Ik zit met een zwaar probleem en kom er zelf niet meer uit.

Heb net een verse 5 gtt gekocht
Na een lekke koppakking heb ik besloten om meteen alles goed aan te pakken.
Heb bij jeroen (jl tuning) een zware koppakking + bouten, nieuwe garret t2 plus turbo, nieuwe saks koppeling + drukgroep, competitie bougie kabels, aparte oliekoeler gekocht.
Ook maar meteen een nieuwe verdelerkap + rotor gehaald, verse bougies
Had al een front intercooler van mijn oude gtt + uitlaat enz enz
Heb mijn hele motor eruit gehaald en alles wat nodig was er opnieuw opgezet.
Blok er weer in alles er weer op gemonteerd met bloed zweet en tranen.
Nu mijn probleem :
Zodra ik de auto start lijkt deze prima te lopen 1000-1100 toeren.
Maar zodra ik gas geef begint het blok te sputteren ehhh gorgellen houdt meteen heel erg in en af en toe een knal uit de uitlaat.
heb een renix 209 deze was (is) gewoon goed maar toch maar even met een andere geprobeerd met een renix 208 geen verschil.
sensor vervangen die boven het vliegwiel hangt geen verschil.
carb, (schoongemaakt) voor zover ik dacht dt het kon ook geen verschil

Ik heb gebeld met een maat (automonteur) deze zegt dat het misschien aan de voorontsteking kan liggen ?
Maar daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.
Zou het kunnen zijn dat ik ergens misschien een vacuumslang of iets verkeerd heb zitten ?
Kan iemand mij misschien hiermee helpen ?
Ben nu erg radeloos na deze nogal erg dure operatie
Alle eventuele oplossingen opmerkingen zijn welkom
Alvast badankt
stefan
(voorheen grijze 5 gtt evo uit haarlem)