Hoi, ik heb sinds kort een twingo ,
nou doet alleen mijn binnenverlichting het niet,
nu vraag ik me alleen af, hoe moet ik die "bak" eraf krijgen om dat lampje erin te doen? Is dat een kliksysteem ofzo?
En mijn Tiwngo heeft een cabriotop, kan ik hiermee door de wasstraat of is dat slecht?
Chris@R5 schreef:Over het algemeen is Renault net Lego, dus klikken is wel logisch.'
Maar ik heb geen Twingo, dus pin me er niet op vast.
Wassen moet je altijdmet de hand doen
Maar daar heb ik niet altijd zin in....
en met de wasstraat word die naar mij gevoel schoner..
Voor het dak kan ik daar een cabrioreiniger voor gebruiken?
Nathalie1985 schreef:Alleen maar afspuiten, wasborstel en spoelen????
Mn vriend doet altijd een heel programma + wax.. kan dat kwaad?
Damn, jou vriend heeft er altijd zin in zeg
Altijd het hele programma, om de zoveel tijd sla ik een deel over
Maar het kan vast geen kwaad, moet jij toch alleen maar blij mee zijn ??
Weet ook al wat het is met mn binnenverlichting, dr is wat afgeknapt
Dus dan maar naar de sloop, weet alleen niet hoe je dat kastje,bakje eraf krijgt....
Dus dan maar naar de sloop, weet alleen niet hoe je dat kastje,bakje eraf krijgt....
Zit het tussen de 2 zonnekleppen in ?
zo ja , het gedeelte wat tegen je binnebekleding (hemel) aan zit goed vastpakken en naar de vooruit toe drukken , dan klikt hij er vanzelf af.
Ik heb denk ik hetzelfde probleem gehad als jij (dat stukje kunstof waar dat ene lipje inzit wat contact maakt met je lampje afgebroken).
beetje secondelijn en een paar stukjes kunstof doen wonderen om dat te lijmen
Zit het tussen de 2 zonnekleppen in ?
zo ja , het gedeelte wat tegen je binnebekleding (hemel) aan zit goed vastpakken en naar de vooruit toe drukken , dan klikt hij er vanzelf af.
Ik heb denk ik hetzelfde probleem gehad als jij (dat stukje kunstof waar dat ene lipje inzit wat contact maakt met je lampje afgebroken).
beetje secondelijn en een paar stukjes kunstof doen wonderen om dat te lijmen
Ja zou mooi zijn als ik dat ding had(wat afgebroken is) maar heb m net sinds vorige week en zat er al niet meer in.......... dus dan maar kijken naar nieuw bakje
mijn binnenverlichting was ook al een tijdje stuk en net effe gekeken (de buren dacht dat er iemand aan het inbreken was ) en ja hoor dat stukje kunstof waar dat ene lipje inzit wat contact maakt met je lampje is ook afgebroken
ook maar effe aan het lijmen geweest en hoop dat ie het een beetje houd