ff over spruitstukken, mn devil hangt eronder.

het verschil is goed merkbaar, trekt veel soepeler onderin.

het was de investering zeker waard.
hopelijk kan ik dit weekend hem ff goed testen

is aan een kant wel waar, ik wil meer.LotuzClioWilliams schreef:Het hek is van de dam bij Sunil. Als je eenmaal aan tunen begonnen bent, is er geen weg meer terug.
Een kennis van me gaat zijn wagen waarschijnlijk het komende jaar verkopen. Nu heb ik daar wel interesse in. Alleen maak ik mezelf nu al gek met dingen die ik aan die wagen zou willen veranderen. En ik ben nog niet eens klaar met m'n Williams! [img]http://smile.smilies.nl/373.gif[/img]SMILLIAW schreef:is aan een kant wel waar, ik wil meer.LotuzClioWilliams schreef:Het hek is van de dam bij Sunil. Als je eenmaal aan tunen begonnen bent, is er geen weg meer terug.
maar ik heb andere plannen in mn hoofd(niet voor mn williams), eerst maar eens flink sparen en dan kijken we verder.......
Maakt n goed geluid en is van RVS. Is wel prijzig. Nieuw via EPS te bestellen. Heb het zelf eronder, maar kan wel storend zijn bij een lange rit 120 (+/- 4000 toeren). Voor de rest mooi geluidSMILLIAW schreef:zijn er mensen die ervaring hebben met Magnex uitlaten? hoe is het geluid?
ziet er niet onaardig uit toch?
OUWE TJUNERDzijn er mensen die ervaring hebben met Magnex uitlaten? hoe is het geluid?
ziet er niet onaardig uit toch?
he, we gaan niet schelden he.....PATRICK-CLIO schreef:
OUWE TJUNERD
![]()
wanneer komen de nieuwe bumperts er op
Beetje vergezochte zondagmorgenhumor.Patrick (Basic) schreef:komt er dan ook een f(r)ies geluid uit