ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@bestuur: ik begrijp jullie standpunt
Vond het wel een gezellige dag, das de andere kant.
Misschien slim om vantevoren wat duidelijk te maken, al heb ik begrepen dat er met chris over gecommuniceerd is.
Vond het wel een gezellige dag, das de andere kant.
Misschien slim om vantevoren wat duidelijk te maken, al heb ik begrepen dat er met chris over gecommuniceerd is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja, het bestuur heeft nog niet de mogelijkheid gehad om hierover te beslissen wat ermee gebeuren zal.
Het topic werd per ongeluk teruggeplaatst
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee niet echt dus .....ZEKER OMDAT HET GEEN STRAATRACE WAS ....Erik Olijnsma schreef:Ik ben als enige bestuur aanwezig, dus ik zal de lading maar even accepteren.
Maar het gaat er voornamelijk om dat de RTC niet achter straatraces staat.
Wat inhoudt dat wij dergelijke dingen nooit zullen organiseren. Een neven effect daarvan is dat wij het niet op de site toe kunnen staan dat een dergelijk iets via het forum van de RTTC wordt georganiseerd,
Ik hoop dat hiervoor begrip kan worden getoond.
OF MAG JE NIET MEER HARD RIJDEN ......ERUG KANSLOOS.
ps ZET HET TOPIC FF TERUG
Als je er niet bij bent geweest moet je lekker eff nix zeggenErik Olijnsma schreef:Ik ben als enige bestuur aanwezig, dus ik zal de lading maar even accepteren.
Maar het gaat er voornamelijk om dat de RTC niet achter straatraces staat.
Wat inhoudt dat wij dergelijke dingen nooit zullen organiseren. Een neven effect daarvan is dat wij het niet op de site toe kunnen staan dat een dergelijk iets via het forum van de RTTC wordt georganiseerd,
Ik hoop dat hiervoor begrip kan worden getoond.

Net of jullie daar tussen die graanvelden in het noorden nooit eff gasgeven

Een straat race....., (let op het woordje race), lijkt mij meer een wedstrijd wie er het snelst is...!
En vanmiddag zijn er idd mensen geweest die even sportief over een verlaten industrie terrein hebben gereden, en dit was dus zeer zeker geen wedsrtijd..!
Maar ja, jullie weten het allemaal zooo goed, dus ik zeg er nix meer over
In friesland niet maar in Groningen leggen we nog wel eens een streepje op het industrie terreinIvo8hoven schreef:
Net of jullie daar tussen die graanvelden in het noorden nooit eff gasgeven![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Jochem, het topic wordt niet eerder teruggezet dan dat het bestuur hierover een beslissing heeft gemaakt.
En spreken van een Bodegraafs circuit....??? is dat dan verstandig om te doen?
Wij als bestuur kunnen niet overal bijzijn, dus wij moeten ook concluderen zonder aanwezig te zijn.
Wij als bestuur kunnen niet overal bijzijn, dus wij moeten ook concluderen zonder aanwezig te zijn.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Per ongeluk? Ik had hem teruggezet! Waar zijn jullie mee bezig man? De data en het idee van de meeting staat er al weken! Had dan eerder ingegrepen!Erik Olijnsma schreef:ja, het bestuur heeft nog niet de mogelijkheid gehad om hierover te beslissen wat ermee gebeuren zal.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hier ben ik het met chris eens het staat er al weken dus het bestuur wist er vanChris schreef:Per ongeluk? Ik had hem teruggezet! Waar zijn jullie mee bezig man? De data en het idee van de meeting staat er al weken! Had dan eerder ingegrepen!Erik Olijnsma schreef:ja, het bestuur heeft nog niet de mogelijkheid gehad om hierover te beslissen wat ermee gebeuren zal.
Het topic werd per ongeluk teruggeplaatst![]()
![]()
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bestuur was er dus ook al enige weken bang voor, alleen hebben wij afgewacht op wat komen ging.
Voor hetzelfde geld viel het ook wel mee
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JIJ bent gewoon een triest figuur altijd wat te mauwen .....Erik Olijnsma schreef:@ Jochem, het topic wordt niet eerder teruggezet dan dat het bestuur hierover een beslissing heeft gemaakt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar heb ik ook echt geen problemen mee, alleen moet dat soort dingen via e-mail/msn afgesproken worden en niet via het RTC-forumKier schreef:dr word daar zo vaak ff gas gegeven op het ind. terr.
-
- Contacteer:
Jongens,
is het niet verstandig om dit ff te laten, en niet jezelf op te zitten fokken..
gewoon wachten tot het bestuur met een statement komt en dan kan iedereen daarop zn zinnige reactie geven. Op deze manier loopt het op niets uit ben ik bang...
is het niet verstandig om dit ff te laten, en niet jezelf op te zitten fokken..
gewoon wachten tot het bestuur met een statement komt en dan kan iedereen daarop zn zinnige reactie geven. Op deze manier loopt het op niets uit ben ik bang...
Dr zijn genoeg andere topics waarin vermeld wordt wie daar en ook wanneer even het gas heeft open getrokken. En het topic Je eigen auto vs andere auto dan?Erik Olijnsma schreef:Daar heb ik ook echt geen problemen mee, alleen moet dat soort dingen via e-mail/msn afgesproken worden en niet via het RTC-forumKier schreef:dr word daar zo vaak ff gas gegeven op het ind. terr.

