Ik heb nog steeds geen sponsor gevondenGabri schreef:stukkie taart mag ook hoorJacco Twingi schreef: Leuk, zo lekker vlak na mn verjaardag
Ik zal een pak hagelslag meenemen, voor iedereen wat

Ik heb nog steeds geen sponsor gevondenGabri schreef:stukkie taart mag ook hoorJacco Twingi schreef: Leuk, zo lekker vlak na mn verjaardag
Ik zal een pak hagelslag meenemen, voor iedereen wat
Misschien nog ff de moeite van het vermelden waard:
In Zwolle zijn ze de laatste tijd erg streng en moeilijk op het gebied van sportuitlaten en dergelijke... Wel handig dus om een beetje uit te kijken met rijden en om, als je veel herrie uit je uitlaat hebt, de koppeling ff in te trappen waneer je een politie auto ziet.....![]()
Het is maar een tip, doe er mee wat je wilt
Bij de afsluitingmeeting in De Meern altijd rond de 400 auto's.ARNO16V schreef:Ja ik hoop ook dat er een beetje veel Renaults komen, hoe is de opkomst de voorgaande jaren geweest?
Sluit me helemaal bij jou aan Mike. 3 uur reizen om kou te leiden is errug aantrekkelijk op zondagMike (spitsoor) schreef:t@ring kon het nog verderWeet nog niet hoor ligt eraan hoe het weer is dan als het mij te koud is ga ik niet 2,5 reizen om een half uurtje te blauw bekken
jij woont zo'n beetje op t meest zuidelijk punt van Nederland dus alles voor jou naar het Noorden is verRob schreef:Zwolle? Kan het nog verder? 260 km rijden!
Ach ja, we zien wel.
Dat zeker niet hoorForeverYoung schreef:(ze was al bang dat ze daar de enige vrouw zou zijn)
Kan je dan niet beter iemand zoeken om bij mee te rijden ?Sandy schreef:hmmmz... heb niet voor niets een Ov jaarkaart heForeverYoung schreef:denk goed (niet bekend daar maar ken mensen op het werk die niks anders doen dan dat stuk NS-Station-Windesheim lopen)
lees: daar op school zitten
heb ze niet geteld nee, daarom vraag ikChris schreef:Heb je ze geteld? Nee?Erik Olijnsma schreef:zoveel? dacht altijd iets van max 300
Ik wel, alle jaren!
~Haas~ schreef:Vind t echt grappig, dat de mensen die normaal dichtbij wonen t hardst roepen dat noorderlingen enz niet zo moeten zeuren voor een gezellig meeting met renaultjes en nu ze zelf wat verder moeten rijden de zieligerds uit gaan lopen hangen