ACT: Algemeen Chat Topic. I
kan me er moeilijk over uitspreken omdat ik er niet was, ikzelf geef ook graag gas maar als we in groep ergens heen gaan worden de leden verplicht van "normaal" te doen.-Ray- schreef:ik snap je verwondering Jo, maar alles was overzichtelijk genoeg om niemand in gevaar te brengen.
mijn eerste reactie was ook van kan dat wel???
Kan ook de reactie van Dennis begrijpen. Mssn weten sommigen het niet maar als verantwoordelijke/voorzitter van een club kan je bij incidenten verantwoordelijk gesteld worden. Kan me niet voorstellen dat je daar op zit te wachten.
ja die eikel rijdt zonder gordelR(ay)Si schreef:Had je bekeuring?~Haas~ schreef:voor sommigen in t rijtje wel jaSteven schreef:De politie was zeer coulant.![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Wat willen we nou een gezellige club of over een tijdje geen club meer omdat iedereen vertrokken is vanwege het bestuur.
Er is van te voren gewaarschuwd dat er fietsers en wandelaars aanwezig konden zijn op het terrein.
Achteraf praten kan iedereen en is erg makkelijk.
Er is van te voren gewaarschuwd dat er fietsers en wandelaars aanwezig konden zijn op het terrein.
Achteraf praten kan iedereen en is erg makkelijk.
VLK Groep
2 Bekeuringen voor 2 heel normale dingen Dennis, voor een gordel en gene richting aangeven.
Dat staat helemaal los van wat er gaande was, das gewoon een machtsvertoon van de politie.
Er zijn geen bekeuringen voor roekeloos rijgedrag uitgedeeld namelijk
Dat staat helemaal los van wat er gaande was, das gewoon een machtsvertoon van de politie.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat boeit toch niemand jo. Der is dit jaar bij een toertocht al een auto totall loss gereden, goed een ongeluk, maar ook daar werd al associaal gereden. heb ik me ook al boos over gemaakt. maar ik maak blijkbaar geen indruk. Nou ik ga niemands ouders bellen na een toertocht/meeting etc om te vertellen dat hun zoon/dochter niet meer thuis komt. Maar ik krijg als eindverantwoordelijke de wouten achter me aan. Ik dank u de koekoek. Dat ik dan verantwoordelijkheidszin heb is dan erg kut voor mij, maar ik ga me niet zoiets aan laten doen door anderen.-jo- schreef:kan me er moeilijk over uitspreken omdat ik er niet was, ikzelf geef ook graag gas maar als we in groep ergens heen gaan worden de leden verplicht van "normaal" te doen.-Ray- schreef:ik snap je verwondering Jo, maar alles was overzichtelijk genoeg om niemand in gevaar te brengen.
mijn eerste reactie was ook van kan dat wel???
Kan ook de reactie van Dennis begrijpen. Mssn weten sommigen het niet maar als verantwoordelijke/voorzitter van een club kan je bij incidenten verantwoordelijk gesteld worden. Kan me niet voorstellen dat je daar op zit te wachten.
En nu ga ik echt slapen.
alle posts weghalen is onzin, dan kunnen ze blijven deleten. deze dag heeft heel wat voer om over te praten...
Die auto was OPWEG naar de tourtocht.dennisvr schreef: Der is dit jaar bij een toertocht al een auto totall loss gereden, goed een ongeluk, maar ook daar werd al associaal gereden. heb ik me ook al boos over gemaakt. maar ik maak blijkbaar geen indruk. Nou ik ga niemands ouders bellen na een toertocht/meeting etc om te vertellen dat hun zoon/dochter niet meer thuis komt. Maar ik krijg als eindverantwoordelijke de wouten achter me aan. Ik dank u de koekoek. Dat ik dan verantwoordelijkheidszin heb is dan erg k#t voor mij, maar ik ga me niet zoiets aan laten doen door anderen.
En nu ga ik echt slapen.
En ik heb je niet boos gezien, doe je dat achter de schermen?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Bestuur zit volgens mij met opgekropte gevoelens die komen er nu in een keer uit
.

VLK Groep
zie je wel RJ, ben je weer mooi de lul! met die parkeerplek ook al 

-
wat een simpele automonteur toch al niet voor elkaar krijgt
VLK Groep
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Lex schreef:En nu weer allemaal slap ouwehoeren. Zand er over, het is gebeurt.

en hij kijkt onschuldigSteven schreef:RJ is koel
Eindelijk weer eens het "old day's" gevoel, word het gelijk weer de kop ingdrukt..
In tijden niet zoveel lol gehad met die ouwe zooi*!
* auto's en forummers van het eerste uur.

In tijden niet zoveel lol gehad met die ouwe zooi*!
* auto's en forummers van het eerste uur.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
hoe zeggen ze dat: stille wateren hebben diepe gronden, of zo iets
VLK Groep
duitje:

ja, had me gordel niet om. Heb dat ding echt ALTIJD om, maar ja, eigen schuld, dus mij hoor je niet zeuren...R(ay)Si schreef:Had je bekeuring?~Haas~ schreef:voor sommigen in t rijtje wel jaSteven schreef:De politie was zeer coulant.![]()

ja, dennis, maar liefst 2 stuks voor ondergetekende voor iets wat ook in lutjebroek had kunnen gebeuren en had dus nix te maken met deze dag. Dat er meteen bekeuringEN van gemaakt word...hmz...tsja, niet echt getrouw de waarheid vind je zelf?dennisvr schreef:openbare weg jo, en er zijn bekeuringen uitgedeeld.-jo- schreef:
dacht dat het een leeg terrein was... die defenitie van roekeloos rijgedrag staat in je zin erboven...

precies.... En nee, ik doe geen beroep op de clubkas zoals vanmiddag humoristisch werd medegedeeldSteven schreef:2 Bekeuringen voor 2 heel normale dingen Dennis, voor een gordel en gene richting aangeven.

-
- Contacteer:
Om dat zilveren hok eindelijk es af te krijgen bedoel je steven? 
tijd voor iets luchtigers?
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4014

tijd voor iets luchtigers?
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4014
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Elia waarschuwt dat de prijs van Logan door de aanpassingen verdubbelt. In Duitsland beginnen de prijzen bij 17.500 euro en lopen op tot 23.000 euro

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Je moet ook maar durven...zo'n logan is al niet de veiligste auto, en dan nog een compressor erop ook... 

das pas een gevaar op de weg! die hadden ze een bon moeten geven 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat ding is wel door de eland test gekomen, ze hebben m weer getest, volgens de richtlijnen en toen was er niets aan de hand 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
beter, scheelt weer wat
Geen idee wat dat kost eigenlijk. Gordel iets van 95 eu en geen richting.. ???
heb pijn aan me ogenv an t lezen van die voorgaande pagina's ...
laat ik dit zeggen: twas echt een mooi middagje. Mooi weer, leuke auto's, prima mensen, lekker sfeertje, mooi rondje, gezelligheid, bert en ernie in de gtt en lekker gegeten met een select maar zeer gezellig gezelschap! had t voor geen goud willen missen...
als ik nu me rechten maar niet kwijtraak

heb pijn aan me ogenv an t lezen van die voorgaande pagina's ...

laat ik dit zeggen: twas echt een mooi middagje. Mooi weer, leuke auto's, prima mensen, lekker sfeertje, mooi rondje, gezelligheid, bert en ernie in de gtt en lekker gegeten met een select maar zeer gezellig gezelschap! had t voor geen goud willen missen...
als ik nu me rechten maar niet kwijtraak