreef:Organisatie bedankt. Het was weer leuk om zoveel Renaults op 1 plek te zien. En het was lekker dichtbij dus.........goede locatie! Daarnaast nog mooi een versterker van een bepaald iemand meegekregen, die nu fijn bij mij in de weg ligt (Y)
Jouw koekblik staat weer 't meest op de foto van allemaal. Ijdel schaap :lol:
rev it like a rental
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Chris@R5 schreef:
-Ray- schreef:die weggooistickers heb ik ook gemist ja!

en een broodje gezodn voor 1,75 is zeker niet duur, en ze waren nog lekker ook. goeie zaak.

wel makkelijk lezen zo schuin en onderstreept
Ze waren super! Echt toppie Erik (Y)
De stickers heb ik ook wel gemist. Me pa hoopte nog op een voor op de vijf van me moeder :lol:
graag gedaan, was zelf ook lichtelijk positief verbaasd hoe alles geregeld was (Y)

En ik had nog wel een flink aantal borden bestickerd met rtc stickers voor de ingang
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
CChris

ik kwam onderweg eerst een stoet met belgen tegen......khad alleen last van n te zware rechtervoet dus k reed wat harder door met de gedachte de mensen die in de meern zouden verzamelen in te halen. maar toen ik stond te tanken kwamen ze voorbij rijden en later de belgen........heb jullie niet meer in kunnen halen daarna, maar twas een leuke meeting weer! vindt de openings en sluitmeetings altijd wel gaaf, lekker veel auto's!! en de catering was idd ook goed! lekkere broodjes en niet duur. Super! :worship: :D
R 5 Convertible Rulezz
Arjen

Menno schreef:
Arjen schreef:Organisatie bedankt. Het was weer leuk om zoveel Renaults op 1 plek te zien. En het was lekker dichtbij dus.........goede locatie! Daarnaast nog mooi een versterker van een bepaald iemand meegekregen, die nu fijn bij mij in de weg ligt (Y)
Jouw koekblik staat weer 't meest op de foto van allemaal. Ijdel schaap :lol:
Dat viel mij ook al op. Normaal sta ik nooit zo vaak op de foto. Ik wilde hem maar niet op de andere parkeerplaats zetten want dan was die haast meteen vol geweest en je loopt de kans dat de roestduiveltjes overspringen.........

btw: kon ik je weer niet alleen laten als ik dat zo lees................

:beer:
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Zo na een drukke periode eindelijk weer eens tijd om weer effe te kijken op het rtc forum! Want ja was toch wel weeeeer ergggg benieuwd naar de foto's en ik moet zeggen dat ik er lichtelijk van baal dat ik niet ben geweest.

Had helaas net als Foeke verplichtingen in Belgie! Raarrrr volkje :wink: (sorry voor de belgen die dit lezen) :D

Volgende keer maar weer mijn best doen om tot co driver van Foeke te worden gekozen :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

wordt gewoon tijd dat je een eigen bak koopt, en die mondeo weer teruggeeft aan jouw schoonpa
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Christian

vond het een mooie meeting zo moeten ze vaker gehouden worden :)
Riël
Über-Spammer

ja, die catering proberen we volgende keer weer te strikken natuurlijk.

Ze hebben goede omzet gedraait zei die kerel :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:wordt gewoon tijd dat je een eigen bak koopt, en die mondeo weer teruggeeft aan jouw schoonpa
Als ik de helft bij elkaar heb voor een mooie megane dan klop ik even bij de oma van mijn vriendin aan :D Samen met haar natuurlijk! Werken bij de Postbank verdient niet zo heeeel veel hoor haha :)
CChris

wie was trouwens degene met de blauwe clio 16v met witte ID&T raamband op zn voorruit?
R 5 Convertible Rulezz
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Forumnaam is toch iets met Vince?? Weet het niet meer precies :D
Robert-Jan

Vince[Clio 16V] die blauwe met die Gordini strepen
VLK Groep
Martijn Kool

Monica schreef:Dan is het verstandig om eens mee te doen aan een toertocht (geselcteerder gezelschap), of je kijkt of ergens in jouw buurt een Friday Night Meeting wordt georganiseerd.
't Is dan allemaal net wat kleiner en contacten zijn dan zo gelegd :) (Y)
ok, thx voor de tip :D.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Vince[Clio 16V] die blauwe met die Gordini strepen
Idd, http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=3885 Moest ff zoeken :D
CChris

juistem die, was ik eerst achteraan gereden tegen boodschappen vd navigatiedame in (ik denk, dies vast van de rtc, die weet het wel), maar hij wisset ook niet meer :D........dus ik toeterde om em vervolgens btje twijfelachtig in mn achteruitkijkspiegel te zien :lol: :lol: :lol:
R 5 Convertible Rulezz
Raf

