Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
Lekkere trancenummertjes...

op tweakers.net hebben ze daar een topic voor (http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1038025 )Riël schreef:Ik zoek een plaat, en weet niet hoe ie heetMoeilijk uit te leggen, hoor m vaker in de discotheek
meer zo van lalalalalaaaaaaaaa la blablablabla bla en er lijkt iets van safe yourself in te zitten... trancenummertje.
Nou ja zal hier ook niet veel verder komen
en in welke gaybar heb je dat gehoordErik (Schepjes) schreef:ook ik zoek een nr''tje..
Gaat zoiets als...
"every disco I get in, my hearth is pumping voor love, pumping for love.."
Iemand?
"cause when i'm thinking of you, and all those things we could do, my heart is pumping for love...~Haas~ schreef:en in welke gaybar heb je dat gehoordErik (Schepjes) schreef:ook ik zoek een nr''tje..
Gaat zoiets als...
"every disco I get in, my hearth is pumping voor love, pumping for love.."
Iemand?
als we het dan toch over promo hebben moet je deze ook ff horen dan weet je gelijk wat promo maakt. KEIHARDE MUZIEK, maar wel vet.ForeverYoung schreef:nog niet gehoord
bij alex b. moet ik denken aan 'een bossie rode rozen'
kan dat kloppen?
sorry hoor maar dit vind ik nog niet echt hard.jiggy schreef:als we het dan toch over promo hebben moet je deze ook ff horen dan weet je gelijk wat promo maakt. KEIHARDE MUZIEK, maar wel vet.
dj promo : what the fuck
dj promo : g shock
dankdennisvr schreef:from paris to berlin
artiest ff geen idee
Leuk plaatje.jiggy schreef:
partysquad : wat wil je doen
nee maar hou nou ook weer niet echt van hardcore meer wat hardstyle achtig, maar die nummers qua bass zijn ze wel lekker.joeri_clio16V schreef:sorry hoor maar dit vind ik nog niet echt hard.jiggy schreef:als we het dan toch over promo hebben moet je deze ook ff horen dan weet je gelijk wat promo maakt. KEIHARDE MUZIEK, maar wel vet.
dj promo : what the fuck
dj promo : g shock
probeerde anders eens:
Akira - Break The Core
Akira - Forever Fucked
idd heb al die nummer zijn wel leuk. heb een brede muziek keuze, maar over het algemeen hip hop, rap, hardstyle.Robert-Jan schreef:Leuk plaatje.jiggy schreef:
partysquad : wat wil je doen
MVP - Rock ya body
Rihanna - Pon de replay
Ying Yang Twins - Wait
Amerie - Touch
De jeugd van tegenwoordig - voor je kijken doorlopen
Merijn schreef:Ik kan 'm vanavond wel effe rippen voor je...Gabri schreef:iemand misschien ook No Good van de Prodigy in de aanbieding?
liefts 192 kbs, 128 heb ik al![]()
Barbaar! The Prodigy Experience moet je gewoon origineel hebben!Marcel B. schreef:Die heb ik zelfs op cd, een van de weinige originele cd's die ik rijk ben