Laatst gewijzigd door Kier op zo 18 sep 2005 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
erik dit vind ik echt een smoesErik Olijnsma schreef:Bestuur was er dus ook al enige weken bang voor, alleen hebben wij afgewacht op wat komen ging.
jullie hebben allemaal kunnen lezen wie er kwamen en hoe die mensen zijn en dat ze daar vaker rijden
het was dus sjiek geweest om er vantevoren een mening over te geven en niet achteraf das op zijn zachtst gezegd niet erg netjes en ook nog eens kinderachtig
als jullie vantevoren bezwaar hadden gemaakt dan was er vast wel begrip geweest.
nu roepen we dachten het wel vind ik meer naaierij
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb jij ook weer gelijk in ...het loopt op niets uit .......
Tja was het nog maar 3 jaar geleden
Tja was het nog maar 3 jaar geleden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja dat ben jij altijd ....daar ben ik ook optegen....Ivo8hoven schreef:Vind je het gek......, het zijn toch altijd dezelfde auto's die op de foto staann....jochem de haas schreef:
altijd wat te mauwen .....![]()
![]()
Ik snap niet dat dat nooit als bestuursonderwerp op tafel is gekomen
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op zo 18 sep 2005 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Doe maar niet Florus
.

VLK Groep
Ik was er niet bij maar deze gedachte is mij al vaker door het hoofd geschoten..jochem de haas schreef: Tja was het nog maar 3 jaar geleden
Alleen had ik 3 jaar geleden geen rijbewijs hehe..

Sja vind sowieso dat degenen die er niet bijwaren es ff moeten opletten met watvoor mening je erover hebt.
Ik heb dikke pret gehad, tis allemaal nog redelijk binnen de perken gebleven. De politie was zeer coulant. En het eten was weer geweldig
Ik heb dikke pret gehad, tis allemaal nog redelijk binnen de perken gebleven. De politie was zeer coulant. En het eten was weer geweldig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
altijd doen ..... ik zei net al gewoon door het hele forum foto's plaatsen van deze meeting georganiseerd door de rtc .....onee die doen nooit meer wat
-
- Contacteer:
Mensen wacht t allemaal gewoon even af....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
MIETJE, sta voor je meeting die jij geregeld heb ( was uitzonderlijk)Robert-Jan schreef:Doe maar niet Florus.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan wel wat fotos msnen
verder staan ze gewoon op de bekende site geopload

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bode17.jpg[/img]
hier wordt er netjes geparkeerd

verder staan ze gewoon op de bekende site geopload

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bode17.jpg[/img]
hier wordt er netjes geparkeerd

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 18 sep 2005 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Filmpje wordt toch verwijdert
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Man zet ze gewoon overal neer , jij heb toch niets" fout " gedaan