ACT: Clio Williams Deel 1
-
1995. maar ik zie een foto van een phase 1 williams...klopt ook niet helemaal
kmstand staat er niet bij?
kmstand staat er niet bij?
Als 't kenteken JR-XP-21 is, klopt de advertentie ook niet helemaal.
https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx
[edit] Net even gebeld, hij komt uit '94 en heeft 196k gelopen.

Die Williams heeft nu echt al een stuk of 4 keer te koop gestaan dit jaar.Maus schreef:Maar d'r is niemand die deze Willi kent?
Eerst reed hij in Rotterdam met een te koop briefje erop. Toen zat er ng megaveel roest op de achterschermen en op de dorpels. Hij kostte toen 3250 euro meen ik.
Later heb ik hem nog 2 keer langs zien komen op internet waarvan 1 maal in Friesland of zoiets en nu staat hij weer in Breda, nu wel zonder roest overigens.
Met zo'n 80.000 km zou ik m elke keer vervangen.Tom schreef:weet iemand om de hoeveel km de distr riem vervangen moet worden van een willi?
Bij mij is ie biju 88000 km vervangen.
Bij mijn oude clio 1.4 advies 120.ooo km, bij 105000 km vervangen.
deze williams ken ik welMaus schreef:Als 't kenteken JR-XP-21 is, klopt de advertentie ook niet helemaal.![]()
kom de eigenaar soms wel tegen als ik naar me werk heen rij
deze auto is van JW hier op het forum geweest auto had wel veel meer pk als standaart en was altijd echt een zeer nette auto
-
Aan je portemonnaie zeker? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zou aan je chip kunnen liggen. Maar daar moet je menno even over PMenNiels Takken schreef:Relaxt, auto moest vandaag voor de keuring. Nu is het CO te hoog, kan dit aan mijn andere ECu met snellere chip liggen, of is gewoon die lambdasonde kapot?
Project: GTT Blue Sport
Ik denk niet dat de chip hem uitschakeld.
zou kunnen dat je hem er vergeten was op te zetten, dat je bv met een katvervanger rond reed.
Maja bij mij was ook me lambasonde naar de klote dus gaf die ook veels te hoge waardes door. Hij liep geloof ik 5 %
Na nieuwe sonde 0,0 % toch wel een verschil.
zou kunnen dat je hem er vergeten was op te zetten, dat je bv met een katvervanger rond reed.
Maja bij mij was ook me lambasonde naar de klote dus gaf die ook veels te hoge waardes door. Hij liep geloof ik 5 %
Na nieuwe sonde 0,0 % toch wel een verschil.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Paprika
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Weet Remy (Williams Register) hier al van?Niels Takken schreef:Een kennis van mij heeft ook een Williams gekocht

Robert dB draaide met zijn Menno chip en devil uitlaat 174 pk op de Maha bank in Friesland.... zulke apenverhalen zijn dat niet!!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Denk het niet, ik ga die auto verbranden en stuk maken, nu ben Ik niet meer remi hiero met een Williams, dus hoeft hij ook niet in het register, is het geschiedenisLotuzClioWilliams schreef:Weet Remy (Williams Register) hier al van?Niels Takken schreef:Een kennis van mij heeft ook een Williams gekocht