Even voorstellen:Arno16v [Nieuwe foto's!clio rs op pagina 8]
De laguna van m'n ouweheer.
![Afbeelding]()

Kijk aan, dan 'weet' ik nu wie de eigenaar isARNO16V schreef:Ja inderdaad m'n auto is een keer gespot in "de onbekende Renault" toen is mij gevraagd of m'n auto binnen mocht staan bij de opening van Automat Emmen, ik had de auto toen net zo'n beetje klaar.
Bandenmaat is 205/40-17
Merk velg is H116 van hijoin x dynamic.
Ik ben al een poosje een regelmatige bezoeker van deze site maar was er niet op de hoogte van hoe je je kon aanmelden.![]()
Bedankt allemaal voor jullie reactie!

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mercedes-Benz "EVO" 17" velgen ???ARNO16V schreef:De laguna van m'n ouweheer.![]()
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nope 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nee is ie misschien wel van afgeleid, is van MB-Italia volges mij, maar is wel 17 inch idd.Arie van de Hoek schreef:Mercedes-Benz "EVO" 17" velgen ???ARNO16V schreef:De laguna van m'n ouweheer.![]()
Ha! net het nieuwere logo'tje gekregen voor op de motorkap, van de week es ffe d'r op plakken. 

Heeft er gvd gisteren iemand tegen m'n auto aangezeten dus je raadt het al: schade!
Moet er wel bij zeggen dat degene die het veroorzaakt heeft netjes een papiertje heeft achtergelaten met naam en telefoonnummer
.
Tis alleen altijd zo'n gemartel om dit soort dingen weer af te handel.
Moet er wel bij zeggen dat degene die het veroorzaakt heeft netjes een papiertje heeft achtergelaten met naam en telefoonnummer

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Is het veel schade? wat is er kapot?
altijd balen natuurlijk maar soms is het gelijk een goeie smoes om weer es wat te veranderen aan de auto

Succes met de afhandeling
altijd balen natuurlijk maar soms is het gelijk een goeie smoes om weer es wat te veranderen aan de auto

wees blij dat diegene een papiertje heeft achter gelaten, das tegenwoordig erg zeldzaam, blijkbaar toch nog eerlijke mensenARNO16V schreef:Heeft er gvd gisteren iemand tegen m'n auto aangezeten dus je raadt het al: schade!
Moet er wel bij zeggen dat degene die het veroorzaakt heeft netjes een papiertje heeft achtergelaten met naam en telefoonnummer.

Ja de schade valt gelukkig wel mee, het wordt alleen al de derde keer dat ie bij de spuiter staat dit jaar, en daar wordt ik een beetje moe van.Paul1916v schreef:Is het veel schade? wat is er kapot?
altijd balen natuurlijk maar soms is het gelijk een goeie smoes om weer es wat te veranderen aan de auto![]()
Spatbord en de bumper zijn beschadigd, maar het zal wel weer goed komen.
Nou de 22ste moet ie weer naar de spuitert, komt een expert bij en dan laat ik em gelijk maar staan, dan kunnen ze gelijk aan de slag.
Ik laat gelijk maar ffe m'n achterwisser meespuiten + de achterspoiler, de kofferbakstrip ben ik nog nie over uit.
Ik laat gelijk maar ffe m'n achterwisser meespuiten + de achterspoiler, de kofferbakstrip ben ik nog nie over uit.
De achterkant van me werk auto:
![Afbeelding]()
Ik had er ook graag nog een RTC sticker opgeplakt maar die heb ik nie helaas...
Ik had er ook graag nog een RTC sticker opgeplakt maar die heb ik nie helaas...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zaag die C en D er even af, en plaats dan die D even op de plaats waar te C eerst stond 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Erik Olijnsma schreef:zaag die C en D er even af, en plaats dan die D even op de plaats waar te C eerst stond

-
- Über-Spammer
als je zondag in Leeuwarden komt, krijg je er 1 of meerdereARNO16V schreef: Ik had er ook graag nog een RTC sticker opgeplakt maar die heb ik nie helaas...

