dus je kreeg elke keer een snoepje dat je niet vervelend werd... en maar schreeuwen: is het nog ver!-Ray- schreef:terug niet, op 2 jassen.
heen welook leuk zo de wereld van achterin bekijken. voelde me net een klein kind dat op vakantie gaat
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Laatst gewijzigd door Ralf op zo 18 sep 2005 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
geen smoesjes, vlammen met die handel!Luco/Alpine-racer schreef:haha net van me proeftijd af heSteven schreef:Blabla nou hap ik niet meer ouwe, laat jij maar es wat zien.
en ik weet dat ik langzemer ben![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
beeeterSteven schreef:Terugweg hadden we de stoel met jassen opgevultPaul1916v schreef:Je zat toch op de achterbank?-Ray- schreef:
t@ring steve ik heb pijn in me rug van die klote stoelen
Kep trouwens nog een mooie complete bleu sport stoel voor de tourtocht Ray.
Lekker multicolor interieurtje dan

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
de 18e op zandvoort met een top van 160 na 6 km rechte weg ja dat wordt vlammen haha

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
de hufterSteven schreef:Nix gewoon gasgeven als ie z'n koffie probeert op te lurkenRalf schreef:dus je kreeg elke keer een snoepje dat je niet vervelend werd... en maar schreeuwen: is het nog ver!

mirjam ken weer wassen... wel een lekker bakkie trouwens
kan gelijk weer de binnenkant van de auto schoongemaakt wordenSteven schreef:Nix gewoon gasgeven als ie z'n koffie probeert op te lurkenRalf schreef:dus je kreeg elke keer een snoepje dat je niet vervelend werd... en maar schreeuwen: is het nog ver!

edit: te laat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
truste monicaMonica schreef:Mannen, ik ben pitten.
Wil nog kwijt dat ik zeker heb genoten![]()
En hier op het forum..., laat een ieder alsjeblieft in zijn waarde.
Probeer het gewoon zakelijk te houden.
Trustûh
beetje stangen moet kunnen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat truste hoort in ander topic hoor Moos

@steven: heb hier ook nog 19 16v interieur te koop....special price, just for you

@steven: heb hier ook nog 19 16v interieur te koop....special price, just for you

past niet in een 5, verkoop maar aan iemand anders 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
aanpassen dan, alles is pas te maken 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De spijker op zijn kopLuco/Alpine-racer schreef:zei ik ook al maar had het niks mee te maken
ik denk dat het bestuur gewoon niet blij is met mensen die op een industrieterrein gaan rossen met rtc stickers ed
de rest van de discussie, en het moddersmijten naar het bestuur mag allemaal mijn kant op. IK heb het topic verplaatst, omdat ik al eerder bij Chris had aangegeven er niet blij mee te zijn geweest. Dat er dan toch doorgang vind, terwijl ik had gehoopt op gewoon een "grasveld meeting" bij de Mac, is treurig genoeg.
Mag ik verder iedereen even op punt 4 van het Huishoudelijk reglement wijzen?
Danku.2. Het roekeloos rijden door leden van de Renault Tuning Club word niet getolereerd en kan leiden tot een schorsing dan wel verwijdering uit het clubbestand. Dit te beoordelen door het bestuur.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb geen roekeloze rijders geziendennisvr schreef:De spijker op zijn kopLuco/Alpine-racer schreef:zei ik ook al maar had het niks mee te maken
ik denk dat het bestuur gewoon niet blij is met mensen die op een industrieterrein gaan rossen met rtc stickers ed
de rest van de discussie, en het moddersmijten naar het bestuur mag allemaal mijn kant op. IK heb het topic verplaatst, omdat ik al eerder bij Chris had aangegeven er niet blij mee te zijn geweest. Dat er dan toch doorgang vind, terwijl ik had gehoopt op gewoon een "grasveld meeting" bij de Mac, is treurig genoeg.
Danku.2. Het roekeloos rijden door leden van de Renault Tuning Club word niet getolereerd en kan leiden tot een schorsing dan wel verwijdering uit het clubbestand. Dit te beoordelen door het bestuur.

