Pollo stelt zich voor..

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

je hoeft geen "testjes" uit te voeren om erachter te komen hoe de auto rijdt in het dagelijks gebruik. Ik zou je willen voorstellen om volgende week even de Renault -dealer binnen te lopen en even een testritje doen in de Clio III. Dan snap je gauw genoeg wat ik bedoel, en kun je dan oordelen of het aanwezig is of niet.

En dat 2 auto's van dezelfde fabrikant nooit hetzelfde zijn, is volkomen bull-shit. Tenminste niet merkbaar. Mocht een fabrikant merkbaar verschillend rijdende auto's maken, dan is die kwaliteit wel erg lam.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Pollo
Contacteer:

MartijnG schreef:Zit er ook de spoilerset op? Ik heb hier namelijk een poster hangen van de nieuwe Clio en daar staat de Clio op met de spoilertjes en side-skirts. Ziet er erg gelikt uit. (de bestelnummers staan erbij :) )
Die heb ik ook!! En die set komt er ook zeer waarschijnlijk op.. :worship:

@Arno17: Januari krijg ik hem. Omdat de xenon lampen nog niet leverbaar waren, anders had ik hem 8 december gehad... |:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

juist beter voor je dat je hem in Januari krijgt.

Anders had je in januari een auto gehad die technisch gezien al een jaar oud is. nu heb je een '06 auto
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Pollo
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:juist beter voor je dat je hem in Januari krijgt.

Anders had je in januari een auto gehad die technisch gezien al een jaar oud is. nu heb je een '06 auto
Jep, dat was ook een groot voordeel!! :D
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Erik Olijnsma schreef:je hoeft geen "testjes" uit te voeren om erachter te komen hoe de auto rijdt in het dagelijks gebruik. Ik zou je willen voorstellen om volgende week even de Renault -dealer binnen te lopen en even een testritje doen in de Clio III. Dan snap je gauw genoeg wat ik bedoel, en kun je dan oordelen of het aanwezig is of niet.

En dat 2 auto's van dezelfde fabrikant nooit hetzelfde zijn, is volkomen bull-shit. Tenminste niet merkbaar. Mocht een fabrikant merkbaar verschillend rijdende auto's maken, dan is die kwaliteit wel erg lam.
Hoe lang heb jij nodig om een auto te kennen, je hebt volgens mij je vak misgelopen, je moet een baan zoeken als autotester.

En misschien voel ik dit wel helemaal niet of ervaar het niet als vervelend, ik wacht sowieso met een proefrit, ik ga pas testen als de RS er is. :smoke:

En ja jij hebt er al in gereden en ik niet, maar of ik dat van dat sturen merk is een tweede........bandenspanning, andere banden..........niet een Clio rijdt hetzelfde, andere remgevoel, schakelgevoel, afrol van de banden....etc.etc.
Fleetwood

Erik Olijnsma schreef:juist beter voor je dat je hem in Januari krijgt.

technisch gezien is ie natuurlijk van 2005,
maar op je kenteken niet... (Y)

en dat is natuurlijk slim,
vooral straks bij de inruil... :p
ik word er zoo moei van.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

nee precies, bij inruil is de technische bouwdatum helemaal niet van orde, alleen het bouwjaar, ook niet eens de datum.

Beetje vreemd, maar that's reality, beste tijd om dus een nieuwe auto te kopen is nu zeg maar, en leveren in januari :wink:

@ Arno: we hebben 6 identieke Clio's en ze rijden identiek, we hebben iets van 20-30 identieke focussen en die rijden ook identiek, we hebben 3 c-max en die rijden ook hetzelfde.

Wat jij zegt over dat ze niet hetzelfde zijn, kan pas een vorm aannemen als ze een flink aantal kilometers hebben gereden. waarbij slijtage het weggedrag mede bepaalt.

Toen ik de Clio begin vorige week voor het eerst kreeg, was dit toch het eerste wat opviel.

En omdat ik nu dagelijks veel verschillende auto's op lange afstand rijd, ga je dat ook sneller merken.

En wil best testrijder zijn hoor :p .....

Maar nogmaals: rijd eerst even een proefrit voordat je steeds zit te beweren dat dit gevoelsmatig is
Arno17

Ik kan wel een proefrit gaan maken maar wil niet zeggen dat het mij opvalt, geluidjes hoor ik wel altijd.......maar in overleg met de dealer ga ik pas een proefrit maken als de RS er is, dit om te voorkomen dat ik hem als een slak vindt rijden. :D
Pollo
Contacteer:

Arno17 schreef:dit om te voorkomen dat ik hem als een slak vindt rijden. :D
Een 1600 16 klepperd rijd ook zeer aardig denk ik hoor.
Maar ik weet natuurlijk niet wat jij gewend bent... 8)
clio_rs

waar kun je die poster halen met een spoiler set van de nieuwe renault clio 3 dat zou ik graag willen weten want ik krijg in januari ook mijn nieuwe renault clio 1.6 16v team spirit :D
Pollo
Contacteer:

clio_rs schreef:waar kun je die poster halen met een spoiler set van de nieuwe renault clio 3 dat zou ik graag willen weten want ik krijg in januari ook mijn nieuwe renault clio 1.6 16v team spirit :D
Krijg jij hem ook ja? Vette shit. Die poster heb ik gewoon gekregen van de dealer. Die had er nog 1 liggen.

