ACT: Clio Williams Deel 1
-
Met die vage antwoorden kun je alle kanten op. Word je nog niet veel wijzer van. 

Als je ff langs komt staan er ook 2 naast elkaar, of je rijdt ff door naar Patrick, staan er 3, al een echte mini meetingLotuzClioWilliams schreef:Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom.Florus schreef: Je bent gewoon jaloers op die 2 mooie willy's![]()
Ik plaag Remy en Patrick alleen maar, omdat ze nu binnen korte tijd alweer samen 'gespot' zijn.

-
Moest van strijder me smilie hier weg halen 

Laatst gewijzigd door PATRICK-CLIO op do 28 jul 2005 9:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik weet genoeg. 

-
bestaat er trouwens een vraagbaak alleen over de williams
ik weet wel dat er vraagbaken zijn over de clio en 1.8 16v
-
Nee, maar hier heb je wellicht wel wat aan:PATRICK-CLIO schreef:bestaat er trouwens een vraagbaak alleen over de williams
http://wezoly.pwp.blueyonder.co.uk/pdf/guide.pdf

-
thanksPATRICK-CLIO wrote:
bestaat er trouwens een vraagbaak alleen over de williams
Nee, maar hier heb je wellicht wel wat aan:
http://wezoly.pwp.blueyonder.co.uk/pdf/guide.pdf
hey mensen op marktplaats staat een williams te koop uit 1994 met 90.000 km met voor schade de eigennaar woont in borne overijsel weet iemand toevallig of die schade erg is?? krijg de eigennaar niet te pakken.
want kan mijn clio 16v er op inruilen.
greetzzzzzzzzzz marcel
want kan mijn clio 16v er op inruilen.
greetzzzzzzzzzz marcel
-
Deze?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 119693.htm
Dat is een nieuwe voor me. Wel geeft de RDW site aan dat deze altijd (sinds 21/10/1994) van dezelfde eigenaar is geweest. Als je dat combineert met de lage km stand, zou dat kunnen betekenen dat het een wagen is waarvoor goed gezorgd is. Maar als je de eigenaar niet te pakken krijgt, hoe weet je dan of je je 16v erop kan inruilen?
Dat is een nieuwe voor me. Wel geeft de RDW site aan dat deze altijd (sinds 21/10/1994) van dezelfde eigenaar is geweest. Als je dat combineert met de lage km stand, zou dat kunnen betekenen dat het een wagen is waarvoor goed gezorgd is. Maar als je de eigenaar niet te pakken krijgt, hoe weet je dan of je je 16v erop kan inruilen?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zo te zien alleen de bumper en geen geld voor reparatie?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
had al ff met hem gepraat en hij vondt mijn clio wel mooi, maar ik vroeg wat er aan schade was. toen zij hij moet je ff wachten tot een kerel komt die daar verstand van had hij was niet zo auto technies, maar de schade wat hij dacht viel het mee. en ik vindt het best ga er alleen maar op voorruit.LotuzClioWilliams schreef:Deze?
greetzzzzzz marcel
hou jullie wel ff op de hoogte over hoe en wat
hij had de bumper nog wel, maar als de motorsteun en de wiel ophanging en het carroserrie niet recht meer is ruil ik niet maar ff afw88 dus hoop dat het door kan gaanLuco/Alpine-racer schreef:zo te zien alleen de bumper en geen geld voor reparatie?

