Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort
vet, neem je die van JW mee? 

euhmmm........ikke niet snap? Welke JW? Er is nu een kansje dat ik gelijk 2 auto's kan kopen. Meteen fatsoenlijk klaar maken: kooitje, schroefset, brembo's, sperretje en dan alle mogelijke circuit-uurtjes meepikken 
Heb ik er altijd eentje achter de hand, of voor onderdelen.

Heb ik er altijd eentje achter de hand, of voor onderdelen.
Laatst gewijzigd door maurice op wo 1 jun 2005 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
JW....Jan Willem, heeft net een 325 cabrio E30 gekocht
Volvo is pleite, vandaar 
maar wel vet als je die kunt bemachtigen, nog een bestuurder nodig
of bijrijder voor een paar rondjes

maar wel vet als je die kunt bemachtigen, nog een bestuurder nodig

of bijrijder voor een paar rondjes

hehehe zal die leuk vinden denk ik
Maar eens kijken of er misschien nog een plaatsje voor je vrij is. Meerijden kan altijd en als ik dan nog steeds van die alfa-hokken heb (zal wel) kun je altijd daar wel een rondje mee knallen. (tenminste als je een beetje fatsoenlijk kan schakelen
)

Maar eens kijken of er misschien nog een plaatsje voor je vrij is. Meerijden kan altijd en als ik dan nog steeds van die alfa-hokken heb (zal wel) kun je altijd daar wel een rondje mee knallen. (tenminste als je een beetje fatsoenlijk kan schakelen

moet lukken dat schakelen, rijd immers Renault, vergeet dat niet
we houden contact 

hou je hem wel heel patrickPtrGte schreef:nou, denk dak wel weer een rondje ga kneuren...![]()
denk ook dat het voor de Clio de laatste keer gaat worden, daarna gaat ie in de verkoop...en deze keer zal ik volhouden tot het ding weg is...want er moet weer progressie in de zaak komen...

ik kan helaas niet op woensdag is er niet een keertje als je op zaterdag of zondag kunt racen

meestal is het op vrijdag, waarom nu niet weet ik niet...
ennuh...heel houden...tja als ie met 180 in het uur vol in de vangrail gaat zal er nie veel overblijven om in je clio te schroeven...
en voor jou laat ik de gas nie los hoor!
(doe ik alleen voor de geluidsmetingen
)
ennuh...heel houden...tja als ie met 180 in het uur vol in de vangrail gaat zal er nie veel overblijven om in je clio te schroeven...

en voor jou laat ik de gas nie los hoor!

(doe ik alleen voor de geluidsmetingen
je kan dr natuurlijk ook gewoon een fatsoenlijke uitlaat opzetten. Dat gaslos laten kost je echt tijd op die meetpunten, zijn net die punten waar je zo lekker aan t gas kan hangen, en vaak wat competitie hebtPtrGte schreef:meestal is het op vrijdag, waarom nu niet weet ik niet...
ennuh...heel houden...tja als ie met 180 in het uur vol in de vangrail gaat zal er nie veel overblijven om in je clio te schroeven...![]()
en voor jou laat ik de gas nie los hoor!![]()
(doe ik alleen voor de geluidsmetingen)

hahaha...
een fatsoenlijke uitlaat...tja...
kweet niet wat een spaghettie met katvervanger en nieuwe middendemper EN nieuwe Supersprint uitlaat doet die helemaal dicht is...
maar ksal vast verklappen dat het puur en alleen om INlaatgeluid gaat...
krijg je met een open K&N he...
maar idd...mocht het allemaal goed gaan komen, dan komt er op 20 juli nog meer herrie van de inlaat af...en die extra herrie brengt ZEKER WETEN meer vermogen
Proost...vanuit Made
een fatsoenlijke uitlaat...tja...
kweet niet wat een spaghettie met katvervanger en nieuwe middendemper EN nieuwe Supersprint uitlaat doet die helemaal dicht is...
maar ksal vast verklappen dat het puur en alleen om INlaatgeluid gaat...
krijg je met een open K&N he...