Oke! alvast bedankt 

Ben d'r nog niet helemaal klaar mee, maar bedankt voor de reactie!
Die RS van jou ziet er ook gaaf uit, had je er nog plannen mee?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een BS? Zo ja, werkte jij bij Automat Meppel?ARNO16V schreef:... heb daarna een Renault 5GTE gehad en daar 3 jaar in gereden tot ik deze clio tegenkwam...

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Heb in het Clio RS gedeelte wel een topic staan, moet eerst m'n uitlaat er ff onder fixenARNO16V schreef:Ben d'r nog niet helemaal klaar mee, maar bedankt voor de reactie!

<-------So you know don't mess with a Reno------->
Jep, een bleu sport GTE, ik heb inderdaad bij Automat Meppel gewerkt.Martijn *Baccara* schreef:Een BS? Zo ja, werkte jij bij Automat Meppel?ARNO16V schreef:... heb daarna een Renault 5GTE gehad en daar 3 jaar in gereden tot ik deze clio tegenkwam...
Oke en deze foto is speciaal voor Gabi
![Afbeelding]()
Wordt het Opeltje toch een beetje Renault.

Wordt het Opeltje toch een beetje Renault.
En hier m'n nieuwe aanwinst (voor m'n winterbandjes):
![Afbeelding]()
Ben er nog niet uit of ik ze wit laat spuiten of dat ik ze restaureer in orginele staat.
Ben er nog niet uit of ik ze wit laat spuiten of dat ik ze restaureer in orginele staat.
Ik zou ook origineel doen
Gisteren de velgen gelijk weggebracht, en ze worden opnieuw gepolijst, daarna spuit ik er blanke lak over en hoop dat ze dan een beetje netjes blijven. 

De auto net opgehaald van de spuiter en de schade zie je niks meer van heb gelijk m'n dakspoiler en ruitenwisser laten spuiten.
De nieuwe foto's:
De voorkant met het nieuwe type logo nu ipv het oude logo.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
De achterkant met net nieuw in de lak: de achterwisser en dakspoilertje.
![Afbeelding]()
En ja, die strip met 16v wordt ook nog een keer gespoten en gecleaned, maar heb nog een aantal ideeen daarover en daar ben ik nog niet helemaal over uit.
ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn want het was al behoorlijk donker zoals je kan zien.
De nieuwe foto's:
De voorkant met het nieuwe type logo nu ipv het oude logo.
De achterkant met net nieuw in de lak: de achterwisser en dakspoilertje.
En ja, die strip met 16v wordt ook nog een keer gespoten en gecleaned, maar heb nog een aantal ideeen daarover en daar ben ik nog niet helemaal over uit.
ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn want het was al behoorlijk donker zoals je kan zien.
kan het niet vaak genoeg zeggen, maar vind die bak van jou echt zo vet uitzien, maar wel ff die strip met 16v in kleur doen en die embleempjes er af. en persoonlijk zou ik het renault teken voor op de motorkap er ook afhalen. en dan ff plaatje in lassen en in kleur spijten.heb ik ook gedaan.
greetzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/de_voorkant.jpg[/img]
greetzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/de_voorkant.jpg[/img]
Zo hee, mooi motorkappie
Ja die strip die moet ook nog eens een keer maar dan haal ik van de sloop wel een gladde strip op en laat die spuiten.
Maar niet alles tegelijk he, dan is de lol er gauw vanaf.
De motorkap laat ik voorlopig ffe zo (die is net gespoten en strakgemaakt ivb met steenslag) wel wil ik nog is een keer witte mistlampen in de bumper.

Ja die strip die moet ook nog eens een keer maar dan haal ik van de sloop wel een gladde strip op en laat die spuiten.
Maar niet alles tegelijk he, dan is de lol er gauw vanaf.
De motorkap laat ik voorlopig ffe zo (die is net gespoten en strakgemaakt ivb met steenslag) wel wil ik nog is een keer witte mistlampen in de bumper.

-
- Über-Spammer
witte mistlampen??
morgen staat de rsi met gele mistlampen op de stoep zeker
morgen staat de rsi met gele mistlampen op de stoep zeker

Ey! das een goed idee! 

Is wel ffe wennen zo 15 inch...(ze moeten nog opnieuw gepolijst worden)
Lijkt veel kleurverschil tussen de bumper en de onderlip maar dat is te danken aan de flitser.
De auto is zo wel mega laag

(excus voor de slechte foto kwaliteit)