Ik hoop dat t kado goed groot is!

Die krik voor je zus heb ik al in de auto gelegd, is ze ook weer blij.
had je weer sjans?Lex schreef:Was een gezellig feessie Chris!!
O ja, de Belcompany Smart nog ingehaald voor dat we in Nieuwegein waren![]()
Ze moesten wel lachen toen ik ineens naast ze stond bij het stoplicht.
Ronnie B. schreef:had je weer sjans?Lex schreef:Was een gezellig feessie Chris!!
Ze moesten wel lachen toen ik ineens naast ze stond bij het stoplicht.![]()
Chris schreef:Ronnie B. schreef:had je weer sjans?Lex schreef:Was een gezellig feessie Chris!!
Ze moesten wel lachen toen ik ineens naast ze stond bij het stoplicht.![]()
Het was zeker wel ff lachen zaterdag. Nog een Rosétje Brandenburg?
wijs man das mijn karregieChris schreef:Ron, ik krijg vrijdag je nieuwe auto!!
325, E36, 17" Alpina's, leer, verlaagd, 5 deurs, kenteken 99, bouwjaar 91, mooie auto
Heb nog geen brulpijp....Lex schreef:Jongens, kunnen jullie mijn buurman gelukkig maken en met een aantal GT's komen zaterdag
ik gebruik mn eigen open devil wel!Lex schreef:Jongens, kunnen jullie mijn buurman gelukkig maken en met een aantal GT's komen zaterdag
Jij rijdt in ieder geval niet met mij mee.Ronnie B. schreef:ik gebruik mn eigen open devil wel!Lex schreef:Jongens, kunnen jullie mijn buurman gelukkig maken en met een aantal GT's komen zaterdag![]()
![]()
Chris schreef:Jij rijdt in ieder geval niet met mij mee.Ronnie B. schreef:ik gebruik mn eigen open devil wel!Lex schreef:Jongens, kunnen jullie mijn buurman gelukkig maken en met een aantal GT's komen zaterdag![]()
![]()
Ik was eigenlijk niet van plan om met de 5 te komen.....
Ow ohw..., het zijn ook net kleine kinderen in de Bart Smit......, hebbie die 17"Alpina's al kaal.....Chris schreef:Bodegraven Circuit met een 325... I'm in love!
neeee dat was een diezelSteven schreef:Ah ik weet hoe dat gaat
Tja das best bruut .....maar elke dag kost veel rubberChris schreef:Bodegraven Circuit met een 325... I'm in love!
Chris schreef:Bodegraven Circuit met een 325... I'm in love!
Lex schreef:Alsof je dat zelf niet zou doen!!!
jochem de haas schreef:over het algemeen : NIET ZOVEEL GOEDS
Afgallen wat is afgallen beetje gas door de bochten enz