maar idd...mocht het allemaal goed gaan komen, dan komt er op 20 juli nog meer herrie van de inlaat af...en die extra herrie brengt ZEKER WETEN meer vermogen
Proost...vanuit Made

oh ja Merijn:
ik hoop ook inderdaad dat je er niet bij kan zijn vanwege inbouw van je motor...
wordt er aardig gaar van...die ouwe kutrommel hier in de schuur...
geintje...gaat goed komen, weet alleen nog steeds niet wanneer precies...
maar anders ga je toch sowieso de 20e mee...hoe meer zielen...
ik hoop ook inderdaad dat je er niet bij kan zijn vanwege inbouw van je motor...
wordt er aardig gaar van...die ouwe kutrommel hier in de schuur...

geintje...gaat goed komen, weet alleen nog steeds niet wanneer precies...
maar anders ga je toch sowieso de 20e mee...hoe meer zielen...
20 juli staat nog steeds vrij 
Toch wel interessant om dan langs te komen. Maurice, weet je al wat over de (kn)alfa's?

Toch wel interessant om dan langs te komen. Maurice, weet je al wat over de (kn)alfa's?

komen steeds meer renaults in de "scene", en dan helemaal op 2.0 16v gebied...en laat ik van die Renaults nou NIET achteraan willen rijden...zo ben ik nou eenmaal opgevoed...Bart V schreef:he patrick, word t toch te heet onder je voeten??

@Steven...
Turbo is niet nodig...

Jow haas, ik ben nog steeds aan het wachten op bericht over die BMW's.....duurt lang..
.. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik er zowiezo bij zal zijn en ja, dan mag jij ook wel ff knallen met de (kn)alfa!
Gr. Maurice

Gr. Maurice

denk als het met dat nieuwe kn filtertje wel wat leuks gaat gebeurenPtrGte schreef:komen steeds meer renaults in de "scene", en dan helemaal op 2.0 16v gebied...en laat ik van die Renaults nou NIET achteraan willen rijden...zo ben ik nou eenmaal opgevoed...Bart V schreef:he patrick, word t toch te heet onder je voeten??![]()
![]()
![]()
@Steven...
Turbo is niet nodig...zonder gaat nog steeds prima...(hoop ik)

okee...de fakkel van de gele clio gaat eruit...die draag ik binnenkort over aan christian...
nu nog ff zien of ik voor de 20e juli nog een leuke motor in elkaar kan schroeven...want wil er toch graag bij zijn...
diverse leuke onderdelen zijn onderweg
nu nog ff zien of ik voor de 20e juli nog een leuke motor in elkaar kan schroeven...want wil er toch graag bij zijn...

-
Keep us informed PatrickPtrGte schreef:okee...de fakkel van de gele clio gaat eruit...die draag ik binnenkort over aan christian...

okee...nieuwe motor gaat ZEKER NIET lukken...enkele vitale onderdelen zullen niet op tijd voorhanden zijn om de motor op te bouwen...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Keep us informed PatrickPtrGte schreef:okee...de fakkel van de gele clio gaat eruit...die draag ik binnenkort over aan christian...
dan maar in de "reserve-auto" : de Toyota Corolla GT Coupe Twincam 16v, beter bekend onder de code "AE86"

ook serieus FUN!

@haas: he gast, het spijt me vreselijk, maar ik kan er niet bij zijn...
...kut-stage houdt me nog steeds bezig. Die flikker van een De Gijsel heeft mn stageverslag afgekeurd....
De witte (kn)alfa zal door Brammie professioneel gesloopt worden, maar ik ben er niet bij....

De witte (kn)alfa zal door Brammie professioneel gesloopt worden, maar ik ben er niet bij....
zo...
nog een daggie sleutelen en de AE86 kan weer op pad
voorzien van nieuwe schijven en blokken rondom, nieuwe slicks (voor), en oude straatbanden (achter
) op pas-gemaakte Mattig 13x7's...
staat goed...
tot woensdag!
nog een daggie sleutelen en de AE86 kan weer op pad

voorzien van nieuwe schijven en blokken rondom, nieuwe slicks (voor), en oude straatbanden (achter
staat goed...

tot woensdag!
19 is ook definitief klaar..zojuist de motor ingebouwd (voor de 3e keer, had wat probleempjes) en t loopt allemaal als een zonnetje
Werd nog even spannend qua tijd allemaal, maar toch gelukt. Nu hopen op DROOG weer.
Tot zolder!!

