toch zou ik em graag es op de bank in goes willen zien...-Ray- schreef:Robert dB draaide met zijn Menno chip en devil uitlaat 174 pk op de Maha bank in Friesland.... zulke apenverhalen zijn dat niet!!!
ACT: Clio Williams Deel 1
ja daar draait ie minder, dat weet ik ook wel. maar wat verkoopt nou? 180 pk man daaro weetzja!
of:
ja ik had 152 pk in goes...

of:
ja ik had 152 pk in goes...

Immer wieder die verdammte Holländer
ja en die gast die m verkocht heeft m verkocht met 180 krukas pk's, wat voor een beetje gekietelde willie geen rare zaak is.
jij snapt me wel hè?
jij snapt me wel hè?
ligt er maar net aan welke testbank
Proberen het verlies te bepalen door em te laten uitrollen, maarja tis al bekend dat dit verlies berekenen ook maar een beetje gokmethode is. Tis iig niet zo zeker als wat ie afgeeft aan de wielen.Niels Takken schreef:Hoe wil je dan krukaspk's meten, als je op een rollenbank staat?
Echte rijverliezen zijn 10% tot max 15% voor fwd's, maja die mahabanken meten bijv. veel hogere verliezen doordat ie 2 rollen heeft en je em dus extra insnoert wat weer extra wrijving oplevert.
Speedline heeft dit allemaal al eens uitgebreid uitgelegd.
volgens mij niet voor de willie speciefiek maar is er wel 1 voor de clio jaPatrick (Basic) schreef:Ik ben op zoek naar de Haynes voor een Williams...
Is deze er uberhaubt wel, want ik kan niets vinden op internet?
Als iemand een ISBN heeft, GRAAG
bij voorbaat dank
-
als het goed is hier te krijgenRoyW schreef:volgens mij niet voor de willie speciefiek maar is er wel 1 voor de clio jaPatrick (Basic) schreef:Ik ben op zoek naar de Haynes voor een Williams...
bij voorbaat dank
http://www.asnbooks.nl/
'tis dat dan
Vroem enzo
Niet meer bellen dan hePatrick (Basic) schreef:Afgezien van Niels zijn nutteloze informatie, zou ik nog graag horen of de Vraagbaak een vertaling is van de Haynes, of dat deze erg verschillen?
alvast bedankt

Laatst gewijzigd door NielsT op vr 2 sep 2005 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
waarom wil je er trouwens een voor specifiek de williams?Patrick (Basic) schreef:Ik ben op zoek naar de Haynes voor een Williams...
bij voorbaat dank
Omdat hij een Williams heeft?
Vroem enzo
-
als je weet dat een williams in weze een clio16v is lijkt de strekking van mn vraag wel duidelijk?Liquid schreef:Omdat hij een Williams heeft?
MjaFrank M schreef:als je weet dat een williams in weze een clio16v is lijkt de strekking van mn vraag wel duidelijk?Liquid schreef:Omdat hij een Williams heeft?
Valt niet echt veel te vinden over 16v/williams specifiek. Renault clio in het algemeen wel. Op Kelkoo bijv.
Renault Clio Service and Repair Manual (May 98-01) (Haynes Service & Repair Manuals, 3906) , Legg, A.K.Gill, Peter
Hardback £17.99
Renault Clio: The Definitive Guide to Modifying (Haynes Max Power Modifying Manuals S.) , Jex, Bob
Hardback £16.99
Hier ook nog iets van Bob Jex http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
Vroem enzo
-
hmm inderdaad zelfs niet specifiek voor de 16v, dacht dat die er wel waren
sorry liquid

sorry liquid

-
overigns zwerft er wel ergens een pdf'je rond op m'n computer thuis met williams-gegevens.
kan ik bij interesse wel ff uploaden.

-
klopt bramBram schreef:Nogmaals,
in de versies van de normale clio staat zat info over de 16V/Willams.

ik heb tot op heden nog geen dingen meegemaakt die met de vraagbaak van de clio niet waren op te lossen.
Als je hem zo bij de hand hebt, waarom nietFrank M schreef:overigns zwerft er wel ergens een pdf'je rond op m'n computer thuis met williams-gegevens.kan ik bij interesse wel ff uploaden.

Vroem enzo
-
zal 'm thuis ff erop gooien.
Frank M schreef:zal 'm thuis ff erop gooien.

Pff, gelukkig maandag weer op vakantie

Vroem enzo
-
ik ben nu 3 weken terug van vakantie waarvan ik hooguit een week heb gewerkt 

Ik ben nu 2 weken terug van vakantie.
Effectief heb ik denk ik nog geen week gewerkt.. toch aanwezig hier heel de dag
From 8 till 5 baby, my job is so damn hard 
Wat doe je voor werk als ik vragen mag?
Trouwens
We gaan offtopic
Effectief heb ik denk ik nog geen week gewerkt.. toch aanwezig hier heel de dag

Wat doe je voor werk als ik vragen mag?