waar op letten ?

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
sexy-girl
Contacteer:

hey daar was ik weer even met geweldig nieuws

ik heb eindelijk mijn R19 verkocht en mijn vriend heeft zijn clio 16v verkocht en aankomende zaterdag gaan we kijken naar een renault laguna,

maar waar moet je nou echt op letten bij een laguna ???

bedankt voor de reactie's

:D :D :D :D
Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren. :D
sexy-girl
Contacteer:

niet echt spraakzaam zo te merken :s
Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren. :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

forum begint pas na 10en echt te leven :wink: , en over laguna's hmmm misschien roest
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
sexy-girl
Contacteer:

Gabri schreef:forum begint pas na 10en echt te leven :wink: , en over laguna's hmmm misschien roest
roest is normaal bij renault dat wist ik hihihiihi maar bedoel andere dingen bv koppeling enz :D
Robert-Jan

Wat voor Laguna?
Bouwjaar?
Wat voor motor?
LPG of Niet?
VLK Groep
Riël
Über-Spammer

Eigenlijk de staat van het exterieur en interieur. Laguna's worden doorgaans goed onderhouden, en weten wel raad met veel km's.

De staat van het in en exterieur is waar ik op zou letten. En natuurlijk of alle technische dingen werken, zoals airco. Bij LPG is de cilinderkop een kostenplaatje, een revisie achter de kiezen is wel mooi meegenomen. Ik zou m er niet voor laten staan, want na zo'n revisie kan ie weer een hele poos.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
sexy-girl
Contacteer:

de advertentie ken ik zo niet vinden, en de link ervan heeft mijn vriend in zijn mail box en hij is er op moment niet.
Volgens mij is de bouwjaar 94 of 95 en rijdt op benzine. en voor de rest heb ik zo geen idee van, maar zal vanavond wel effe vragen :-D
visitor
Contacteer:

Ben er al een paar tegengekomen met een irritant probleem bij de achterdeuren, die rubbers checken.... anders als het hard regent heb je een zwembadje.
iwi

Ik heb een Laguna gehad uit '94 (2.0 8V) en ik rij nu in een '95er 3.0 V6. Ik heb geen problemen met de achterdeuren (ik gebruik ze ook niet echt vaak) en verder zijn het goede auto's, zolang je op de weg blijft.

De auto's zijn zeer goede reisauto's. Voor het echte "schop-in-je-rug-gevoel" niet je minimaal een V6 24V hebben, maar die zijn iets prijziger.... Overigens hebben die ook een distributieriem in plaats van een ketting, zoals de V6 8V van het eerste type Laguna. Dus dan kun je wel even kijken of de riem net vervangen is of niet.

Verder.... Kijk of ie lekker rijdt en je geen rare geluidjes hoort enzo... Of neem iemand mee die verstand van auto's heeft (doe ik ook altijd :D )
Riël
Über-Spammer

iwi schreef: V6 8V van het eerste type Laguna.
Vond het al zo'n rare motoren. Missen hier en daar een klepje :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
iwi

:lol: 12V dan... wat jij wil
sexy-girl
Contacteer:

ik ben een poosje niet geweest want op 5-10 ben ik bevallen van een dochter, maar nu ben ik er weer :D

die zaterdag hebben we de laguna gekocht en is een goeie auto, waqnt op de terug weg toen we hem al hadden gekocht zijn we naar mijn broer geweestwant die is auto monteur en die moest die zaterdag werken en hij heeft gelijk de auto nagekeken en er zitten geen mankementen aan, gelukkig,
foto heb ik nog niet maar zo dra ik die heb komt er een foto :D

mijn vriend is vier dagen bezig geweest met een alarm inbouwen maar hij doet het , je kan met de afstandsbediening de auto op slot doen en automatisch starten op afstand en de ramen op en neer doen, dus best wel lachen.

maar goed wij zijn er 13 nov. ook op de jaarafsluiting want we komen zelf ook uit zwolle dus lekker dichtbij :D
-jacco-
Über-Spammer

Gefeliciteerd met jullie dochter :pompom: (D) :biertjuh:

En natuurlijk veel plezier met de auto :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
sexy-girl
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Gefeliciteerd met jullie dochter :pompom: (D) :biertjuh:

En natuurlijk veel plezier met de auto :D
dank je wel :worship:
Plaats reactie