ombouw van van een 5 tr naar 5 gtt

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
super_cosmo

zo naar 2 maand met een renault 5 tr monopoint inj. met storing te rijden ja... dat ie zo hard stationair loopt toch maar een ander blok gekocht van een gtt compleet met bak en de hele meut inmiddels ligt het blok erin best leuk een cosmopolitan met turbo :p maar nu zou ik graag willen weten waar de slangen en kabels aangesloten moeten worden er ligt overigens er al een gtt kabelboom in >-) ja heb tenslotte bijna alles erbij gekregen en het dashboard zit er ook al weer in :D en de motor ook maar nu de rest ken iemand mij helpen aan een schema en evt fotos waar wat moet alvast bedankt ps de fotos komen nog nu nog maar ff door sleutelen :p :D
een wolf in schaaps kleren dat ken er maar 1 zijn :P
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

in-ter-punc-tie
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

gaaf die ombouw succes met je project het is best leuk rijden ik heb hier een foto van mijn auto dat is een ph1 welke fase blok zit er bij jou in want dat verschilt in aansluiten kijk maar of je er wat mee kan als je vragen hebt hoor ik het wel

;) schrijven zonder interpuntie is makkelijk, lezen stukken minder :P

[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... gtt026.jpg[/img]
super_cosmo

het blok dat er in komt is een ph 2 met zon pompje op de turbo maar iemand ervaring met de steekas vervangen bijrijderskant? is er iemand die in de buurt van deventer woont dat ik is kan kijken hoe het allemaal zit en thnx voor de foto kom nou tenminste een stukkie verder
Daniël W.
Car: 5TL-T

Dit is dus een foto van een ph1 (zelfs nog met luchtgekoelde turbo!) Dus je hebt er wel iets aan, maar heel veel dingen van de ph2 lopen toch compleet anders...
Heb je ook iets aan het onderstel gedaan? Remmerij? Brandstoftoevoer?
Of gewoon sjonnie style erin gelepeld 8) :p
Het zijn wel leuke projecten om te doen, maar doe het alsjeblieft goed! Ik weet er alles van, ben met net zo'n project bezig...als je vragen hebt hoor ik het wel...
8)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
super_cosmo

nou de remmen zijn vervangen : gtt klauwen met speciaal sport schijven nou bleek dat de veerpoot ook vervangen moest worden het scheelt net 2 mm. maar alles in orde de wielen zitten er weer onder dus moet alleen nog even bezig met de brandstofleiding en nog een paar kabeltjes aansluiten en dan hoop ik klaar te wezen maar doe het rustig aan :smoke: haastige spoed is zelden goed
Riël
Über-Spammer

Heb je de brandstofdrukregelaar gemonteerd, en een dikke retourleiding liggen (het kan zijn dat ie te krap is, gt loopt dan echt niet).

En het pompje op de turbo heet actuator en dat hebben ze toch echt allemaal :)
Daniël W.
Car: 5TL-T

Riel weet jij dat toevallig? De binnendiameters van de toevoer en retourleidingen?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
5gt8vturbo

super_cosmo schreef:nou de remmen zijn vervangen : gtt klauwen met speciaal sport schijven nou bleek dat de veerpoot ook vervangen moest worden het scheelt net 2 mm.
hoezo moest dit vervangen worden dan? bij mij pasten ze wel gewoon. stond alleen iets hoger op z`n pootjes.
Martijnberk
Contacteer:

Riël schreef:Heb je de brandstofdrukregelaar gemonteerd, en een dikke retourleiding liggen (het kan zijn dat ie te krap is, gt loopt dan echt niet).

En het pompje op de turbo heet actuator en dat hebben ze toch echt allemaal :)
stomme vraag: waar komt je brandstofdruk regelaar? retourleiding?
Steven
Car: M536

Op de aanvoerleiding naar je carb, met aan de bovenkant de aansluiting op je elbow voor de aansturing van de regelaar.
Aansluiting onder was de retour geloof ik.

[img]http://www.student.kun.nl/p.oonincx/205xs/IM001790k.jpg[/img]
super_cosmo

zo mensen bedankt voor de tips ben zo ver klaar dat ik nog ff moet wachten op de vraagbaak voor de elek. aansluit schema ik houd jullie op de hoogte en evt foto's
Plaats reactie