[img]http://img362.imageshack.us/img362/2386 ... cey3ub.jpg[/img]
wel stoer, American Motors eronder

als je die mooi vind, kijk dan es naar zen ander speelgoedNiels Takken schreef:Die 5 van Luc is mooi!Die Amc vind nou echt niks
De AllianceXabre schreef:welke auto's heeft Renault nog meer gemaakt voor de USA markt? ik ken de Encore, Medalion, Le Car, Fuego en de 18 (heeft die nog een naam?)
[img]http://img362.imageshack.us/img362/2386 ... cey3ub.jpg[/img]
ik zag niet eens wat ermee was
ik kom steeds op glowfoto.com free image hosting uit maar geen foto van een 19 ??SasjeSuper5 schreef:ik zag niet eens wat ermee was![]()
In Frankrijk zag ik een Jeep Wrangler rijden, met voorop Made by Renault. Als officieel plaatje.Xabre schreef:welke auto's heeft Renault nog meer gemaakt voor de USA markt? ik ken de Encore, Medalion, Le Car, Fuego en de 18 (heeft die nog een naam?)
Plaatje
oja Jeep, das natuurlijk ook AMCForeverYoung schreef:In Dialogys staat de Jeep Cherokee vermeldedit: de Wrangler staat er ook in maar onderin de lijst dus minder opvallend
http://www.amxfiles.com/amc/part5.html hier wat meer Renaults voor de Amerikaanse markt
Kommaar kommaarpierre schreef:hahaha, dat is juist het symptoom, zeggen ze allemaal, nee hier moet onmiddellijk iets aan gebeuren.Steven schreef:Ing. S.P.P. Elffers heeft Dhr. Broersen helemaal niet nodig![]()
vink knap van je lukt mij niepierre schreef:ach een mens moet altijd zeggen wat er op zijn hart ligt he, dit is heel gezond.
deze week gebeurde er iets vreemds, ik reed de straat in van mijn vader met zijn nissan bluebird van 1989 en toen begon een woedende buurman te schreeuwen dat ie mij zou verbouwen als ik zijn kinderen aanreedt ??
ik reed ongeveer 30 km / uur.
heb even rustig gepsroken met die man en hij kalmeerde totaal, boodt mij zijn excuses aan en gaf me een schouderklopje.
dat vind ik nou knap, als er iemand boos is op mij, word ik ook gelijk boos.jiggy schreef:vink knap van je lukt mij niepierre schreef:ach een mens moet altijd zeggen wat er op zijn hart ligt he, dit is heel gezond.
deze week gebeurde er iets vreemds, ik reed de straat in van mijn vader met zijn nissan bluebird van 1989 en toen begon een woedende buurman te schreeuwen dat ie mij zou verbouwen als ik zijn kinderen aanreedt ??
ik reed ongeveer 30 km / uur.
heb even rustig gepsroken met die man en hij kalmeerde totaal, boodt mij zijn excuses aan en gaf me een schouderklopje.
ik zou gaan voor een monstertruckpierre schreef:30 meter na deze buurman loopt de straat dood tegen een muur, dus dan moet ik eerst mijn remmen upgraden.
Steven schreef:Of met de scooter.
[Beken modus]
Ik heb eens een x verschrikkelijke ruzie met een kakvent gehad, ging echt nergens over. Ik mocht geen testritjes in zijn straat maken met mijn scooter. Terwijl ik er 3x per jaar ff op en neer reed ofzo.
Goed de man had een prachtig groen gazon en je kon de tuin links en rechts in. Dus s'avonds de stoute schoenen aangetrokken, met de scooter een blokje om en daarna zo van links naar rechts door die tuin heengeploegd met die scooter
Stond een mooie donkere/kale streep in z'n gazon![]()
Aso uithangen kan best leuk zijn
[/Beken modus]