Welke kleur heb je genomen? En opties??
clio_rs

ik heb de gris eclipse kleur genomen en als opties pack techno, automatische airco maar ik heb de kleur nog niet doorgegeven dat doe ik morgen maar ik zit er aan te denken om nog wat opties toe te voegen na morgen kan dat niet meer
Pollo
Contacteer:

Aha,

Ik heb ook pack techno idd. Ook met de handsfree card.. :worship:
clio_rs

ik dacht ook da moet ik hebben op een nieuwe renault hoord dat gewoon vind ik maar die van jou is echt over compleet je hebt xenon en een panoramisch dak das echt super (Y) heb je trouwens een 3 of 5 deurs
Pollo
Contacteer:

Ik heb voor 3 deurs gekozen. Jij?

Wat voor opties ga je er nog bij doen dan maandag??
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Bij ons gingen ze de poster weggooien, dus heb ik m maar meegenomen :D

[img]http://members.lycos.nl/rtcmeeting/clio3poster.jpg[/img]
bossie

zeg pollo als je nog wat centjes teveel hebt moet je een op deze site gaan kijken . Als het zo geleverd wordt als op de fotos :) :)
http://www.rgsautobekleding.nl/
Arno17

Pollo schreef:
Arno17 schreef:dit om te voorkomen dat ik hem als een slak vindt rijden. :D
Een 1600 16 klepperd rijd ook zeer aardig denk ik hoor.
Maar ik weet natuurlijk niet wat jij gewend bent... 8)
Idd 3 jaar in een 1.6 16V Dynamique gereden was al zeer snel en sinds Maart van dit jaar een RS.

Volgende ooit zal de 2.0 worden even onder de RS.
clio_rs

Ik heb voor 3 deurs gekozen. Jij?

Wat voor opties ga je er nog bij doen dan maandag??

ik heb ook voor de 3 deurs gekozen ik denk dat ik maandag ga bellen voor een armsteun en de stoelverwarming lijkt me wel leuk om te hebben
Pollo
Contacteer:

clio_rs schreef:ik heb ook voor de 3 deurs gekozen ik denk dat ik maandag ga bellen voor een armsteun en de stoelverwarming lijkt me wel leuk om te hebben
Aha,

Armsteun heb ik idd ook genomen. Alleen stoelverwarming niet..

@bossie: Dat is zeker leuk..maar wel erg prijzig denk ik.. :lol:
clio_rs

mag ik vragen wat z'n armsteun precies kost en is de prijs incl. montage
Pollo
Contacteer:

clio_rs schreef:mag ik vragen wat z'n armsteun precies kost en is de prijs incl. montage
Dacht iets van 60 euro..Montage gebeurd bij oplevering... :smoke:
clio_rs

aha een koopje dus hahahaha :D
MartijnG
Über-Spammer

Waar heb je m eigenlijk besteld Pollo? Je nieuwe Clio?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Bij de dealer :p
Pollo
Contacteer:

MartijnG schreef:Waar heb je m eigenlijk besteld Pollo? Je nieuwe Clio?
Niet in arnhem hoor! Jij wel neem ik aan.. :lol:
MartijnG
Über-Spammer

Haha, nee ik heb helemaal niks besteld :)

Maar ik dacht dat jij ook uit de buurt van Arnhem kwam daarom dacht ik indd aan de dealer in Arnhem. Heb jij slechte ervaringen met de dealer in Arnhem dan als ik vragen mag? Je zin komt een beetje negatief over :)
Pollo
Contacteer:

MartijnG schreef:Heb jij slechte ervaringen met de dealer in Arnhem dan als ik vragen mag?
Nee hoor.

Ken de hele dealer niet. Ik woon idd vlakbij arnhem, maar bij mij in de buurt zit nog een dealer. Daar ga ik heen.
MartijnG
Über-Spammer

Bochane ?? :)
clio_rs

staat er een prijs op die brochure van de stylingset of weet iemand wat die set kost :)
MartijnG
Über-Spammer

Nee staan geen prijzen op, alle onderdeelnummers...

Hier de site, waar de kit officieel vandaan komt:
http://www.carstyling.be/renault/sommaire.htm
clio_rs

bedankt :worship:
Pollo
Contacteer:

Het wordt toch december mannen.... (Y)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Die Kit universeel ziet er wel gelikt uit :)
Pollo
Contacteer:

Ron(nie) schreef:Die Kit universeel ziet er wel gelikt uit :)
Daarom heb ik die ook besteld.. :lol:
Plaats reactie