PhotoshopRalf schreef:psst... in het ACT staat een foto van je auto bij mij voor de deur

geen bewijs dat ik bij jou ben binnen geweest en bij dat soort vieze spelletjes betrokken ben geweest

PhotoshopRalf schreef:psst... in het ACT staat een foto van je auto bij mij voor de deur
SasjeSuper5 schreef:nee die schoenen zijn juist vet
dennisvr schreef:Heel simpel: doe wat je niet laten kan. We hebben voor dit topic niet echt regels opgesteld. (Dat kan altijd nog als het uit de klauw loopt)
Tip: hou je waardigheid.
SasjeSuper5 schreef: [img]http://i7.photobucket.com/albums/y262/s ... C00300.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y262/s ... C00299.jpg[/img]
SasjeSuper5 schreef:
nee die schoenen zijn juist vet![]()
Nike air rules~Haas~ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
altijdSasjeSuper5 schreef:dus jullie willen meer foto's???
Paul1916v schreef:altijdSasjeSuper5 schreef:dus jullie willen meer foto's???![]()
Op de renoSasjeSuper5 schreef:haha, gekke mensjes![]()
wel geduld hebben, dan maak ik van de week wel weer een leuke![]()
met de reno??
SasjeSuper5 schreef:en dan, in bikini ofzow??
meer kan ik niet doen, want het moet wel op straat genomen worden.
DE FOTO!!!![]()
Katwijk is niet zo ver hoor.....SasjeSuper5 schreef:jah, moet ik daar helemaal voor naar katwijk komen????
nodig me maar een keer uit voor een dagje strand dan
En dan; met een paar van die Katwijkse schollenkoppen erbij zekerpeter5GTTurbo schreef:Katwijk is niet zo ver hoor.....SasjeSuper5 schreef:jah, moet ik daar helemaal voor naar katwijk komen????
nodig me maar een keer uit voor een dagje strand dan
En ja op strand in je bikini is niet zo bijzonder.
Dus het moet echt in de garage op de Vijf
Nee joh een stel van die lekkere kuilengravers erbijFlorus schreef: En dan; met een paar van die Katwijkse schollenkoppen erbij zeker![]()
Als we sas vlechtjes aanmeten kan ze best door voor een Heidi op maxiesFlorus schreef:Nah, dan wordt het zo tiröller achtig
Drank kan het geheel beinvloeden dan ? hmmmSasjeSuper5 schreef:ja dat kan daarna wel, als ik genoeg rosé drink op het strand... dan kan er vanalles gebeuren![]()
Solly........dennisvr schreef:*kuch*
kan het eniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigszins serieus blijven? Dank
Wat doe jij dan zo snel terug achter je computerpeter5GTTurbo schreef:Net gespot op het katwijkse strand]
Ik kijk hier vanuit m`n raam op het strand, dus.............Frits schreef: Wat doe jij dan zo snel terug achter je computer
peter5GTTurbo schreef:Drank kan het geheel beinvloeden dan ? hmmmSasjeSuper5 schreef:ja dat kan daarna wel, als ik genoeg rosé drink op het strand... dan kan er vanalles gebeuren![]()
Ben alleen benieuwd hoe je thuis komt.
Wat isl ogeren?Luco/Alpine-racer schreef:
jij snapt er echt niks van![]()
![]()
als er van alles kan gebeuren laat je ze toch gewoonl ogeren