niks aan de hand dus

vind ik ook steve, laat ze maar lullen 

Dennis, had dan meer recht voor zijn raap geweest. En gevraagd of we het via msn hadden willen doen. Of hadden we naar een ander forum moeten gaan, daar waar nog wel alles mag?!dennisvr schreef:De spijker op zijn kopLuco/Alpine-racer schreef:zei ik ook al maar had het niks mee te maken
En pak niet altijd die suffe statuten en regels erbij, in al mijn RTC jaren heb ik die nog nooit doorgebalderd!
Zonder risico geen rendement! Het is hier geen theekrans hoor.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ehm.. tja nou.. had je mijn stem gehoord... het was wat laat vannacht en had dus niet zo lang geslapen, en ik was mn statief vergeten dusch... wordt je zieziek als je er naar kijkt... maaaar ik zal morgen wel eens kijken of ik het nog een klein beetje kan monterenSteven schreef:Ik ben erg tevreden met mijn stoelen, de rest heeft gewoon een te dikke reet![]()
@Ralphie, hoe zit het met jouw beeldmateriaal?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en wat is dat laatste woord?dennisvr schreef:dan verschillen wij van mening over roekeloos. Geeft niet. Ik heb in deze het laatste woord.Luco/Alpine-racer schreef:ik heb geen roekeloze rijders gezien![]()
![]()
niks aan de hand dus![]()
![]()
![]()
nouChris schreef:Dennis, had dan meer recht voor zijn raap geweest. En gevraagd of we het via msn hadden willen doen. Of hadden we naar een ander forum moeten gaan, daar waar nog wel alles mag?!dennisvr schreef:De spijker op zijn kopLuco/Alpine-racer schreef:zei ik ook al maar had het niks mee te maken
En pak niet altijd die suffe statuten en regels erbij, in al mijn RTC jaren heb ik die nog nooit doorgebalderd!

-
Hoe kun je ergens een laatste woord over hebben als je er niet eens bij ben geweest
.

VLK Groep
Pfff. Ikke ikke ikke. Niet zo op je strepen staan.dennisvr schreef:dan verschillen wij van mening over roekeloos. Geeft niet. Ik heb in deze het laatste woord.

Het is hier nog steeds geen dictatuur.
Hoe rij jij je GT los? Zie eigen topic.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In jou ben ik nog wel het meest teleurgesteld. Jij als oud voorzitter zou toch beter moeten weten. Op deze manier is de naam van de RTC gewoon geen goed gedaan. Met bekeuringen etc.Chris schreef:Dennis, had dan meer recht voor zijn raap geweest. En gevraagd of we het via msn hadden willen doen. Of hadden we naar een ander forum moeten gaan, daar waar nog wel alles mag?!
(overigens, voor degenen die wilma vanmiddag hebben gezien, das knap, die zat naast me op de bestuursvergadering)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Simpel, eindverantwoordelijk. En het woordje verantwoordelijk kennem jullie blijkbaar niet zo.Robert-Jan schreef:Hoe kun je ergens een laatste woord over hebben als je er niet eens bij ben geweest.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan wel zijn er is stevig gereden maar niet roekeloosdennisvr schreef:Dat ik het er absoluut niet mee eens ben.Luco/Alpine-racer schreef: en wat is dat laatste woord?
als er fietsers aankwamen of ander verkeer werd er gewoon van het gas gegaan
wat is dan de defenitie van roekeloos rijgedrag?????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon, 120 Km heen en weer naar een verjaardag. Met max 130. Ik beweer hier nergens roomser dan de paus te zijn. Maar dit soort "georganiseerde" geknal over de openbare weg kan ik niet toestaan.Chris schreef:Pfff. Ikke ikke ikke. Niet zo op je strepen staan.dennisvr schreef:dan verschillen wij van mening over roekeloos. Geeft niet. Ik heb in deze het laatste woord.
Het is hier nog steeds geen dictatuur.
Hoe rij jij je GT los? Zie eigen topic.
-
Nog nooit van gehoord van dat woorde ben maar een simpele automonteurdennisvr schreef:Simpel, eindverantwoordelijk. En het woordje verantwoordelijk kennem jullie blijkbaar niet zo.Robert-Jan schreef:Hoe kun je ergens een laatste woord over hebben als je er niet eens bij ben geweest.

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen punt, ik klaag nooit als je er overheen knalt, zal me aan mijn reet roesten als ik het niet weet, maar nu door het zo te organiseren is de naam van de RTC er mee gemoeid. En helaas moet ik daar voor staan.Chris schreef:Joh, je was er niet bij Dennis. Dit baantje berijden we al jaren, allang voordat de RTC bestond.
Je leeft maar één keer, mogen wij ook eens genieten?