De Onbekende Renault.
een groene twingo met een spoilerset, kon niet zien van voren nummerplaat weet ik ook niet, was hier in leidschendam vlakbij me huis, zat een uitsparing voor 2 pijpen in zijn achteronderspoiler maar hij had maar 1 pot, en een rtc nummerplaat houder 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Vandaag een blauwe Mégane Coupé Phase 2 tegengekomen onderweg naar m'n werk op de N34. Ik ging richting Hardenberg en hij richting Emmen.
Kenteken heb ik genoteerd in de gsm, 34-RL-KJ, geen RTC kenmerken kunnen zien.
had de raampjes open (het was rond de 45 graden in m'n auto) en er kwam een dik geluid uit z'n uitlaat (een niet-originele uitlaat zo te horen)
dus geen phase 2, zou durven te zweren dat het een phase 2 coupé was maar datum eerste afgifte is 1996.
Kenteken heb ik genoteerd in de gsm, 34-RL-KJ, geen RTC kenmerken kunnen zien.
had de raampjes open (het was rond de 45 graden in m'n auto) en er kwam een dik geluid uit z'n uitlaat (een niet-originele uitlaat zo te horen)
Code: Selecteer alles
APK gegevens:
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming MEGANE; COUPE 16V
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.070 kg
Maximum massa voertuig 1.575 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 585 kg
- geremd 1.000 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 27 mei 2005
Datum eerste toelating 25 april 1996
Datum aanvang tenaamstelling 27 mei 2005
Vervaldatum APK 14 april 2006
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
om kwart over vijf in malden richting molenhoek, grijze RS ph III. Zat ind e blauwe 1916v van paul, stak nog ff duimpje op. Hij keek wat verbouwereerd, maar toen hij Ferdy achter ons zag, had hij t door..lachte vriendelijk en gaste ons bij te stoplicht vrolijk voorbij.
Gister rond een uurtje of 8,
Op het hartelkruis, bij spijkenisse, een groene 5 gtt, met witte velgen
Kenteken niet gezien
Op het hartelkruis, bij spijkenisse, een groene 5 gtt, met witte velgen
Kenteken niet gezien
staat ook op MPJacco Twingi schreef:In Autovisie nummer 16 staat een Clio Williams te koop
Kenteken: JN-VS-04
133.000 km, DBM motorblok met 175 pk...
Immer wieder die verdammte Holländer
Gisteren om 10 over 9 's avonds op de Berghemseweg thv Koolwijk... Een Renault 5 met RTC raamband... wie oh wie???
Vanavond thv het Gouwe Aquaduct:
Renault 21 Turbo PH II
33-RR-R? (net ingevoerd)
Rood
Std. 15" lichtmetaal eronder, en errug netjes...
Zag er echt wijs uit die 21, alleen reed ie wel heeel erg rustig...
Wie...?
Renault 21 Turbo PH II
33-RR-R? (net ingevoerd)
Rood
Std. 15" lichtmetaal eronder, en errug netjes...

Zag er echt wijs uit die 21, alleen reed ie wel heeel erg rustig...
Wie...?
vanmiddag gespot in terneuzen, stond geparkeerd bij de sligro een rode clio 16v, verlaagd, verder geen RTC kenmerken gezien, en daarna tussen biervliet en ijzendijke een zwarte clio 16v met de tekst black pearl op de vooruit, en vlogens mij RTC stikkers op de zijruiten maar dat kon ik niet goed zien
R5GTT. Drive it like you stole it
vanmiddag bij de avia in pijnacker, stond een zwarte renault megane rs (2.0T) uit oktober 2004 met een lekkere rechter achterband, nog een tijdje staan praten met die man, ik kon toevallig die meid die bij hem was.
hij zei dat ik als die weer lucht in ze band had
een stukkie mocht blazen hahaha, kreeg ook een compliment over mijn 16v, zelf had ie hiervoor een clio rs (2.0 16v) en was nu weer gecharmeert van de nieuwe clio rs die op de markt gaat komen
hij zei dat ik als die weer lucht in ze band had