Hij reed achter me toen we de afrit naderden en ikke maar teken doen van "kom nou maar voorbij, ik weet het niet meer" maar hij leek het ook niet te weten dus. :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

@ Chris MC: Was niet mijn Clio, ik maak alleen maar foto's :p Was de Clio van MXP (Maarten), wou dat ie van mij was :wink:

Foto's zijn met de postduif naar je onderweg :D
GijsClioRS

Ik vond t ook een erg geslaagde meeting (Y) . Wonder boven wonder na erg weinig slaap op tijd me nest uit kunnen komen om stipt om 12:00 uur in De Meern te zijn, is "Bodegraven" weer te laat (S) ... :wink:
Weer gezellig gebabbeld met wat mensen en veel leuk Renault-spul gezien. Alleen die rood met blauwe 5 turbo... :sad:
Pliesie is trouwens best oké daar in Zwolle!

Ik heb al weer zin in de openings meeting :)
peter5GTTurbo
Contacteer:

Vond het wel tegenvallen van RJ dat die niet eens de weg wist ;)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren :lol:

Moet het jochie maar niet gaan spelen met de echte mannen >-)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
CChris

Raf schreef:Hij reed achter me toen we de afrit naderden en ikke maar teken doen van "kom nou maar voorbij, ik weet het niet meer" maar hij leek het ook niet te weten dus. :lol:
haha, aha dat was jij, er reedt idd nog een renault voor em en achter em, die maakten nogal een vage invoeg-uitvoegbeweging :lol: :lol: :lol:
R 5 Convertible Rulezz
Robert-Jan

peter5GTTurbo schreef:Vond het wel tegenvallen van RJ dat die niet eens de weg wist ;)
Jij wist de weg ander ook niet Peet :D.
VLK Groep
Robert-Jan

Lex schreef:Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren :lol:

Moet het jochie maar niet gaan spelen met de echte mannen >-)
Zag een witte Gt weer terug de A28 op gaan en weer terug de uitvoegstrook opgaan en op dat moment hield de uitvoegstrook op, dus je raad het al ik reed netjes recht door :lol:.
VLK Groep
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Ron(nie) schreef:@ Chris MC: Was niet mijn Clio, ik maak alleen maar foto's :p Was de Clio van MXP (Maarten), wou dat ie van mij was :wink:

postduif???? hopeloos ouderwets,geen Emeeuw?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Haha, als het goed is per eemeeuw :D
Raf

:lol: Wat dacht ie nou??? Als je het niet weet, ga je toch zeker geen Belg volgen :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

Kvond de meeting ondanks het mindere begin voor mij (belgen allemaal nog bedankt!!!) ,(mensen die bij de Meern mede voor mij langer hebben moeten wachten ook bedankt!!!) erg geslaagd!

Ik ben ook niet zo'n fan van die burnouds maar ok, maar ben ik me dan de enige die me heb geergerd aan die "race 5" die ff voor de camera strinte. Veel mensen moesten opzij springen als er iemand niet op had gelet had het heel fout af kunnen lopen, ook vond ik het geluid van die opspringende steentjes tegen de geparkeerde auto's ook niet zo super.

Maarja das mijn mening dan. Al met al heb ik erg naar mijn zin gehad en weet geluk ook wat mijn probleemjes heeft veroorzaakt onderweg (een dynamo die helemaal los zat en dus een slippende v-snaar, en oude olie op mijn spruitstuk en katalysator maar das er nu ook afgerookt :D)
Maarten

Ron(nie) schreef:@ Chris MC: Was niet mijn Clio, ik maak alleen maar foto's :p Was de Clio van MXP (Maarten), wou dat ie van mij was :wink:

Clio kopen Ronnie ? :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ruilen :p
Raf

@ (hoolie)Ad, ik stond voor je in de file. Je rokende bakkie heeft het toch nog gehaald :worship:
frank_williams

Een geslaagd dagje Zwolle (Y)
De rit naar vanuit Breda naar Zwolle was zeker de moeite waard, ondanks de probleempjes met Ad z'n auto :D
Vertrek vanuit de Meern was super met zo veel auto's!
Wel weer apart dat de gloednieuwe Scenic waar ik mee was dan weer niet wil starten temidden van die "oude" Renaultjes :p
Strijder

Frank M schreef:Een geslaagd dagje Zwolle (Y)
De rit naar vanuit Breda naar Zwolle was zeker de moeite waard, ondanks de probleempjes met Ad z'n auto :D
Vertrek vanuit de Meern was super met zo veel auto's!
Wel weer apart dat de gloednieuwe Scenic waar ik mee was dan weer niet wil starten temidden van die "oude" Renaultjes :p
Kan je al (helaas) niet komen met je williams... :lol:
frank_williams

Ach, de stereoinstallatie in de Scenic maakte een hoop goed :D
De volgende meeting met de Williams.
Plaats reactie