haharobclio16V schreef:Ja.....P@TB@D schreef:ja en kan jij dan zien of ut een willie is?LotuzClioWilliams schreef:Het eerste wat je dan controleert is het chassisnummer.

Steven schreef:Argh, ik haat die vraag. Zelfde heb ik met de GT ook altijd.
'Ist een echte turbo?'
Heel soms komt het dan zo uit dattie klaar is om voluit weg te gaan, dan zeg ik 'Nee, tis een 1.1' en dan rijd je volgas weg
Heb jij zo'n oliebak dan?Thierry schreef: Zou wel enorm vet zijn
ja is het zo?? denk dat het meevaltSteven schreef:Het verschil tussen een 2.0 en een 1.8 is idd behoorlijk groot, dat is makkelijk te merken. En je kan de spoorbreedte wel redelijk checken als je weet hoe dat standaard bij een 16v zit.
En ach als is het een ombouw, als ie maar goed omgebouwd is
inderdaad, ze mogen dan wel op elkaar lijken, maar zet ze maar naast elkaar....Marcel B. schreef:Geloof mij nou maar, ze zijn niet met elkaar te vergelijken.
Maar wees gerust, je bent niet de eerste die zich er in vergist
Alleen een chip van menno, en mn middendemper was weg.Paul1916v schreef:Wat had je er allemaal aan gedaan dan Mikko?
LotuzClioWilliams schreef:Het is niks dat ze al die Clio's hier op het forum op één hoop hebben gegooid, maar we krijgen steeds meer van die opdringerige 16v rijders in het Williams ACT. [img]http://smile.smilies.nl/1560.gif[/img]
Lekker, zo'n virtueel biertje.mikko schreef:, mag ik het goedmaken met een
Het gaat om het ideeLotuzClioWilliams schreef:Lekker, zo'n virtueel biertje.mikko schreef:, mag ik het goedmaken met een
Geef dan meteen maar een rondje.mikko schreef:Het gaat om het ideeLotuzClioWilliams schreef:Lekker, zo'n virtueel biertje.mikko schreef:, mag ik het goedmaken met een
Het voordeel van zo'n virtueel biertje is dat je er zoveel van kan drinken en er niet misselijk van wordt en er geen kater aan overhoudt. Nadeel is echter dat je om de één of andere reden toch dorst blijft houden. En dan bedoel ik niet nadorst.Marcel B. schreef:idd ik lust er dan ook wel een paar
uhm nee..Merijn schreef:Ik denk het wel...
Overigens zou een standaard GTT bij acceleratie ongeveer even snel moeten zijn als een standaard 16V. Maar de chauffeur is de doorslaggevende factor meestal.