Tot zolder!!
Het loopt zeker mooi, woei toch wel indrukwekkend zo die eerste kilometers vannacht toen die weer liepBart V schreef:19 is ook definitief klaar..zojuist de motor ingebouwd (voor de 3e keer, had wat probleempjes) en t loopt allemaal als een zonnetjeWerd nog even spannend qua tijd allemaal, maar toch gelukt. Nu hopen op DROOG weer.
Tot zolder!!

jammer maar helaas....maurice schreef:@haas: he gast, het spijt me vreselijk, maar ik kan er niet bij zijn......k#t-stage houdt me nog steeds bezig. Die flikker van een De Gijsel heeft mn stageverslag afgekeurd....
ga toch eens kijken of ik nog langs kan komen...
Zo...
weer leuk daggie gehad...
vaag hoe goed zo'n ouwe AE86 toch nog loopt tegenover ander 1.8 of zelfs 2.0 geweld...
na de ochtend de slicks achter eraf...jammer voor de rondetijden, maar goed voor de FUN-Factor...
wat problemen met de remmen in verband met te weinig inrij-kilometers maar verder super...
ook weer mooie schades gezien...en van dichtbij...
een 19 16v die ons inhaalde net voor de eerste bocht na Start-Finish...brak uit...wij ook (maar daar ging het om
) wij kwamen netjes terug, hij niet, raakte in de grindbak, schepte vol met de flank het zand en ging (weet nog niet exact zeker) 2 a 3 keer over de kop...
had ik ff mazzel dat me maat ernaast zat om dit gebeuren op redelijke wijze (we gingen aardig dwars
) op tape vast te leggen...
goed voor de berijders dat ze ongedeerd waren na een kort ziekenhuis bezoek...een rolkooi deed in dit geval WONDEREN...
maar goed...een goeie oefening voor de DRIFTCHALLENGE op 9/10/11 augustus 2005 op Circuitpark Zandvoort
En de 19@2.0 16v van Bart en Emiel: die ging HARD
weer leuk daggie gehad...
vaag hoe goed zo'n ouwe AE86 toch nog loopt tegenover ander 1.8 of zelfs 2.0 geweld...

na de ochtend de slicks achter eraf...jammer voor de rondetijden, maar goed voor de FUN-Factor...

wat problemen met de remmen in verband met te weinig inrij-kilometers maar verder super...
ook weer mooie schades gezien...en van dichtbij...
een 19 16v die ons inhaalde net voor de eerste bocht na Start-Finish...brak uit...wij ook (maar daar ging het om
had ik ff mazzel dat me maat ernaast zat om dit gebeuren op redelijke wijze (we gingen aardig dwars

goed voor de berijders dat ze ongedeerd waren na een kort ziekenhuis bezoek...een rolkooi deed in dit geval WONDEREN...
maar goed...een goeie oefening voor de DRIFTCHALLENGE op 9/10/11 augustus 2005 op Circuitpark Zandvoort
En de 19@2.0 16v van Bart en Emiel: die ging HARD

Was zeker mooi dagje, en we hebben vandaag inderdaad weer gezien dat een rolkooi tóch geen overbodig gewicht is 
Die 19, die liep inderdaad HARD, en ook een clio 1.4 met 16V remmen en onderstel doet het iig in de bochten niet slecht
En verder blijkt zo'n BMW 325 toch ook bijzonder fijn speelgoed te zijn (nu snap ik waarom de helft met een bmw komt)
@patrick: we hebben nog een paar mooie drift acties van je in de toyo gefilmd

Die 19, die liep inderdaad HARD, en ook een clio 1.4 met 16V remmen en onderstel doet het iig in de bochten niet slecht

@patrick: we hebben nog een paar mooie drift acties van je in de toyo gefilmd

ruilen tegen een driedubbele salto van een 19 16v?