Na de aankoop bleek de uitlaat kabaal te maken met doorhalen in de 2e en 3e versnelling, bleek dus de pot na de kat te zijn, deze is dus vervangen op garantie.
Wat me opviel was het enorme tikken als je de auto parkeert en stilzet, dan staat hij soms wel een 15 minuten na te tikken, de vraag is dus:
Is dit de nieuwe uitlaat( ondertussen 10.000 km oud), slechte kwaliteit of gewoon, hebben meer mensen dit tikken.
Ander wat me opviel aan de Clio is het stuur op zich, deze lijkt wel onder je zweet handen op te lossen, zomers plakt hij iets en er komen wat korrels af door het draaien aan het stuur met 1 handje

Ook bij het doorhalen nu hoor ik nog veel gonzen onder de auto, beetje vreemd om het schriftelijk op te stellen maar houd het maar op een beetje hol geluid, vooral als je doorhaalt in 2 en dan niet overschakelt naar 3 maar gas los laat en hem dus laat nagieren.
Nu staat er dus een beurt aan te komen, heb de 10.000 km al gereden, km stand nu is dus 85000.
Zijn voor deze stand nog specifieke dingen te melden? en is het slim om deze auto naar de Renault dealer te brengen of kan je ook terecht bij een vakgarage.
Niet alle Renault dealers zijn handig met een RS heb ik begrepen.
Owja, olieverbruik is nihil.