Das jammer GabriGabri schreef:wil eigenlijk het complete plaatje meteen tonen, en dat haal ik niet binnen 2 weken, mede door de geweldige zomer van dit jaar
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
VLK Groep
-
- Über-Spammer
openingsmeeting moet het als het goed is wel afgerond zijn 

-
- Über-Spammer
moest gister even wat anders fixxen, blijft nu eenmaal een renaultLex schreef:Zuer niet Gabri, het is nu mooi weer. Hup aan de klus

ken mij t verrottenRobert-Jan schreef:Als ik jou was zou ik voor de openingsmeeting gaan ALV is alleen een beetje praten.Haas schreef:@RJ, opening 2006 ga ik ook voorof de alv

zit me net te bedenken datik er met de opening niet eens bij ben met mijn afstudeerplannen

-
Vertel mij wat nieuws LexLex schreef:haha, je hebt gelijk blijft ouwe zooi

VLK Groep
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dan neem ik de clio turbo wel mee naar de openingsmeeting voor je..geen punt..Haas schreef:ken mij t verrottenRobert-Jan schreef:Als ik jou was zou ik voor de openingsmeeting gaan ALV is alleen een beetje praten.Haas schreef:@RJ, opening 2006 ga ik ook voorof de alv
Ik ga echt niet tot de opening in de gare klote vijf rijden, dus hij moet gewoon zsm af
of dat voor de alv is? ik hoop t wel ja..
zit me net te bedenken datik er met de opening niet eens bij ben met mijn afstudeerplannen

Nee is wel balen dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zelfs de nieuwste of nie, RJRobert-Jan schreef:Vertel mij wat nieuws LexLex schreef:haha, je hebt gelijk blijft ouwe zooi.

O,nee dat mag jij niet zeggen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Zal bij Ford niet veel anders zijn toch? 

dan rijdtie mayb wel rond in engelandPaul1916v schreef:Dan neem ik de clio turbo wel mee naar de openingsmeeting voor je..geen punt..![]()
Nee is wel balen dan

-
Heb bij de Clio 3 nog geen roest ontdekt wel bij een Espace 4 die 3 maanden op voorraad heeft gestaanLex schreef:Zelfs de nieuwste of nie, RJRobert-Jan schreef:Vertel mij wat nieuws LexLex schreef:haha, je hebt gelijk blijft ouwe zooi.
![]()
O,nee dat mag jij niet zeggen
VLK Groep
-
- Contacteer:
Toen ik met ralf de nieuwe clio testte zat op ons exemplaar (1200km) bij het deurscharnier al wat roest..maar goed..dat 'mag' volgens mij 

-
Wij hebben er al 1 met schadePaul1916v schreef:Toen ik met ralf de nieuwe clio testte zat op ons exemplaar (1200km) bij het deurscharnier al wat roest..maar goed..dat 'mag' volgens mij

VLK Groep
Zelf gedaan zekerRobert-Jan schreef:Wij hebben er al 1 met schadePaul1916v schreef:Toen ik met ralf de nieuwe clio testte zat op ons exemplaar (1200km) bij het deurscharnier al wat roest..maar goed..dat 'mag' volgens mij.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Contacteer:
Best knap 

-
Nee gelukkig niet, was een verkoperRalf schreef:Zelf gedaan zekerRobert-Jan schreef:Wij hebben er al 1 met schadePaul1916v schreef:Toen ik met ralf de nieuwe clio testte zat op ons exemplaar (1200km) bij het deurscharnier al wat roest..maar goed..dat 'mag' volgens mij.

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja die kunnen geen van allen rijdenRobert-Jan schreef:Nee gelukkig niet, was een verkoperRalf schreef:Zelf gedaan zekerRobert-Jan schreef:Wij hebben er al 1 met schadePaul1916v schreef:Toen ik met ralf de nieuwe clio testte zat op ons exemplaar (1200km) bij het deurscharnier al wat roest..maar goed..dat 'mag' volgens mij.
.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
jonge in de buurt bij mij die nu nog een golf 2 wolfsburg heeft wil nu ook een renault clio 16v ( uit ongeveer 91) hebben. reedt gister achter hem en hij vondt de clio wel zo geweldig
dus nu ben ik op zoek naar een goede clio 16v heb al ff op marktplaats gekeken, maar als jullie nog iemand weten die er een weg doet pm me dan ff.
greetzzzz marcel

greetzzzz marcel
Twee mannen die te hard reden op de Noordervaart in de Schermer bij Stompetoren hebben een agent die hen had geflitst uit zijn wagen getrokken en in het water gegooid. Vervolgens nam het stel de camera inclusief rolletje mee. "Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad", zo reageerde een politiewoordvoerder.
De gemolesteerde agent zag dat een auto gisteravond rond kwart voor acht direct een erf van één van de nabijgelegen woningen opdraaide. De wagen was kort daarvoor door een camera geflitst was met een snelheid van 94 km per uur. De maximumsnelheid daar is 80 km per uur.
Vlak daarop werd de agent door twee mannen uit zijn auto getrokken. Het worstelende trio viel vervolgens in het water. Toen ze weer op het droge stonden, moest de politieman de camera demonteren. Bij de worsteling heeft de agent lichte verwondingen aan zijn gezicht opgelopen.
-
- Über-Spammer
en iedereen moet van zn 'waardevolle spullen' af voor de afsluitingsmeetingMenno schreef:Leuk, zo'n RTC markt, d'r gaan nu mensen zelfs onderdelen zoeken die niet bestaan![]()
Abel:

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op ma 31 okt 2005 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gabri schreef:en iedereen moet van zn waardevolle spullen af voor de afsluitingsmeetingMenno schreef:Leuk, zo'n RTC markt, d'r gaan nu mensen zelfs onderdelen zoeken die niet bestaan![]()
Abel:
????

Laatst gewijzigd door Ronnie op ma 31 okt 2005 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Rommel???

-
- Über-Spammer
zo beter dan 

-
- Contacteer:

Klinkt gelijk al een heel stuk beter

-
- Contacteer:
Kijk eens in de latest...hoeveel advertenties er wel niet tussen staan..
-
- Über-Spammer
wel wat positiever ja
@ ron(nie); pas die quote even aan die klopt nie meer
@ ron(nie); pas die quote even aan die klopt nie meer

ligt het aan mij of kunnen jullie ook niet op http://www.ov9292.nl ?
ik kan er wel op hoor