Lekker hoor,leg ik net ff onder de auto om nog ff een puntje te tectyleren,zie 'k gewoon een deuk in m'n dorpel ,wat een k#tzooi weer!!
Heb de dorpel zelf vernieuwd,zag er allemaal weer strak en recht uit:
Tuurlijk is het wel recht te buigen,maar 'k baal er gewoon een beetje van dat ik 'm zo terug krijg,snap niet dat ze het niet ff hebben rechtgemept en netjes hebben meegespoten,maargoed ik ben misschien gewoon een zeikerd.......
Florus schreef:Tuurlijk is het wel recht te buigen,maar 'k baal er gewoon een beetje van dat ik 'm zo terug krijg,snap niet dat ze het niet ff hebben rechtgemept en netjes hebben meegespoten,maargoed ik ben misschien gewoon een zeikerd.......
damnz dat is egt gaar idd, ik zou er proberen wat te regelen daaro met korting of zo! OF TOCH laten fixen door hun.
is idd wel erg jammer dat er nu weer een deuk in zit. ik zou et gewoon zelf effe rechtbuigen, en als dan je skirt erop zit zie je het ook bijna niet meer.
Ik zou die deuk niet rechtbuigen want dan breekt je lak van alle kanten open en roest dat ding binnen de kortste keren weer de pleuris.
Of buigen en schuren en zelf bijspuiten...zal niet zo strak worden als eerst maar je ziet dat weer minder dan met een bluts erin.
Mooi kleurtje
Amai Florus, wat doen die sloten nog in je deuren!!!
He he ben nog nooit in de steek gelaten door m'n gt en heb hem nu al bijna 10jaar Zelfs toen de waterpomppakking het begeven had bracht ie me nog netjes van de Ardennen naar Roosendaal. En al die boutjes is toch maar extra gewicht. Ophanging,stuur en remmen zijn dubbel gecheckt qua boutjes en de rest .....
Florus schreef:Toch vind ik de kooi van Sparco het mooist ,de verschillen zijn goed te zien zo
Jij hebt de Sparco? Grappig dat de dwarsversteviging andersom zit. Jezou denken dat de bestuurder het "belangrijkst" is en dus daar bovenaan zit. Engelse kooi?
Martijn *Baccara* schreef:Jij hebt de Sparco? Grappig dat de dwarsversteviging andersom zit. Jezou denken dat de bestuurder het "belangrijkst" is en dus daar bovenaan zit. Engelse kooi?
Italiaanse Kooi
Vind het niet zo erg dat de dwarsverst. andersom zit,heb ik zeker te weten geen last met de stoelruimte
Florus schreef:Toch vind ik de kooi van Sparco het mooist ,de verschillen zijn goed te zien zo
Jij hebt de Sparco? Grappig dat de dwarsversteviging andersom zit. Jezou denken dat de bestuurder het "belangrijkst" is en dus daar bovenaan zit. Engelse kooi?
Mooooooie GTT trouwens
wat er bovenaan zit heeft echt weinig met krachtverdelingen te maken...
Mooooooie GTT trouwens
wat er bovenaan zit heeft echt weinig met krachtverdelingen te maken...
Het lijkt me dat de bijrijderskant zo steviger is dan de bestuurderskant, bij krachten van bovenaf. Daar wordt de kracht naar de onderkant van de kooi geleid, terwijl dat aan de bestuurderskant niet zo is. Het verschil zal wel niet groot zijn, maar het lijkt me wel wat uit te maken.