(BTW, zit jij nou ook in A4 op de HTS? Sprak Ivo pas geleden weer en had weer het idee om een keer flink te gaan zuipen
Hoe dingen anders kunnen lopen~haas~ schreef:Zal nog wel ff duren, maandag over een week zit ik in portugal voor twee weken, dus eind juli zal er gebouwd worden Remmen erop, GTT as eronder, APK, verzekering en rijden. RDW komt later wel..
~Haas~ schreef:Heb de oude losgesloopt en die ziet er niet heel verkeerd uit, wel wat krassen e.d. Weet iemand hoe ik de opbrengst kan meten oid? Kan dat uberhaupt?
Het vervelende van de nokkenaslagers is dat die as rechtstreeks in het onderblok gelagerd is, dus zonder een slijtage component ertussen zoals de lagerschalen van de krukas.~Haas~ schreef:nokkenas moet er nog uit...
yeps, alleen dus 2 weken levertijdSteven schreef:Laat je nou niet opjagen door die anti-vleesman
Je had toch al een pomp besteld bij Havam?
waar een telefoontje met jou al niet goed voor kan zijn heSteven schreef:Als je de nokkenas eruit kan krijgen.... met de rotoras er nog in, he Haas?
Beetje van beide? Zit een aardige stoot rand in zo te zien.Menno schreef:Zijn die foto's zo slecht, of de bussen?
fotos zijn slecht. Een rand zit er niet echt in zoals ik t me kan herinneren..ze zijn wel vies. Zal ff kijken of ik betere kan makenMenno schreef:Zijn die foto's zo slecht, of de bussen?
en die wil je kwijt?Sander schreef:P.S Heb hier nog een (2) nieuwe orginele Renault oliepomp liggen, kost iets van 300 euro. (tegenwoordige)
yeps, nu wel heRiël schreef:Mmm kun je er ook een setje nieuwe ziugerveertjes opzetten als je de boel toch al zo erbij hebt liggenIk heb zo'n inzettooltje en 'n hoon, en bij mike is 't ook goed gegaan