wat ik net weer meemaak in de file bij rotterdam
rij netjes achteraan in de file op de derde baan
rijd er rechts naast me zon rare ford focus futurarijder (de naam alleen al) die zit elkekeer in zijn papieren ed te rommelen en laat dus op zijn baan elke keer een gat van een meter of 40 vallen.
op de meest rechtse baan rijd er een vrachtwagen die een baantje op wil schuiven en doet dan ook netjes zijn knipperlicht uit en kijkt netjes voordat die het baantje op wil schuiven.
onze stoere ford futurarijder ziet dit en denk jaja ik zal dat gat ff dichten, terwijl die vrachtwagen al half op zijn baan zit, toch doorduwen en met veel gescheld en getoeter prikt die hem toch voor de vrachtwagen.
de stoere fordfuturarijder zeikt de vrachtwagenchauffeur og even afmet zijn middelvinger en geeft gas.
helaas voor de futurarijder moet die na 150 meter alweer in de remmen en stopt de vrachtwagen vlak achter hem waaruit een flink pissige chauffeur stapt die bij de futura op het berijdersruitje gaat rammen
de ford futurarijder denkt die kan ik wel hebben en doet zijn raampje open

waarop de chauffeur hem vol op zijn bek ramt

en nog ff een vwaarschuwend vingertje naar onze futurarijder uitsteekt.
nog geen minuut later rij ik naast onze stoerefuturarijder en zie dat zijn hele linkeroog finaal dicht zit en al helemaal zwart eromheen ghehehehe
ja dat krijg je he als je met de verkeerde solt
ik heb de vrachtwagenchauffeur nog ff een

gegeven hahahahaha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.