Weer ??Steven schreef:Zow heb je weer wat Peter?
Zat 3œ jaar tussen, vond het wel weer eens tijd worden.
Weer ??Steven schreef:Zow heb je weer wat Peter?
Bijna wel ja.-Ray- schreef:alsof je in die 3,5 jaar alleen je handen gebruikt hebt
Nee man dat is niet mijn spot, de N206 dat is mijn spotSteven schreef:Gatver, sta jij dan ook wel es langs de A1 te trekke in je 5?
waar is dat?peter5GTTurbo schreef:Nee man dat is niet mijn spot, de N206 dat is mijn spotSteven schreef:Gatver, sta jij dan ook wel es langs de A1 te trekke in je 5?
Moet je doen, vet gezellig daar als mannen onder elkaar.-Ray- schreef:ik ree er maandag weer langs in de sexpress, ik dacht zal ik ff gaan kijken??
Ja sorry, moest verplicht de hele dag blijven van de dames (en van m`n baas)-Ray- schreef:niet ff langskomen hè als je om de hoek bent...
Ze is weer lekker....-Ray- schreef:ik zal s ff koekeloere voor een linkie
Hehe, whoa die school heb ik wel 4 jaar gezeten. Die kippen zijn dan ook zo ongeveer het enige leuke aan die strontschool....peter5GTTurbo schreef:Moet je doen, vet gezellig daar als mannen onder elkaar.-Ray- schreef:ik ree er maandag weer langs in de sexpress, ik dacht zal ik ff gaan kijken??
Was vandaag trouwens ook op een hele leuke spot, hogeschool In Holland en dan in Haarlem.
t@ring wat hebben ze daar veel mooie dames.
Best vervelend als je dan camera`s moet gaan uitrichten.
Maare iemand nog een lekker linkje naar tieten en kontjes, het vrouwtje is namelijk net weg.
Jaja stil maar, ik zoek zo wel wat te trekke voor je, wat zoek je? Bruin of blond?Haas schreef:tis wel een act jongens..maaruh... u know
sorry
wat valt er uit die mossel? een handvat van een fiets stuur
een achteras van een r5Leon schreef:wat valt er uit die mossel? een handvat van een fiets stuur