-
net in breda op de singel, een gele oer-5 parisienne in uitmuntende staat. dat zie je dus echt zelden 

Net in de Weerdingerstraat in Emmen een blauwe Megane coupe met volgens mij rh-cup velgen eronder en een sportdemper.
Kenteken PP-LB-73.
Kenteken PP-LB-73.
Traffic met strooistikker?Kier schreef:Vanmiddag op de A12 de Kempgevaar bus.... met RTC sticker
Kangoo met strooistikker?
Kangoo met grijze raamstikker onder de nummerplaat?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zoveel mensen wonen er niet in achterham, dus zal wel JvdB zijnNiels Takken schreef:Net in Blankenham, een hele nette gerestaureerde Renault 5 GTE in opbouw, van wie is nog geheim

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
vanavond in drachten op het parkeerterren bij super de boer een grijs/groene 19 phase 1 met 16v bumpers en spoiler... kwartiertje later zag ik 'm weer bij de lokale macdonalds met wat andere figuren
oja, die middag uur of half 1 ook nog een zwarte 5 bij van der laan autoshop voor de deur, leek een net wagentje op het oog
oja, die middag uur of half 1 ook nog een zwarte 5 bij van der laan autoshop voor de deur, leek een net wagentje op het oog
-
- Moderator
- Car: Megane
Blauwe clio RS phase I standaard op de schieweg richting schieplein.
En nee was niet die van mij
En nee was niet die van mij

Nee CvdB hahaErik Olijnsma schreef:zoveel mensen wonen er niet in achterham, dus zal wel JvdB zijnNiels Takken schreef:Net in Blankenham, een hele nette gerestaureerde Renault 5 GTE in opbouw, van wie is nog geheim
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Big bro?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ForeverYoung @ 11 Augustus 2005 schreef:Bij mij in Emmen op weg naar huis een blauwe Mégane Coupé gespot, kenteken was PP-LD-73, weet ik bijna 100% zeker![]()
![]()
geen RTC kenmerken kunnen zien, zag er redelijk standaard uit ook dacht ik.
het was in een bocht waar je pas heel laat je tegenliggers ziet, bij Zuidbarge voor de kenners![]()
zelfs geen tijd gehad om een duimpie op te steken.
kenteken wist ik bijna 100% zeker, maar als ik 'm invoer krijg ik een Volvo
Verd#mme Arno nou spot je alweer wat ik ook al had gespotARNO16V schreef:Net in de Weerdingerstraat in Emmen een blauwe Megane coupe met volgens mij rh-cup velgen eronder en een sportdemper.
Kenteken PP-LB-73.

zat ik toch erg dichtbij met het kenteken

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Traffic met strooisticker op de linker achteruitChris schreef:Traffic met strooistikker?Kier schreef:Vanmiddag op de A12 de Kempgevaar bus.... met RTC sticker
Kangoo met strooistikker?
Kangoo met grijze raamstikker onder de nummerplaat?
Vast deze:paz-maniac schreef: en daarna tussen biervliet en ijzendijke een zwarte clio 16v met de tekst black pearl op de vooruit, en vlogens mij RTC stikkers op de zijruiten maar dat kon ik niet goed zien
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 116875.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 116875.jpg[/img]
Staat ook te koop op marktplaats
Hee die Clio komt uit Axel
Zit een leuk geluidje in vind ik
En die stickers op de zijruiten zijn van MABO tuning
Daar heeft Maarten toen nog een blok met weinig km ingezet

Ik wist niet dat die te koop stond, de enige andere williams in de buurt staat ook al te koop
Heb jij misschien meer info over die auto?Thierry schreef:Hee die Clio komt uit Axel![]()
kennis wil misschien gaan kijken.
gr,
Maurice