Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
catrinus

Jep hij zit er op. Wat een geweldig ding is dat. Echt bij het overschakelen geen klap meer vanwege de tegen druk van de turbo. En sissen als een op hol geslagen stoomlocomotief. Psssssssst :grin:
There will be plenty of time to rest when your dead
Marius

Cool! Moet ik eens zien binnenkort!

btw, heb je al tijd gehad om de meeting pics te scannen of te laten ontwikkelen ?
catrinus

Nee het rolletje is nog niet vol. ik zal even foto`s maken van de dump-valve. morgen even bij brezan commandant m4 bestellen om mijn auto te polijsten. Mijn dump-valve moet je echt horen mijn vader vond het geweldig:cool:.
There will be plenty of time to rest when your dead
clifornia cruiser

mensen een vraagje ik ben hier wel geen krak in. ma steekt da standaart op een r5 zon dump valve? zo niet kan je dit verwijderen als er al een opsteekt? en kan je dit dan op een andere wagen plaatsen
Marcel B.

huuuu? :)
-Ray-
Contacteer:

das sieht mahl gut aus jah!
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

clifornia cruiser schreef:mensen een vraagje ik ben hier wel geen krak in. ma steekt da standaart op een r5 zon dump valve? zo niet kan je dit verwijderen als er al een opsteekt? en kan je dit dan op een andere wagen plaatsen
Nee, zit er niet op origineel. Verder zijn dumpvalves wel universeel te gebruiken.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie