ACT: 5 GT Turbo.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Kan het dan zijn dat die ergens bij den bosch in de buurt rondrijdt nu? ben namelijk een tijd geleden een 495-blauwe GTT met zo'n happer tegengekomen namelijk tussen den bosch en berlicum..volgens mij zaten daar ook speedlines onder maar kon t niet goed zien..Steven schreef:Stefijn had zo'n spuuglelijke autostyle happer op de kap
edit: typvoutje (thanx Johan)
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op zo 10 jul 2005 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
stefijn zijn 5 staat hier in zevenbergen, is net een paar maanden in het bezit van de huidige eigenaar. (heeft overigens wel erge last van roest boven zijn ahcterskirt)
Sensatie om deze te zien rijden, of om te horen als hij gestart wordt.paz-maniac schreef:
dank u, op de een of andere manier gaat het linken van foto's via msngroups niet zo lekker

Warmrijden niet nodig.....
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
hoezo warm rijden niet nodig??? leg effe uit???
heeft wel eens in maxpower gestaan gingen ze er mee sprinten tegen een of andere lambo, die 5 was 1 honderste seconde sneller dan die lambo op 400meter

heeft wel eens in maxpower gestaan gingen ze er mee sprinten tegen een of andere lambo, die 5 was 1 honderste seconde sneller dan die lambo op 400meter

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Warm rijden doen ze daar niet aan, uit rijden hebben ze ook nog nooit van gehoord.Chris schreef:Sensatie om deze te zien rijden, of om te horen als hij gestart wordt.paz-maniac schreef:
dank u, op de een of andere manier gaat het linken van foto's via msngroups niet zo lekker![]()
Warmrijden niet nodig.....
-
Geld zat toch?
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
wat is er zo bijzonder aan de copa uitvoering, of bedoelt ie gewoon cup uitvoering???
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 111004.htm
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 111004.jpg[/img]
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 111004.htm
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 111004.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
copa = coupe
-
- Contacteer:
is de coupe uit spanje.
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
Er staat op marktplaats een rolkooitje te koop voor de vijf 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... intext%3D1PATRICK-CLIO schreef:Er staat op marktplaats een rolkooitje te koop voor de vijf
niet duur.
-
- Contacteer:
Niets voor jou Dennis?
-
- Contacteer:
owja...andere prioriteiten

-
ik heb het verhaaltje gevonden het is die blauwe turbo hier van het forum (lower then your grandma`s nipples) hij zegt 261 pk te hebben bij 2.0 bar en 200pk bij 1.5bar. m`n scanner werkt ff niet anders had ik hem ff in gescanned. maar hier iets meer aan verspijkerd dan 1000 euroGerryTT schreef:Ook en dat je volgens mij met 1,5bar geen 200pk uit een 1400tje krijgt. En dat de aanpassingen meer dan 1000euri kosten daar ben ik inmiddels wel achter5gt8vturbo schreef:met 1.7 bar op je turbo kom je ook met aardig wat aanpassingen en dat haal je echt niet met 1000 euro en volgens mij ging het daarom.GerryTT schreef:1,3 is wat anders dan 1,1Had in het AM eens een tabel gelezen met de turbodruk en het daarbij horende vermogen met turbo's van Turbo Dynamics. Bij1,2bar 160pk, 1,5bar geeft 180pk en 1,7 zou 200pk geven volgens hen. Vanaf de 1,5bar hebben ze het wel over een T25 compressor
Steekt ie er zoveel geld in en dan kan ie geen motorkap meer kopen5gt8vturbo schreef:die ja

Als ik hem was zou ik een doorzichtige kap maken van een plastic/glasachtig iets wat veel hitte kan weerstaan, dat lijkt me erg gaaf..
omschrijving plastic/glasachtig iets : ik zou nie weten waarvan
omschrijving plastic/glasachtig iets : ik zou nie weten waarvan

-
Hij heeft echt wel een motorkap

heb een probleempje met mijn gtt. ik heb al de search gedaan maar ik kan nix vinden. Probleem: accelereren, ong 4500 rpm, turbodruk begint op te lopen (halfweg), een enorme knal uit mijn uitlaat en een steekvlam, motor houd in. ik heb zojuist mijn middendemper vervangen, ontsteking verplaatst, carbu gereviseerd en nog wat dingetjes.
ik denk dat er iets fout zit met de ontsteking, de vacuumslang van het spruitstuk en dumpvalve zit goed, de pingelsensorkabelboompje moest ik alleen verlengen om tot aan mijn ontstekingsunit te komen. kan het hieraan liggen?
heeft iemand ideen?
ik denk dat er iets fout zit met de ontsteking, de vacuumslang van het spruitstuk en dumpvalve zit goed, de pingelsensorkabelboompje moest ik alleen verlengen om tot aan mijn ontstekingsunit te komen. kan het hieraan liggen?
heeft iemand ideen?
oke heb ik zonet gedaan. hij ploft niet meer maar hij maakt een beetje een borrelend geluid in de uitlaat. hoe kan ik dit verder oplossen?Steven schreef:Overdrukbeveiliging.
Op de slang van je turbo naar de intercooler zit een sensor met 2 stekkertjes, trek eens 1 van die stekkertjes los en probeer het dan nog eens?
ja lijkt daarop, zou ik mijn actuator verkeerd hebben aangesloten? dit zal ik ff nakijken.Steven schreef:Borrelend tijdens het rijden? Ketting door een stalen buis trekken geluid? Knikkers door de uitlaat stuiterend?
Dan staat de druk namelijk veels te hoog en begint ie te pingele