Riël schreef:Zo zie je maar, de verstandige mensen verliezen

nou dat zeg je wel, maar gisteravond (maandagavond) reed ik van de Wehkamp naar huis, van Dedemsvaart naar Emmen en ik kwam door De Krim, buiten de Krim staat een camera, dat is op een stuk waar je 80 mag.
ik ben voorbij de camera, ga wat harder rijden, omdat ik A) daar zin in heb en B) er iemand achter mij zit die ook wat harder wil.
op een gegeven moment rij ik 120, en vond het wel genoeg zo, gaat bij degene achter mij het knipperlicht naar links

en drukt flink z'n gaspedaal in.
ben heel even met hem mee gereden, benieuwd hoe hard hij nou reed, toen ik net zo hard reed als hij stond er 160 op m'n teller, dit dus op een stuk van 80.
toen ging ik afremmen om linksaf te slaan, de autoweg op naar Emmen en vloog hij met minimaal 150 km/u de bebouwde kom van Coevorden binnen
vond ik toch wel een beetje asociaal, okey ik reed dus even later ook die snelheid nadat hij mij inhaalde, en het was op dat moment ook wel even leuk omdat ik normaal niet
zo hard rijd op dat stuk. maar ik vond 120 daar toch wel meer dan genoeg op dat moment. 160 is dan meer iets voor de snelweg ofzo.
(23:30 ofzo dus geen hond te bekennen op de weg)
wat ik wil zeggen is dus, zo heel erg asociaal ben ik ook weer niet

, je hebt altijd baas boven baas. (rechts inhalen bijv. heb ik nog nooit gedaan, en hoe vaak zie je mensen dat wel niet doen, of het nou op een drukke snelweg of gewoon een stukje rondweg is)