ACT: Clio Williams Deel 1
mja, linksachter is best erg, maar daar gaat zeer binnenkort wat aan gedaan worden!Merijn schreef:Begint het nu echt toe te slaan, Marcel? En aan beide kanten? Als het goed is, is er aan 1 kant al eens een nieuw stuk ingezet namelijk.
Dat moet je echt heel secuur bijhouden... Met je hand en de tuinslang dat ding helemaal schoonmaken. Dat scheelt volgens mij echt heel veel. Maar goed, nu het al zover is zal het niet zoveel zin meer hebben. Goed laten fixen en daarna goed in de gaten houden. 

Als je in het vervolg mij probeert te dissen,Niels Takken schreef:Bedoelde eigenlijk dat Patrick dat meer roest/lucht heeft zitten dan ijzer
kijk dan eerst even naar het scherm van jouw williams

Ik heb maar een stukje van 8 bij 5 of zo, jij van 40 bij 1.80
EDIT: sooowwww sorry beetje spelfouten zaten erin

Laatst gewijzigd door PatrickG op zo 11 sep 2005 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
En als jij het terug wilt doen, moet je het wel in het nederlands doen schatje... No offense kutclio'sPatrick (Basic) schreef:Als in het vervolg mij probeerd te dissen,Niels Takken schreef:Bedoelde eigenlijk dat Patrick dat meer roest/lucht heeft zitten dan ijzer
kijk dan eerst een naar het scherm van jouw williams
Ik heb maar een stukje van 8 bij 5 of zo, jij van 40 bij 1.80
dat wil ik wel voor mn rekening nemenwillow schreef:
sjaa tuurlijk wil het zelf uitproberen, dan kunnen we deze discussie gelijk afsluiten, misschien dat iemand pak slaag wil geven met een stoplicht sprin bij de eerst volgende meeting![]()
kan ik gelijk met eigen ogen zien hoe verschrikkelijk veel sneller een williams is dan MIJN 16v volgens de williams rijders hier

om je een indicatie te geven, een standaard 16v heeft dus 110-120 pk's aan de wielen, mijn williams standaard had 137.5 aan de wielen in goes.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hahahahaha
mmmmmmmm zal ik die zwarte eens lenen
dat verlies je steve

en een sprint is niks aan
rondje zandvoort of assen zegt veeeeeeeeeeeeel meer
met een sprint win ik bijna alles met de alpine maar op zandvoort leg je het met de alpine tegen een redelijk leuke vijf af
mmmmmmmm zal ik die zwarte eens lenen

dat verlies je steve

en een sprint is niks aan
rondje zandvoort of assen zegt veeeeeeeeeeeeel meer
met een sprint win ik bijna alles met de alpine maar op zandvoort leg je het met de alpine tegen een redelijk leuke vijf af
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die zwarte is ook een vijfjeSteven schreef:Bèèh, kan ook de 200SX van een vriend meenemen (als ie af is) zo ken ik er nog wel een paar

-
????? Standaard??? Ik heb Devil-spaghetti, rechte pijp en Devil demper. Verde Menno chip, en fast-road snelle nokkenassen + gereviseerd blok met 2/10e mm gevlakte kop. Ik kwam op de meting 30-06-05 op 152 pk aan de wielen en 180nM koppel. Kantâh dan?paz-maniac schreef:bij de willy bleek bij de dyno jet meetingen dat de meeste heel kort bij de 150 pk aan de wielen zaten, dus bij de williams hebben ze waarschijnlijk het vermogen lager opgegeven bij renault dan het in werkelijkheid is

Nm
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gtt kopen met een T25