-
apart, bumpertje kost nou ook de wereld niet...succes hoop dat het meevalt voor je jiggyLuco/Alpine-racer schreef:zo te zien alleen de bumper en geen geld voor reparatie?
jah klopt hij is de eerste eigenaar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee ik bedoel op marktplaats staat dat die het geld niet heeft voor de reparatie, dus ik denk dat er meer is dan alleen de bumper want die kost je inderdaad de kop nietFrank M schreef:apart, bumpertje kost nou ook de wereld niet...succes hoop dat het meevalt voor je jiggyLuco/Alpine-racer schreef:zo te zien alleen de bumper en geen geld voor reparatie?
dus wees voorzichtig
daar heb je wel een goed punt. nou anders moet maar ff een mee van de club die een williams heeft of er veel verstand van heeft.Luco/Alpine-racer schreef:nee ik bedoel op marktplaats staat dat die het geld niet heeft voor de reparatie, dus ik denk dat er meer is dan alleen de bumper want die kost je inderdaad de kop nietFrank M schreef:apart, bumpertje kost nou ook de wereld niet...succes hoop dat het meevalt voor je jiggyLuco/Alpine-racer schreef:zo te zien alleen de bumper en geen geld voor reparatie?
dus wees voorzichtig
-
Dit moet wel aardig wat gaan kosten, anders overweeg je niet je Williams te ruilen voor een 16v. Niets ten nadele van jouw wagen, Jiggy. Of zou je veel bij moeten betalen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja wees voorzichtig internet zit vol oplichters

nee dat dus niet dus opzich wel beetje vaag,maar hijs gay vrouwelijke type zegt ie (dat was iets wat ik dus niet hoefde te weten maar goed) enhecht nie echt veel waarde aan een auto beetje vage kerel maar goed. volgens mij wel eerlijke kerel.LotuzClioWilliams schreef:Dit moet wel aardig wat gaan kosten, anders overweeg je niet je Williams te ruilen voor een 16v. Niets ten nadele van jouw wagen, Jiggy. Of zou je veel bij moeten betalen?
heb geen hekel aan homo's voor de mensen die dat zijn, maar geef mij maar een vrouw kan ik veel meer mee. maar als ik zou doen ga ik de hele auto onderzoeken want heeft dus wel schade en wil geen mis stap doen.
Laatst gewijzigd door jiggy op wo 10 aug 2005 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
misschien moet je wel in natura bijbetalenjiggy schreef:nee dat dus niet dus opzich wel beetje vaag,maar hijs gay vrouwelijke type zegt ie (dat was iets wat ik dus niet hoefde te weten maar goed) enhecht nie echt veel waarde aan een auto beetje vage kerel maar goed. volgens mij wel eerlijke kerel.LotuzClioWilliams schreef:Dit moet wel aardig wat gaan kosten, anders overweeg je niet je Williams te ruilen voor een 16v. Niets ten nadele van jouw wagen, Jiggy. Of zou je veel bij moeten betalen?
heb geen hekel aan homo's voor de mensen die dat zijn, maar geef mij maar een vrouw kan ik veel meer mee.

geintjeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
Dus voor jouw wagen en wat orale actie mag je die Williams meenemen? Nou, dan zou ik maar je eigen wagen houden. 

-
lol @ Luco.
denk gelijk maar een andere pook kopen whahahahLotuzClioWilliams schreef:Dus voor jouw wagen en wat orale actie mag je die Williams meenemen? Nou, dan zou ik maar je eigen wagen houden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zal wel een bruine pook in zittenjiggy schreef:denk gelijk maar een andere pook kopen whahahahLotuzClioWilliams schreef:Dus voor jouw wagen en wat orale actie mag je die Williams meenemen? Nou, dan zou ik maar je eigen wagen houden.

-
Dat geeft weer een nieuwe betekenis aan 'schakeltechniek'. 

maar hij deed zich eerst voor als een vrouw daarna homo en straks nog als hermafrodiet cker tis wel apart mannetje dat is cker
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
LotuzClioWilliams schreef:Dat geeft weer een nieuwe betekenis aan 'schakeltechniek'.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk maar uit zometeen moet je twee keer in natura afrekenenjiggy schreef:maar hij deed zich eerst voor als een vrouw daarna homo en straks nog als hermafrodiet cker tis wel apart mannetje dat is cker

denk maar mijn eigen pook en momo stuurtje er in zetten.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/homo_s.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/homo_s.jpg[/img]

zal ff met de bezem opmeten hoeveel cm koorts hij heeft misschien hebben ze tarzan als pookLuco/Alpine-racer schreef:kijk maar uit zometeen moet je twee keer in natura afrekenenjiggy schreef:maar hij deed zich eerst voor als een vrouw daarna homo en straks nog als hermafrodiet cker tis wel apart mannetje dat is cker![]()
![]()