ik heb mijn gte16v apk laten keuren:afgekeurd.
als hij op de brug staat met de wielen vrij kun je de veren heen en weer bewegen,iemand een tip?
er zit een 16v blokje in zonder kat dus co te hoog maar volgens kent. hoef ik geen kat maar blok is lambde geregeld dus co2 moet lager.
kan ik (alleen voor de keuring)de lambda verwijderen?
mijn groot licht doet het wel maar niet als mijn dimlicht ook brandt,ideeen?
apk puntjes
dempers hebben een originele langere veer nodig voor C409 of C405 fase 1, dus andere veren monteren vd sloop.
lichtschakelaar is defekt, vervangen door eentje vd sloop.
co afstelling aan apk keurmeester vragen hoe dan op te lossen.
lichtschakelaar is defekt, vervangen door eentje vd sloop.
co afstelling aan apk keurmeester vragen hoe dan op te lossen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lambda eruit draaien werkt averechts
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
niemand andere oplossing voor mijn veren,schokbrekers zijn gele koni's.
ja idd als ik de lambde erafhaal wordt mijn co hoger maar met lambda mag ik een co waarde hebben van 0,5 en zonder 3.5,het gaat trouwens om het 1.816v blok.
ja idd als ik de lambde erafhaal wordt mijn co hoger maar met lambda mag ik een co waarde hebben van 0,5 en zonder 3.5,het gaat trouwens om het 1.816v blok.
Vraag me af of dat afkeur is? Is toch best logisch als je wiel hangt dat de veer 'los' kan zitten?
De CO: als je van te voren je auto GOED warm rijdt kan je er doorheen glippen misschien. Echt heet rijden
De CO: als je van te voren je auto GOED warm rijdt kan je er doorheen glippen misschien. Echt heet rijden

-
als er geen u9 op het kentekenbewijs vemeld is hoeft ie toch ook geen co van 0.5 te halen?
-
idd als er geen u9 op kent staat hoeft er geen kat onder maar als de moter lambda geregels is geldt de zelfde co waarde daarom wil ik weten of ik de lambda tijden de keuring verwijderen kan zonder motorische schade want dan mag mijn co waarde hoger zijn.
Hmm vind het maar krom. Als de kat eronder weg is dan is het toch niet relevant dat ie geregeld is door een Lambdasonde?
Ik heb de kat er nog wel onder, maar straks als ie weg is dan druk ik 'm ook door de keuring zonder kat. Lambdasonde moet wel weer in de uitlaat zegt men hier.
Dan schijnt ie het te kunnen halen...
Ik heb de kat er nog wel onder, maar straks als ie weg is dan druk ik 'm ook door de keuring zonder kat. Lambdasonde moet wel weer in de uitlaat zegt men hier.
Dan schijnt ie het te kunnen halen...
Nee moet altijd vast zitten, iig klem. Vaak genoeg gezien met die gare boeren die hier hun veren afzegen en dan te korte veren hebben voor de keuring.Riël schreef:Vraag me af of dat afkeur is? Is toch best logisch als je wiel hangt dat de veer 'los' kan zitten?
Stel dat jij volgas over een drempel rijd, je wielen komen los, de veren springen uit de schotels, je komt neer *knak* zegt de veer en klaboem doet de auto.Riël schreef:Vraag me af of dat afkeur is? Is toch best logisch als je wiel hangt dat de veer 'los' kan zitten?
Zo moet je het ongeveer zien

Als je de sonde verwijdert wordt krijg je alleen maar meer CO. Je moet in de chip even de lambdaregeling uitzetten, en het kenveld rond stationair ff iets omlaag trekken, kom je lachend de APK door.
rev it like a rental
-
- Contacteer:
en wat de veren betreft
pak een dikke tuinslang snij hem open druk die boven en onder om de veer heen en hoop dat ie klem zit
pak een dikke tuinslang snij hem open druk die boven en onder om de veer heen en hoop dat ie klem zit
-
goed idee tuinslang
in de chip lamda regeling uitzetten?????hoe doe ik dat?

in de chip lamda regeling uitzetten?????hoe doe ik dat?
voor de lamda sonde kan je een schakeling plaatsen die deze vervangt, je stuur naar je regelapparaat dat je een te hoge CO hebt, en deze zal dan voor een armer mengsel zorgen. Wel zien dat het niet opvalt dat je deze zo aangesloten hebt, en daarna eraf halen, want je krijgt je auto met geen stokken meer vooruit
-
vertel eens wat meer?schakeling hoe doe ik dat dan precies? 

wat rij jij raar over de heuvels dan, ik rem er altijd voorSteven schreef:Stel dat jij volgas over een drempel rijd, je wielen komen los, de veren springen uit de schotels, je komt neer *knak* zegt de veer en klaboem doet de auto.Riël schreef:Vraag me af of dat afkeur is? Is toch best logisch als je wiel hangt dat de veer 'los' kan zitten?
Zo moet je het ongeveer zien

Heerlijk weer een franse auto